0/5 - (0امتیاز)
14 اردیبهشت 1398 ساعت :11:56 23783

مرکز خرید عثمان بی استانبول OSMANBEY

عثمان بی در در میدان نیشتانشی مرکز مد و لباس بانوان در شهر استانبول ترکیه است.

مرکز خرید عثمان بی استانبول OSMANBEY در حقیقت نام خیابانی با همین نام میباشد این خیابان در منطقه عثمان بی در میدان نیشتانشی نام یکی از شلوغ ترین خیابان های استانبول پر از مکان های دوست داشتنی برای خرید و خوردن است. با نگاه جدیدی که بعد از تغییرات شهری در استانبول بوجود آمده است به نظر می رسد خیابان عثمان بی استانبول مملو از عمده فروشان داخلی و خارجی شده است. خیابان عثمان بی برای خرید مجلل در استانبول، تخفیف، خرده فروشی برای آخر هفته مسافران تور استانبول میباشد.اکثرا مغازه ها در اینجا لباس های شب بانوان را به فروش میرسانند. و بهترین مکان خرید برای زنان در استانبول میباشد عثمان بیگی منطقه ای بسیار معروف در استانبول از زمان های قدیم بوده و مرکز خرید کالا است فاکتوری که در طول سالها در بازار عثمان بی تغییر نکرده است کیفیت کالا میباشد. توجه داشته باشید عثمان بی استانبول زیباترین و با کیفیت ترین و گران قیمت ترین لباس های زنانه را در خود جای داده است. یکی دیگر از ویژگی های مهم Osman Bey این است که این مرکز "طراحی، اجرای، تولید بازار را در اسرع وقت برای فروش دارد. بیشترین مراکز اداری و پوشاک جهان با بیش از 40 سال تجربه در خیابان عثمان بی استانبول حضور دارند.برای لذت خرید از عثمان بی استانبول پیشنهاد توریاب انتخاب یک تور ارزان استانبول میباشد

خیابان عثمان بی استانبول کجاست؟

خیابان عثمان بی استانبول کجاست؟

محله معروف عثمان بی یکی از چهار منطقه مجاور Chivikiye ، Mashka ، Bangalore و Osmanbihاست که به یکدیگر متصل شده و در میدان نیشانتاشی در شهرداری شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

خیابان عثمان بی استانبول کجاست؟ 

عثمان بیگ از زمان های بسیار قدیم منطقه ای بسیار معروف در استانبول به عنوان مرکزی برای خرید کالاهای با کیفیت بالا بوده و بهترین خرید برای زنان در این شهر بوده است.در طول سال ها ، زنان شروع به هجوم از مراکز خرید مختلف به صورت گروهی به بازار عثمان بی کرده اند ، در حالی که بازرگانان توجه خود را به بازارهای خارجی معطوف کرده اند. در واقع ، یک چیز در بازار عثمان بیگ طی سالها ، کیفیت کالاهای آنجا تغییر نکرده است. اگرچه امروزه ممکن است مردم از آن آگاهی نداشته باشند ، اما در واقع خرید در منطقه عثمان بی به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. پوشاک در این منطقه بسیار متفاوت از بازارهای دیگر است. جایی که او قبلاً فردی بود اگر می توانست یک قطعه لباس از آنجا بخرد گویی گنجی به دست او رسیده است زیرا این لباس با ظرافت و کیفیت بالاتر و لباس های گران تر به بازار برمی گردد.

خیابان عثمان بی نمایشگاهی در فضای باز با بوتیک های عمده فروشی و عمده فروشی است. همچنین آن را متمایز کرده و جایگاه معنوی مسجد عثمان جارشیسی را به آن می بخشد. علاوه بر این ، تعدادی هتل سطح بالا و معروف وجود دارد.یکی دیگر از ویژگی های مهم خیابان عثمان بیگ این است که مرکزی است که در اسرع وقت مد را طراحی ، اجرا ، تولید و به بازار عرضه می کند. اکثر مراکز تولیدی منسوجات و پوشاک با بیش از 40 سال سابقه در جهان حضور دارند. این شامل بیش از 4000 شرکت است که بیشتر آنها محصولات خود را تولید می کنند و بیش از 55 شرکت از این محصولات محصولات خود را به نقاط مختلف جهان صادر می کنند.

عثمان بی در در میدان نیشتانشی مرکز مد و لباس بانوان در شهر استانبول ترکیه است.

مرکز عثمان بیگ محصولات خود را به روسیه ، کشورهای آسیای میانه ، کشورهای عربی و کشورهای بالکان صادر می کند. همچنین از طریق کیفیت تولید ، ظرفیت عظیم ، استفاده از نیروی کار ماهر و ارزش بالای آن یکی از مهمترین منسوجات و پوشاک آماده در بازار ترکیه است. جایی که عثمان بیگ اعتبار خود را در صحنه جهانی در بیش از یک کشور به اثبات رسانده و برای همیشه به عنوان مورد نظر تبدیل شده است. در این چارچوب ، مرکز مد عثمان بی با پیگیری تحولات در زمینه منسوجات و پوشاک آماده در صحنه بین الملل ، همچنان گام های مطمئن در جهت توسعه و بهترین ها را برداشت.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران