0/5 - (0امتیاز)
06 مهر 1398 ساعت :12:36 3901

شنا و آبتنی در جزیره کیش، تفریح آبی در جزیره

تفریحات آبی کیش کدام است؟

جزیره‌ی زیبای کیش با دارا بودن اقلیم خاص و زیبا و زیست بوم بی مانندش در خاورمیانه، به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مناطق توریستی و گردشگری تبدیل شده است و به عنوان یک قطب گردشگری در ایران زمین به حساب می‌آید. اگر به جزیره‌ی زیبای کیش در آب‌های آرام و زیبای خلیج فارس سفر کرده باشید، حتما دیده‌اید که اقلیم خاص و متفاوت این منطقه چقدر زیبا و دلنواز است. همین زیبایی و خاص بودن این منطقه موجب شده است که سالانه هزاران نفر از سراسر جهان به این منطقه سفر کنند تا در کنار طبیعت و زیست بوم طبیعی، یک تعطیلات عالی با خدمات گردشگری و امکانات رفاهی عالی را تجربه کنند. چرا که در طی چند سال اخیر به خاطر پر طرفدار بودن این منطقه، گردشگران زیادی از این جزیره بازدید می‌کنند و به همین علت ساخت تاسیسات و خدمات گردشگری روند مثبتی داشته است. اما از تفریحاتی که مسافران و گردشگران تور کیش در طول سفر خود به این جزیره زیبا، حتما از آن استقبال خواهند کرد، شنا کردن در جزیره کیش می‌باشد. چرا که این جزیره با دارا بودن سواحل شنی و آب گرم و مناسب برای آب‌تنی، یک فضای عالی را برای شنا و انواع دیگر تفریحات آبی و ساحلی فراهم آورده است که همه قطعا مشتاق تجربه‌ی آن هستند.

سواحل جزیره کیش، مکانی مناسب برای تفریحات آبی از جمله شنا

سواحل جزیره کیش به خاطر نوع ماسه‌های آن که بسیار نرم و لطیف هستند، مناسب شنا کردن و آبتنی می‌باشند. سواحلی چون ساحل درختان نارگیل کیش که یکی از زیبا ترین و پرطرفدار ترین سواحل جزیره کیش می‌باشد برای شنا بسیار مناسب است. شنا کردن آقایان تقریبا در هیچ کجای جزیره‌ی کیش ممنوعیت ندارد و آنان می‌توانند در هر قسمت از ساحل به آب بزنند و از دریای زیبا لذت ببرند. اما اگر علاقه دارید که در محیطی خصوصی تر به شنا و آبتنی بپردازید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلاژ آقایان کیش می‌باشد.

پلاژ آقایان کیش

تجربه‌ی شنا کردن در دریا قطعا یکی از تجربیاتی است که تا همیشه لذت و خاطره‌اش در ذهن ما باقی خواهد ماند. در پلاژ آقایان در جزیره کیش، شما می‌توانید ساعات زیادی را به تفریحات آبی، شنا، آفتاب گرفتن، و سایر فعالیت‌های لذت بخش ساحلی بپردازید. در پلاژ آقایان جزیره کیش چند ماساژور حرفه‌ای مشغول به خدمات رسانی به علاقمندان ماساژ هستند. در این پلاژ همچنین می‌توانید ورزش‌های ساحلی همچون والیبال ساحلی را تجربه کنید.

پلاژ بانوان جزیره کیش

برای بانوان علاقمند به شنا و تفریحات آبی در این جزیره پلاژ خاصی در نظر گرفته شده است. در پلاژ بانوان جزیره کیش بانوان مسافر در این جزیره می‌توانند در کنار ساحل از تفریحات آبی و ساحلی و شنا کردن در آب‌های گرم و دلپذیر خلیج فارس لذت ببرند. در پلاژ بانوان جزیره کیش، تفریحات ساحلی همچون والیبال ساحلی، فوتسال، خدمات ماساژتراپی، حناکاری و ... نیز وجود دارد. همچنین یک سالن مد و لباس بزرگ و مجهز در این پلاژ وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارد. سالن‌های زیبایی، سولاریوم، بوفه، فودکورت و فروشگاه عرضه کننده لوازم شنا از دیگر ویژگی‌های این پلاژ می‌باشد.

پارک آبی اوشن، برای خانم‌ها و آقایان

بسیاری از افراد به خاطر حساسیت پوستی به آب شور دریا و نمک، نمی‌توانند در آب دریا شنا و آب‌تنی کنند، اما در جزیره کیش با وجود پارک آبی اوشن این امکان فراهم شده است که افرادی که به هر دلیلی، نمی‌توانند در آب دریا شنا کنند، به این پارک زیبا و مجهز بیایند و از تفریحات آبی لذت بخش در این جزیره زیبا استفاده کنند. در این پارک آبی خدماتی چون ماساژ، سولاریوم، سرسره‌های بلند، بازی‌های‌ آبی مختلف و هیجان انگیز، پارک آبی مخصوص کودکان و نیز ناجیان ماهری حضور دارند که این محیط را به یک محیط امن، سالم، شاد و لذت بخش تبدیل می‌کنند.اگر شما هم علاقمند هستید که از جاذبه‌های توریستی بی نظیر جزیره کیش دیدن کنید، نگران هزینه‌ی سفر و گران بودن قیمت آن نباشید. کافیست با بازدید از صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش لیست تورهای متنوع به جزیره کیش را با شرایط آن‌ها مطالعه کنید و سپس با انتخاب تور دلخواه خود با قیمتی بسیار مناسب و ارزان، یک سفر هیجان انگیز و لذت بخش و البته با برنامه ریزی عالی در پیش داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران