0/5 - (0امتیاز)
25 آذر 1397 ساعت :21:55 13427

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

در این مطلب به معرفی فروشگاه‌ها و برندهای معروف تولید کیف و کفش ترکیه نظیر هوتیچ، فلو و گریدر می‌پردازیم.

هر کسی که قصد عزیمت به استانبول را داشته باشد قطعا نیم نگاهی به بازارهای سنتی و مراکز خرید آن دارد، چه بسا افرادی تنها به منظور خرید به استانبول می‌روند. در هر صورت استانبول آنقدر مراکز خرید متنوع و جذاب دارد که یکی از مناسب‌ترین شهرهای دنیا برای مسافرت و خرید به حساب می‌آید. در این میان با توجه به پیشرو بودن صنعت مد و لباس در ترکیه مراکز خریدی که مختص عرضه انواع لباس هستند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ فروشگاه‌ها و برندهایی که انواع کیف و کفش را عرضه می‌کنند برویم و معروف‌ترین برند‌ها را معرفی کنیم.

چنانچه مایل هستید با جاذبه‌های گردشگری استانبول آشنا شوید، می‌توانید با بازدید از صفحات  جاذبه‌های گردشگری استانبول، سفرنامه استانبول و راهنمای سفر استانبول سفری در قالب کلمات و تصاویر به دل استانبول زیبا داشته باشید.

کیف و کفش از اساسی‌ترین اجزای پوشش ما هستند و تعیین آن‌ها است که سبک و استایل هر فرد را کامل می‌کنند. به خصوص برای خانم‌ها انتخاب کیف و کفش مناسب بسیار حائز اهمیت است و بدون انتخاب صحیح نمی‌توان استایلی مختص به خود را داشته باشند.

قبل از معرفی مراکز خرید کیف و کفش استانبول لازم است این نکته را عرض کنیم که بر خلاف شهرهایی مانند تهران که عمده فروش‌ها محصولات را به صورت تکی به فروش می‌رسانند، در استانبول چنین خبری نیست و عمده فروشی‌های استانبول به هیچ عنوان تک فروشی ندارند، بنابراین توصیه می‌شود به مراکز خرید یا فروشگاه‌های که در ادامه معرفی می‌کنیم، مراجعه کنید.

برند هوتیچ (hotiç)

هوتیچ یکی از معروف‌ترین برندهای کیف و کفش ترکیه است که در سراسر کشور شعبات مختلفی دارد، تنها در استانبول دارای بیش از 10 شعبه است. عمده شهرتش را برای طراحی‌های زیبا و کیفیت فوق العاده کسب کرده است.

نزدیک‌ترین شعبه آن به مرکز شهر در خیابان استقلال واقع شده است، برای دسترسی به آن کافیست مسیر کوتاهی را از میدان تقسیم به خیابان استقلال طی کنید. شعبه استقلال بر خلاف سایرین که ساعت 10 صبح باز می‌شوند، یک ساعت زودتر و ساعت 9 صبح شروع به کار می‌کند، بنابراین اگر تصمیم دارید خرید خود را در ساعات اولیه روز انجام دهید، بهتر است به شعبه استقلال هوتیچ مراجعه کنید.

برند هوتیچ انواع اجناس مردانه و زنانه را تولید می‌کند و شما می‌توانید بهترین نمونه‌های کمربند و کیف‌های پاسپورت مردانه را اینجا تهیه کنید. این برند برای خانم‌ها سنگ تمام گذاشته است و تنوع محصولاتش آنقدر بالا است که امکان ندارد دست خالی از فروشگاه خارج شوند. اگر خوش شانس باشید و در زمان ارائه تخفیف‌ها به این فروشگاه مراجعه کنید، خرید راضی کننده‌ای انجام می‌دهید.

برند فلو(Flo)

راهنمای خرید کیف و کفش استانبول

برند فلو در زمینه تولید انواع کیف و کفش مردانه و زنانه فعالیت دارد و آنقدر تنوع محصولاتش بالاست که هر فردی با هر سلیقه‌ای را مجاب می‌کنید که خریدی انجام دهد. این برند انواع کفش کلاسیک، مجلسی و اسپورت را در طرح‌ها و رنگ بندی‌های مختلف تولید می‌کند.

برای دسترسی به شعب مختلف آن در سراسر استانبول می‌توانید به مرکز خرید جواهر، اوت‌لت ونیزیا و خیابان استقلال و سایر مراکز خرید استانبول مراجعه نمایید.

برند اینجی(inci)

اینجی یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه است که در زمینه تولید انواع کیف و کفش فعالیت دارد. تقریبا در اکثر مراکز خرید استانبول شعبه دارد، اما شیک‌ترین و بروزترین شعبه آن در اوت‌لت ونیزیا واقع شده است. قیمت اجناس آن به نسبت برند فلو بالاتر است اما بطبع کیفیت و تنوع بالاتری هم دارد.

برند گریدر(greyder)

راهنمای خرید کیف و کفش استانبول

برند گریدر تنها کفش تولید می‌کند و شما برای پیدا کردن کیف مناسب باید به سراغ سایر برندهایی که تا به اینجای مطلب معرفی کردیم، بروید. با اطمینان می‌توان گفت یکی از با کیفیت‌ترین برندهای تولید کفش در ترکیه است که انواع کفش‌ها از صندل‌های تابستانی گرفته تا کفش‌های ورزشی و مجلسی را عرضه می‌کند. مانند سایرین بهترین شعبه آن در اوت‌لت ونیزیا که به سبک ونیز ایتالیا ساخته شده است، قرار دارد.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به استانبول سفر کنید، می‌توانید با مراجعه به صفحه  تور استانبول در سایت توریاب تورهای مختلف را با هم مقایسه و با خیال راحت برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران