5/5 - (1امتیاز)
27 اردیبهشت 1398 ساعت :14:38 20256

مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول (توضیحات+عکس)

قسمت آسیایی استانبول مانند نیمه اروپایی آن مملو از مراکز خرید میباشد.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول آلیس وریس استانبول یکی از قدیمی ترین مراکز خرید(1993) در استانبول منطقه اسکودار  است. کاپیتول اولین مرکز خرید مدرن بزرگ در بخش آسیایی استانبول، ترکیه است و مرکز سرگرمی و خرید 25 ساله بوده است. این مرکز مارک های اصلی را برای بازدیدکنندگان خود در اختیار دارد.علاوه بر این، Capitol در سال 2006 توسط شورای بین المللی مراکز خرید به عنوان "بهترین مراکز خرید بازسازی شده" جایزه دریافت نموده است. کاپیتول آلیس وریس 6 طبقه با 73 هزار متر مربع 157 بوتیک 1400 جای پارک و 14 سالن سینما است.رستوران های فست فود، کافه تریا، همچنین رادیو کاپیتول، یک ایستگاه رادیویی خصوصی درون مرکز خرید کاپیتول است. سوپرمارکت Migros ، کلبه پیتزا، برگر کینگ، مرغ سرخ شده کنتاکی و سایر رستوران ها و کافی نت های فست فود در دسترس هستند.التونیزاده یک خدمتکار ثروتمند در امپراتوری عثمانی، که در اواخر قرن نوزدهم میلادی در منطقه آناتولی استانبول زندگی می کرده و نام این منطقه از نام او برگرفته شده است"Altunizade" در زبان ترکی استانبولی به معنی معامله گران طلا است.اگر به دنبال یک مرکز خرید در منطقه Uskudar در قسمت آسیایی استانبول هستید ، کاپیتول ممکن است آدرس مناسب شما باشد.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول بوتیک های متعددی از مارک ها ، فروشگاه های فن آوری، بازار ها و یک سالن اسکی روی یخ 500 متر مربع و 11 سالن سینما در محله کادیکوی و 5 طبقه است. Optimum Outlet مراکز مختلف و برندها تجاری مانند Diesel، Superdry، Ralph Lauren، Tommy و بسیاری از سرگرمی را برای بازدید کنندگان خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، مرکز دارای یک فروشگاه مواد غذایی است که می تواند همزمان 2500 بازدید کننده داشته باشد.پس از یک تجربه خرید عالی، می توانیددر یکی از رستوران ها در فود کورت غذا بخورید و استراحت کنید. این مرکز دارای مناطق بزرگ و در محیط داخلی و فضای باز است و بازدید کنندگان آن مطمئنا یک تجربه خرید و سرگرمی عالی خواهند داشت.مرکز خرید اپتیموم اوت لت در آنکارا و ازمیر هم شعبه دارد.

این مرکز خرید دارای فضای وسیع داخلی و خارجی است و بازدید کنندگان آن قطعاً تجربه خرید و سرگرمی فوق العاده ای خواهند داشت.اوپتیمال الت مال محلی برای فروش محصولات خارج از فصل است. به همین دلیل یکی از مراکز خرید ارزان استانبول است.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول  6 طبقه دارای یک سالن بدنسازی، یک لاین بولینگ، یک مجموعه فیلم، مغازه های متعدد دکور خانه و مغازه های تکنولوژی است. به غیر از فود کورت اصلی غذا، شما می توانید از وعده های غذایی در یک رستوران در فضای باز بزرگ در طبقه اول لذت ببرید. Tepe Nautilus یک مرکز خرید موضوعی است با دکوراسیون و ویژگی های معماری مربوط به دریا و ناوبری است و زمینی  170 هزار متر مربع را پوشش می دهد. مرکز خرید شامل 130 فروشگاه در 3 طبقه، و سوپرمارکت، Carrefour و 16 رستوران و کافه است. متوسط تعداد بازدید کنندگان در روز هفته به 30.000 و در آخر هفته تعداد خریداران حدود 50.000 است.

به عبارت دیگر:

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول در کادیکوی واقع شده است و به عنوان یک مرکز سرگرمی ، خرید و غذاخوری برجسته است ، ناوتیلوس قطعاً یکی از بهترین گزینه ها در میان رقبای خود است. در این مرکز خرید یک سالن ورزشی ، یک سالن بولینگ ، یک مجموعه فیلم ، تعداد زیادی فروشگاه دکوراسیون منزل و فروشگاه های فنی وجود دارد. به غیر از فودکورت اصلی ، می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران واقع در یک فضای باز بزرگ در طبقه اول آن میل کنید.اگر به دنبال یک مرکز خرید در منطقه Kadikoy استانبول هستید ، Tepe Nautilus آدرس مناسب شماست ناوتیلوس ، که بسیار نزدیک به ایستگاه های مارمارا و مترو است ، حتی اگر یک مرکز خرید قدیمی باشد هنوز هم بسیار محبوب است.

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم در مقابل مرکز کسب و کار برج تجاری به نام پالادیوم قرار دارد و بازار به دلیل طراحی داخلی آن، یک مرکز خرید بزرگ را ارائه می دهد و نام این مرکز برگرفته از برج تجاری روبرویش است و به راحتی از هر جای شهر استانبول برای همه قابل شناسایی است شکل دایره ای و شیشه ای آن هرگز فراموش نمیشود. اگرچه در بخش غربی منطقه آتاشهیرAtasehir واقع شده است، اما بازار از اکثر نقاط آناتولی (آسیایی) قابل مشاهده است. این مرکز قصد دارد بازدیدکنندگان خود را از طریق مجموعه فیلمهای سالن تئاتر و سینما و مغازه های متعددی راضی کند.اگر چه رستوران ها در داخل مرکز در یک منطقه متمرکز هستند، اما کافه های متعدد در اطراف مرکز پراکنده شده اند. بنابراین، بعد از غذا خوردن، می توانید یکی از آن کافه ها را ببینید و از نوشیدنی و دسر خود لذت ببرید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

اسکوئر مال ستانبول در قسمت آسیایی استانبول مانند یک محله جدید با مجتمع سینمایی چند طبقه و سالن سینما با 2400 نفر صندلی است که شامل اولین تئاتر DX 4 طرف آسیایی، آکواریوم و باغ وحش ، مناطق تفریحی، بیش از 100 رستوران و کافه، یک بازار سنتی ترکیه و مرکز مد همه در مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول در انتظار شماست.مرکز خرید عمار اسکوئر مال ستانبول به عنوان یک مقصد برای خرید، سرگرمی و غذا طراحی شده است و تجربه ای فوق العاده برای بازدید کنندگان خود از ترکیه و سراسر جهان ارائه می دهد. عمار اسکوئر میزبان مارک های لوکس و فروشگاه ها است که برای اولین بار در کشور ترکیه در دسترس است، در حالی که ارائه یک رویکرد است که پاسخ به هر نیاز زندگی مدرن شهری است؛ از خوردن و نوشیدن تا سرگرمی. عمار اسکوئر در تاریخ 28 آوریل سال 2017 افتتاح شد و انتظار می رود سالانه به طور متوسط ​​25 میلیون نفر بازدید کننده داشته باشد.در یک مکان واحد، عمار اسکوئر  مجموعه ای از نام تجاری را ارائه می دهد که می تواند برای هر بودجه یا طعم و مزه باشد. این مرکز هم محل های خرید داخلی و هم در فضای باز دارد و مارک های لوکس را که قبلا در ترکیه در دسترس نبودند به ارمغان می آورد. مردم می توانند آنچه را که در بازار Square Emaar در حال جستجو هستند، پیدا کنند.مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی استانبول یک مرکز خرید کوچک واقع شده بین خیابان مینی باس و ایستگاه مترو کوزیاتاجی در کادیکوی است. مرکز خرید کوزی با پیاده روی پانزده دقیقه ای از طرف هر دو طرف به سالن نمایش تئاتر، یک مجموعه فیلم، و تراس در فضای باز و 58 مغازه میرسید.همانطور که از نام آن مشخص است، Kozzy AVM یک فضای دلپذیر مخصوصا برای خانواده های با کودکان ارائه می دهد، زیرا این مرکز نزدیک به مناطق مسکونی است و فعالیت های فرهنگی و لحظات سرگرم کننده برای بچه ها و بزرگسالان را به طور یکسان ارائه می دهد.این مرکز دارای 57 فروشگاه و 11 نمایشگاه و همچنین رستوران ها، تراس در فضای باز، پارکینگ، خشکشویی، سالن بدنسازی، اتاق مراقبت از نوزاد و سینما می باشد. کوزی استانبول به عنوان یک مرکز فرهنگی شناخته می شود، زیرا اغلب فعالیت های فرهنگی و هنری را شامل می شود و یک سالن تئاتر  400 نفری غضنفر اوزکان Gazanfer Özcan  مخصوص نمایش دارد. Kozzy Shopping Mall در آوریل 2010 افتتاح شد و در سمت خیابان بغداد و بزرگراه E5 در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و در فاصله 40 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 30 کیلومتری به فرودگاه سبیها میباشد.مرکز خرید Kozzy به عنوان بهترین مرکز خرید جدید ترکیه زیر 50.000 متر توسط شورای بازرگانی ترکیه از مراکز خرید و خرده فروشان (AMPD) میباشد.

به عبارت دیگر:

مرکز خرید کوزی یک مرکز خرید کوچک است که بین ایستگاه مترو Kozyatagi در Kadikoy واقع شده است. با پانزده دقیقه پیاده روی از هر دو طرف می توانید به این مرکز خرید بروید و با صحنه تئاتر ، مجموعه فیلم ، تراس در فضای باز و 58 مغازه از شما پذیرایی می کند. همانطور که از نام آن مشخص است ، کوزی فضایی دنج را به خصوص برای خانواده های دارای فرزند فراهم می کند ، زیرا این مرکز خرید به اقامتگاه نزدیک است و فعالیت های فرهنگی و لحظات سرگرم کننده ای را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد.

پس از مشاهده مراکز خرید قسمت اروپایی لطفا با آژانسهای مجری و کارگزار تور ارزان استانبول توریاب در ارتباط باشید و روی صفحه تور استانبول کلیک کنید تا تعدادی زیادی تورهای استانبول با نوع پرواز و تاریخ و هتلهای مختلف را با هم مقایسه نمائید و در انتها تور استانبول خود را رزرو نمائید

مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید آکاسیا استانبول

آکاسیا با طراحی معماری منحصر به فرد با 30 متر نمای شیشه ای freeform برای ارائه حداکثر نور روز با ارتفاع 8 طبقه و257 فروشگاه است آکاسیا بین سه مجتمع مسکونی و یک آسمان خراش واقع شده با این حال، بازار در یک فضای بزرگ 80.000 متر مربع ساخته شده است.بنابراین یک منطقه بزرگ برای خریداران فراهم می کند ، جایی که آنها می توانند شام خوردن و خرید را باهم تجربه کنند.مدلهای فضایی مفهومی در آکاسیا تقریبا تمام فروشگاه های اصلی خیابان بغداد در طراحی مرکز خرید آکاسیا گنجانده شده است.به طور خلاصه، تمام جزئیات خیابان اصلی بغداد در مرکز خرید آکاسیا گنجانده شده است، جایی که خرید بی وقفه از طریق نزدیکی فروشگاه ها به یکدیگر امکان پذیر است.پلازا:انتخاب گسترده ای از کافه ها و رستوران های ناهار خوری از سراسر جهان 15 تئاتر و سینما با 2500 صندلی و همچنین یکی از بزرگترین نمایشگر Imax در اروپا و دو مکان VIP را در یک محیط متمایز که به طور موازی با مفهوم مرکز خرید اجرا می شود را ارائه می کند.پلازا همچنین یک فضای بزرگ رستوران با تراس فضای باز ارائه می دهد. رستوران: با نمای 360 درجه با ظرفیت بیش از 2000 صندلی با سرویس های منحصر به فردی که در 2 ورودی اصلی وجود دارد، پارکینگ 10.000 متر مربع، مهد کودک و خدمات حمل و نقل و سرویس شبانه روزی، Wi-Fi رایگان وجود دارد

مرکز خرید آکاسیا استانبول

 مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول بزرگ ترین مرکز بازرگانی ترکیه به لطف 250 فروشگاه، 4000 جای پارک خودرو، مراکز تفریحی، سینما و سایر امکانات رفاهی برای همه نیازهای دیگر، در زمینی به مساحت 365 هزار متر مربع است.در مسیر حرکت به سمت فرودگاه سبیها در طرف آسیا است. Viaportیک فضای سبز و باز با درختان زیتون، گل ها و حوضچه ارائه می دهد. پارک تفریحی بزرگی در مقابل بازار وجود دارد. این پارک شامل 24 قسمت مختلف است مرکز خرید ویاپورت استانبول با ارائه فروشگاه ها، رستوران ها، مجتمع های فیلم، جایزه بهترین نمایشگاه سالانه و پروژه لوکس و بخش مهمی از زندگی روزمره در سمت آسیایی است. مرکز خرید ویاپورت مفهوم خیابانی با طراحی معماری در فضای باز است با کمک درهای زندگی طبیعی در تماس با طاووس، خرگوش، سگ ها و گربه ها، واقع در کنار دریاچه دور از جادوی شهر میباشد.ویاپورت یکی از مراکز محبوب زندگی توسط خانواده های دارای فرزند است و سرگرمی ، باشگاه Ponny، مرکز تفریحی، بولینگ و سینما را داراست.ویاپورت دارای یک جاده و خیابان طراحی شده به سبک یک شهر مدیترانه، با زرق و برق پنجره ها که دیدگاه فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.منطقه Crown Plaza Istanbul Asia واقع در ویاپورت اولویت اصلی اقامت برای بازدیدکنندگان خارجی است. ویاپورت در فاصله 10 دقیقه ای رانندگی به فرودگاه Sabiha Gokcen میباشد و 7 میلیون بازدیدکننده در سال از آن بازدید می کند. با توجه به محل و معماری و عملکرد آن، به عنوان یکی از موفق ترین سرمایه گذاری های در ترکیه انتخاب شده است.لطفا برای رفتن به مرکز خرید ویاپورت به صفحه قیمت تور استانبول توریاب مراجعه کنید.

 مرکز خرید ویاپورت استانبول

اگر تمایل دارید مراکز قسمت اروپایی را مشاهده کنید روی لینک زیر کلیک کنید:

مراکز خرید قسمت اروپایی استانبول

در صورت تمایل به سفر به شهر خرید لطفا روی تور استانبول کلیک کنید

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران