0/5 - (0امتیاز)
26 شهریور 1399 ساعت :13:20 1777

زیباترین پارک ها و مقصد های سبز استانبول

استانبول با میراث فرهنگی و تاریخ خود ، خیابان های شلوغ ، مراکز هنری ، موزه ها و مراکز خرید پر زرق و برق ، میادین محبوب و پر جنب و جوش و شهر قدیمی با شکوه بازدیدکنندگان خود را مجذوب می کند.

جنگل بلگراد:

جنگل های بلگراد با مخازنی که قرن ها پس از تأسیس ، چشمه ها و جانوران غنی آن آب استانبول را تأمین می کردند ، امروزه به عنوان ریه های شهر عمل می کنند. فاصله آن تقریباً نیم ساعت با شهر است .جنگل بلگراد با پیست های دویدن و دوچرخه سواری خود مقصدی بی نظیر برای کسانی است که عاشق ورزش در تور ارزان استانبول هستند. می توانید در پیست 6.5 کیلومتری بدوید یا قدم بزنید ، در اطراف جیک جیک پرندگان پیک نیک بگیرید یا در حوضچه آبهای آن شنا کنید.

جنگل بلگراد

پارک دموکراسی:

شما در پارک Maçka پر از رنگ سبز خواهید شد ، جایی که می توانید از طریق یک تله کابین که از بالای پارک عبور می کند از منظره شهر لذت ببرید. مردم برای آهسته دویدن و پیاده روی ، پیاده روی با سگهایشان ، پیک نیک یا ملاقات عصرها به این پارک که واحه ای سبز در قلب شهر است می آیند. قبل از شرکت در کنسرت ها و جشنواره هایی که در پارک همسایه کوچوکویفتلیک برگزار می شود ، همیشه می توانید برای استراحت کوتاه و پرانرژی از اینجا دیدن کنید. در پارک می توانید از طریق تله کابین از بالا به شهر نگاه کنید.

پارک دموکراسی

جزایر پرنس:

Büyükada ، Heybeliada ، Kınalıada  و Burgazada هر یک از جزایر استانبول محل فرار از شلوغی شهر است که می توانید در طول روز به طور کامل از خیابان های تاریخی رنگارنگ و معطر ، دوچرخه سواری ، عمارت های باشکوه ، منظره تماشایی ، غذاهای خوشمزه و طبیعت سرسبز لذت ببرید.

جزایر پرنس

پولونزکوی:

خانواده های دارای فرزندان ساکن استانبول ترجیح  میدهند از شلوغی شهر دور شوند ، مقصد اصلی آنها برای صبحانه روز یکشنبه ، Polonezköy  است. خود را برای یک روز بسیار لذت بخش در تماس با طبیعت آماده کنید ، جایی که می توانید یک صبحانه و کباب ترکی واقعی را امتحان کنید.

پولونزکوی

درختکاری آتاتورک:

درختکاری آتاتورک که به عنوان اولین موزه درخت زنده ترکیه شناخته می شود ، منطقه ای از تحقیقات علمی و مشاهده دانشکده جنگلداری دانشگاه استانبول است. میزبان نزدیک به 2000 گونه گیاهی منحصر به فرد در 296 هکتار از اراضی جنگلی است. پس از گذراندن یک روز در قلب طبیعت در باغ درختکاری Atatürk ، که در Sarıyer واقع شده است ، می توانید برای صرف شام در رستوران های معروف غذاهای دریای سیاه یا رستوران های ماهی در این منطقه بروید.

پارک امیرگان

پارک امیرگان که مشرف به تنگه بسفر است ، به دلیل گل لاله  معروف است. در پارک می توانید هنگام صرف صبحانه یا شام در کافه ها و رستوران هایی که در غرفه زرد ، غرفه صورتی و غرفه سفید واقع شده اند ، از منظره باشکوه آبراه لذت ببرید که هرکدام از آنها به رنگ یک نوع لاله نامگذاری شده اند. هنگامی که به پارک می رسید ، که باید در بالای لیست "مکان های دیدنی در استانبول" قرار داشته باشد ، یک تور هنری در موزه Sakıp Sabancı واقع در کنار پارک انجام دهید یا در امتداد خط ساحلی بسفر بروید.

پارک امیرگان

پارک فنرباغچه:

واقع در خط ساحلی آسیا ، در مجاورت مارینا کالامیش پارک فنرباغچه قرار دارد که در طول سال نیز بسیاری از رویدادهای هنری مانند جشنواره جاز را برگزار می کند.

پارک ببک

به ویژه توسط کسانی که مایل به دریافت هوای تازه در طول تابستان هستند ، پارک Bebek برای پیاده روی صبحگاهی لذت بخش مناسب است. در تلاقی رنگ سبز و آبی بسیار عالی خواهید احساس کرد. با نزدیک شدن به Rumeli Hisarı در پارک Bebek ، جایی که می توانید در زیر درختان چند صد ساله بنشینید و از منظره لذت ببرید نمایی از بسفر و قایق های لنگر انداخته شده در خلیج به شما خوش آمد می گوید.

پارک ییلدیز :

پارک ییلدیز که بین بشیکتاش و اورتاکوی واقع شده است ، بهشتی در قلب شهر است که مساحت تقریبی 46 هکتار زمین را در بر می گیرد. بزرگترین پارک شهر ، پارک یلدوز در منابع مختلف تاریخی به دلیل جنگل های درختان به عنوان منطقه ای که پان در افسانه ها فلوت خود را در امتداد بسفر می نواخت ، ذکر شد. همچنین در پارک Yıldız ، که میزبان بیش از 120 گونه درخت و درختچه عجیب و غریب است ، غرفه (Yıldız Köşkü) واقع شده است. می توانید کل روز خود را در پارک Yıldız در طبیعت سپری کنید و به کارهای مختلف بپردازید: هنگام راه رفتن ، دویدن ، دوچرخه سواری ، سنجاب ها روی درختان و حیوانات در استخرها برای همراهی شما خواهند بود.

پارک ییلدیز

پارک چوبوکلو و کاخ خدیو

واقع در تپه ای مشرف به بسفر در مسیر اسكودار به بیكوز ، پارک چوبوكلو ، كه در بهار و تابستان تحول كاملی را پشت سر می گذارد ، و كاخ خدیو مناظر باشكوهی از تنگه بسفر را ارائه می دهد. در باغ های لاله های اطراف کاخ خدیو ، می توانید چشمه را به طور کامل و همراه با جیک جیک پرندگان تجربه کنید ، در امتداد مسیر پیچیده از میان جنگل های کاج قدم بزنید و از منظره تراس مشاهده لذت ببرید.

کاخ خدیو

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران