0/5 - (0امتیاز)
02 خرداد 1398 ساعت :08:51 4824

رستوران نصرت استیک هاوس استانبول ترکیه+VIDEO

رستوران نصرت استیک هاوس استانبول ترکیه مخصوص علاقمندان غذاهای گوشتی و استیک در کلاس جهانی میباشد.

رستوران نصرت استیک هاوس Nusr-Et Steakhouse یکی از مکان های محبوب دوستداران استیک در استانبول است. اولین شعبه Nusr-Et در سال 2010 افتتاح شد و بسیار موفقیت آمیز بوده است.منو Nusr-Et Steakhouse غذاهای زیادی را با گوشت گاو و گوشت گوسفند ارائه می دهد. ما به راحتی می توانیم بگوییم که Nusr-Et Steakhouse یک مفهوم کاملا جدید برای استیک با فرهنگ عثمانی و منوی غنی خود را ارائه کرده است.Nusr-ET با کیفیت گوشت و روش های آشپزی آن در میان استعمال های دیگر روشهای معمول آشپزی متمایز می شود. همان کیفیت در ساخت همبرگر نیز کاربرد دارد. Nusret به لطف هنر خود در پخت و پز و تهیه گوشت به یک کمپین اینترنتی تبدیل شده است. علاوه بر این رستوران نصرت استیک هاوس به عنوان Salt Bae شناخته شده است به سبک عثمانی از آب نمک بر روی استیک استفاده نمود این حرکت توسط میلیون ها نفر در اینترنت مشاهده شد و Nusret از آن زمان به طور فزاینده ای محبوب شده است.با توجه به محبوبیت و تقاضای رو به رشد او، شعبه ها دیگر نصرت استیک هاوس استانبول در میامی آمریکا و دوحه نیز باز شد. شما می توانید همبرگر مخصوص خود را در Nusr-Et Burger در خیابان مد استانبول"نیشان تاشی" Nisantasi،محله ببک Bebek، محله کانیون Kanyon و پارک ایستینیه İstinye استانبول ترکیه امتحان کنید.

 

بیوگرافی نصرت گوگچه: Nusret Gökçe

نصرت گوگچه در شهر ارزروم Erzurum ترکیه، بدنیا آمد.پدرش معدنچی بود. فقر خانواده او را مجبور به ترک مدرسه در کلاس 6 برای کار به عنوان شاگرد قصابی در منطقه کادیکوی استانبول کرد.شهرت او از ویدیو "استیک عثمانی" است که در 7 ژانویه 2017 در حساب توییتر منتشر کرد و 10 میلیون بار نیز در اینستاگرام مشاهده شد، پس از آن او به شهرتی به نام "Salt Bae" به دلیل روش خاص در نمک پاشیدن به گوشت دست یافت.نصرت گوگچه در آرژانتین و آمریکا در 2007 تا 2010 در رستورانهای محلی به صورت رایگان مشغول به کار شد تا بتواند به عنوان آشپزی یک رستوران کار کند و پس از بازگشت به ترکیه، Gökçe اولین رستوران خود را در استانبول در سال 2010 افتتاح کرد و در  2014 رستوران دبی را باز نمود Gökçe به شدت درگیر با بسیاری از کارهای خیریه است. یک مثال می تواند این باشد که چگونه یک مدرسه را در زادگاهش ارزروم ساخته است.در حال حاضر سال 2019 نصرت گوگچه 36 ساله عاشق ورزش بدنسازی و بوکس میباشد.

برای لذت بردن از رستوران نصرت استیک هاوس استانبول لطفا با آژانسهای توریاب در ارتباط باشید و فقط روی لینک تور استانبول کلیک کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    علی
    هتل با کیفیتی هست اما بدی ای که داره خیلی کوچیکه اتاقاش فقط همین مشکلش