5/5 - (2امتیاز)
05 آذر 1399 ساعت :19:55 5562

بهترین و زیباترین مراکز خرید در استانبول(اروپایی و آسیایی)

به مراکز خرید در استانبول در طرف اروپایی و آسیایی و چگونه برویم؟

بهترین و زیباترین مراکز خرید در تور استانبول

با مهمترین مراکز خرید استانبول ، با سالن های بزرگ و میادین بزرگ با طراحی منحصر به فرد و ابتکاری ، با الهام از میراث عثمانی در برخی مواقع و مهمان نوازی ترکیه در میان فروشگاه های پیشرفته ، مارک های بین المللی ، رستوران های مختلف ، پارک های تفریحی و سینماها آشنا شوید.

در دنیای مجازی ، سایت های خرید الکترونیکی آخرین روند خرید هستند که گزینه های نامحدودی را برای همه موارد مورد نیاز از لوازم ضروری یا لوازم جانبی با خدمات تحویل در منزل در اختیار شما قرار می دهند.علی رغم همه موارد ذکر شده ، مراکز خرید و مراکز خرید بزرگ در شهرها همیشه شلوغ است ، به خصوص در فصول و تعطیلاتی که اوج فصل خرید است ، جایی که آنها برای پذیرایی از مشتریان خود تزئین شده اند و آنها را با پیشنهادات ویژه فریب می دهند و تخفیف ، گاهی اوقات خریداران برای استفاده از این فرصت ها درگیر می شوند.

بهترین مراکز خرید استانبول

  1. مرکز خرید استانبول -قسمت اروپایی منطقه باشاک شهیر (30 دقیقه یا 27 کیلومتری تکسیم)
  2. مرکز خرید ونیز در استانبول-قسمت اروپایی منطقه قاضی عثمان پاشا (19 دقیقه یا 24 کیلومتری تکسیم)
  3. مرکز خرید جواهر در شیشلی استانبول-قسمت اروپایی منطقه شیشلی (13 دقیقه یا 5 کیلومتری تکسیم)
  4. استانبول دره بازار-قسمت اروپایی منطقه دره استانبول (22 دقیقه یا 15 کیلومتری تکسیم)
  5. ایستینیه پارک مال استانبول-قسمت اروپایی منطقه ساریر (12 دقیقه یا 26 کیلومتری تکسیم)
  6. ویالند مال استانبول-قسمت اروپایی منطقه ایوپ سلطان (12 دقیقه یا 21 کیلومتری تکسیم)
  7. مرکز خرید یاقوت کبود استانبول-قسمت اروپایی منطقه لونت (18 دقیقه یا 8 کیلومتری تکسیم)
  8. مرکز خرید گالریا استانبول-قسمت اروپایی منطقه آتاکوی (21 دقیقه یا 15 کیلومتری تکسیم)
  9. برج ترامپ استانبول-قسمت اروپایی منطقه شیشلی (14 دقیقه یا 5 کیلومتری تکسیم)
  10. هیستوریا مال در استانبول-قسمت اروپایی منطقه فاتیح (14 دقیقه یا 7 کیلومتری تکسیم)
  11. مرکز خرید کایون در استانبول-قسمت اروپایی منطقه لونت (14 دقیقه یا 7 کیلومتری تکسیم)
  12. مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول-قسمت اروپایی منطقه نیشانتاشی (6 دقیقه یا 3 کیلومتری تکسیم)
  13. مرکز خرید 212-قسمت اروپایی منطقه باجیلار(28 دقیقه یا 28 کیلومتری تکسیم)
  14. مرکز خروجی اویوم استانبول-قسمت اروپایی منطقه باکرکوی(15 دقیقه یا 7 کیلومتری تکسیم)
  15. مرکز خرید پروفيلو-قسمت اروپایی منطقه جدید مجیدیه کوی(16 دقیقه یا 5 کیلومتری تکسیم)
  16. مرکز خرید کاپیتول استانبول-قسمت آسیایی منطقه اسکودار(21 دقیقه یا 11 کیلومتری تکسیم)
  17. مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول-قسمت آسیایی منطقه کادیکوی(24 دقیقه یا 18 کیلومتری تکسیم)
  18. مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول-قسمت آسیایی منطقه کادیکوی(20 دقیقه یا 14 کیلومتری تکسیم)
  19. مرکز خرید پالادیوم استانبول-قسمت آسیایی منطقه آتاشهیر(26 دقیقه یا 20 کیلومتری تکسیم)
  20. مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول-قسمت آسیایی منطقه اسکودار(26 دقیقه یا 18 کیلومتری تکسیم)
  21. مرکز خرید کوزی استانبول-قسمت آسیایی منطقه کادیکوی (31 دقیقه یا 21 کیلومتری تکسیم)
  22. مرکز خرید آکاسیا استانبول-قسمت آسیایی منطقه  آکی بادم (21 دقیقه یا 16 کیلومتری تکسیم)
  23. مرکز خرید ویاپورت استانبول-قسمت آسیایی منطقه کورت کوی(50 دقیقه یا 39 کیلومتری تکسیم)

مراکز خرید استانبول علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود ، پیشگامان خود را به خود جلب می کند و آماده ارائه تجربه ای بسیار غنی تر از تصور شما است.بازدید کننده به یک شهر توریستی در اندازه استانبول به ایستگاه هایی که محیطی خوشامدگویی با امکانات تفریحی منحصر به فرد برای هر مجتمع تجاری منحصر به فرد داشته و اثر ویژه ای برای آن ایجاد می کند ، احتیاج دارد .در آنجا خود را در وسط سالنهای مجلل خواهید دید که با طرحهای مجلل با رنگهای جذاب احاطه شده اند و به شما آسایش روانشناختی می بخشند و به شما اجازه می دهد در فضایی رویایی که هرگز تجربه نکرده اید وارد شوید.

موارد زیر برخی از مهمترین مراکز خرید در استانبول است :

1. مرکز خرید استانبول (Mall of Istanbul)-قسمت اروپایی

یکی از مشهورترین مراکز خرید در استانبول ، بزرگترین مرکز خرید ، سرگرمی و سبک زندگی ترکیه ، در منطقه باشاک شهیر ، یکی از مناطق رو به رشد شهری در استانبول واقع شده است.مرکز خرید استانبول با بیش از 350 فروشگاه و ده ها مارک محلی و بین المللی ، ترکیبی از خرید ، فرهنگ و هنر را با سرگرمی در زیر یک چتر دارد و به مفهوم خرید در سطح ملی ترکیه ، به ویژه مراکز تجاری استانبول اروپا یی ارزش افزوده می دهد.مرکز خرید استانبول از طریق سالن های بزرگ و سقف های شیشه ای خود که آفتاب از آن عبور می کند ، فضای مطبوعی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد تا آنجا که ممکن است در روشنایی طبیعی راحت خرید کنید.

مرکز خرید استانبول

شهربازی موی پارک یا ویالند بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در اروپا در این مرکز خرید است ، جایی که هیچ گونه محدودیتی برای هیجان و بازی وجود ندارد و شامل کوه های بزرگ غول پیکر ، شاتل های پرسرعت ، تونل های تفریحی ، یک هتل فانتزی منحصر به فرد در تور ترکیه است که باعث ایجاد ترس می شود.مجتمع مسکونی در مرکز خرید استانبول یک افسانه جدید فانتزی در شهر دو قاره است که ترکیبی از معماری نفیس و سبک زندگی بسیار متمایز و ترکیب لوکس و روح تاریخی استانبول با جزئیات دقیق است.

2. مرکز خرید ونیز در استانبول (venice mall)-قسمت اروپایی

واقع در منطقه عثمان قاضی پاشا در سمت اروپایی استانبول. این فروشگاه بیش از 180 مغازه مختلف دارد.هنگامی که به دور یک کپی از شهر ونیز ایتالیا که در آن یک حیاط بزرگ ساخته شده است ، با برج ای که توسط رستوران ها و کافه های ایتالیایی و بین المللی احاطه شده است ، قدم می زنید و متعجب خواهید شد.فروشگاه هایی در مرکز خرید ونیز واقع در ساحل آبراه های زیبا که در آنها قایق های زیبا شما را به یاد شهر باستانی ونیز می اندازد.اگر به دنبال محل اقامت و ثبات هستید ، مجموعه ونیز استانبول یک انتخاب زیبا در استانبول ، بین مناظر ترکیه و قایق های ایتالیایی است! از 5 برج مسکونی مناسب برای خانواده ها ، آپارتمان های متمایز با مناطق مختلف و دیدگاه های متنوع تشکیل شده است.

مرکز خرید ونیز در استانبول

3. مرکز خرید جواهر در شیشلی استانبول(Cevahir Mall)-قسمت اروپایی

واقع در منطقه باستانی سیسلی ، و مرکز خرید اعراب نامیده می شود . جواهر دارای یک ساعت عظیم است که بر روی سقف مرکز شیشه نصب شده است. علاوه بر یک تئاتر با سیستم هیدرولیک در وسط مرکز ، جواهر توسط یک استخر و برای نمایش محصور شدهاست. این مرکز خرید شامل 290 مغازه ، سه سینما و یک پارک تفریحی سرپوشیده برای کودکان و همچنین طیف وسیعی از هتل های نزدیک به مرکز خرید جواهر است .

4. استانبول دره بازار(Valley Mall)

این مجموعه بزرگ تجاری که در منطقه دره استانبول ، یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تجاری استانبول با مساحت 103.000 متر مربع واقع شده است ، شامل بیش از 270 فروشگاه لباس و لباس مد جهانی است. استانبول مال همچنین دارای تعدادی کافه ، رستوران و مراکز تفریحی بزرگسالان و کودکان می باشد. والی مال استانبول یکی از پیشرفته ترین سینمای فن آوری فیلمبرداری جهان را به نمایش می گذارد!این مرکز خرید در مجتمع دره استانبول واقع شده است و یکی از مهمترین پروژه های مسکونی در منطقه است که دید مستقیم به جنگلهای وسیع بلگراد دارد.

استانبول دره بازار(Valley Mall)

5. مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول (Istinye Park Mall Istanbul)-قسمت اروپایی

واقع در سارییر استانبول، ایستینیه پارک یکی از مهمترین مراکز معتبر در استانبول، با مارک های بین المللی معروف و مارک های محلی ترکی است.در پارک ایستینیه بیش از 300 مغازه برای فروش پوشاک ، کفش ، جواهرات و لوازم جانبی ، همچنین سینما و یک مرکز تفریحی کودکان و بسیاری از رستوران ها و کافه ها وجود دارد.این ساختمان مجلل با سقف شیشه ای متحرک متمایز است که با توجه به آب و هوا در زمستان و تابستان باز و بسته می شود! در فاصله دور از مرکز خرید ویلاهای ایستینیه کنت قرار گرفته اند که همزمان مفاهیم زیبایی ، مفاهیم مدرنیته ، عظمت سایت و جذابیت منظره بسفر را گرد هم آورده اند.

مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول

6. ویالند مال استانبول (Vialand Mall)-قسمت اروپایی

یکی از بهترین مراکز خرید در فضای باز استانبول ، مرکز خرید ویالند بیش از 250 مغازه دارد و در ایوپ ، در کنار شهر تفریحی ویالند ، بزرگترین پارک موضوعی استانبول در خاورمیانه واقع شده است که بسیاری آن را با دیزنی لند در ایالات متحده مقایسه می کنند ، و شامل 50 بازی مجزا برای بزرگسالان و جوانان است.

ویالند مال استانبول

7. مرکز خرید یاقوت کبود استانبول(sapphire mall)-قسمت اروپایی

واقع در منطقه معتبر کسب و کار لونت، در استانبول برج سفیر ، بلندترین ساختمان استانبول، با مغازه های مختلف است که فروش مارک های ترکی و بین المللی، رستوران ها و کافه ها. شما می توانید با هلیکوپتر یک تور کنسرو مجازی به استانبول داشته باشید ، جایی که نمایش 5 دقیقه ادامه دارد.

مرکز خرید یاقوت کبود استانبول

8. مرکز خرید گالریا استانبول(Galleria mall)-قسمت اروپایی

این مرکز خرید در منطقه آتاکوی واقع شده است ، دارای بیش از 130 بوتیک متنوع با مارک های بین المللی و محلی ، همچنین رستوران ، کافه ، سینما ، زمین بازی کودکان و مراکز تفریحی است و همچنین دارای سالن بولینگ و اسکی است .

مرکز خرید آتاکوی گالریا استانبول

9. برج ترامپ استانبول (trump tower istanbul)-قسمت اروپایی

این مرکز بزرگ واقع در منطقه Mecediakoy ، یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق استانبول در منطقه لوکس Sisli ، یکی از چند مرکز نزدیک به تکسیم ، شامل 175 فروشگاه از معروف ترین مارک ها در سطح محلی و بین المللی است.این مرکز خرید دارای یک مهد کودک است ، جایی که کودکان می توانند در آن بازی کنند و در فعالیت ها شرکت کنند. این مرکز هتل تئاتر دیزنی را در خود جای داده است ، اولین نوع در ترکیه با ظرفیت 600 نفر. است.

برج ترامپ

10. مرکز خرید هیستوریا استانبول(Historia Mall)-قسمت اروپایی

یکی از پر جنب و جوش ترین مجتمع های مدرن استانبول دارای بسیاری از بوتیک های سطح بالا و همچنین انواع رستوران ها و کافه ها است.این مرکز با وجود اندازه نسبتاً کوچک در مقایسه با سایر مراکز خرید ترکیه ، یکی از مهمترین مراکز خرید در استانبول است که در آن نزدیک به جاذبه های گردشگری منطقه Fatih در قلب قدیمی استانبول واقع شده است که گردشگران همیشه از آن بازدید می کنند.

مرکز خرید هیستوریا استانبول

11. مرکز خرید کانیون در استانبول(Kanyon)-قسمت اروپایی

این مرکز تجاری در منطقه تجاری Levent در مرکز استانبول واقع شده است و یکی از مجلل ترین مراکز خرید استانبول است.مجموعه استانبول كانیون دارای طراحی معماری منحصر به فردی است كه برای تقلید از شیب دره طراحی شده است و معنای كلمه كانیون در زبان تركی این است.مرکز خرید شامل سه طبقه است و بیش از 160 فروشگاه از مارک های لوکس در کلاس جهانی دارد.

مرکز خرید کانیون در استانبول

12. مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول(Nisantasi)-قسمت اروپایی

این مجموعه مجلل واقع در نیشانتاشی ، یکی از بهترین محله های استانبول ، شامل بیش از 150 مغازه از بهترین و گرانترین مارک های ترکی و بین المللی است.همچنین کافه ها و رستوران های زیادی با انواع غذاها از جمله چینی ، مکزیکی ، فرانسوی و ژاپنی ارائه می دهند!نیازی به ذکر تعداد سینماها ، کتابخانه ها ، فروشگاه های لوازم الکترونیکی و بسیاری دیگر نیست. واقعاً یکی از مهمترین مراکز خرید استانبول است. یک مجموعه یکپارچه که در شهر دو قاره هر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول

13. مرکز خرید اتل مال (212 Outlet Mall)-قسمت اروپایی

مرکز خرید 212 با بیش از 175 فروشگاه خرده فروشی ، اتاق بازی کودکان ، سینماهای سه بعدی ، سالن اسکی و بولینگ و طیف وسیعی از رستوران ها و کافه ها واقع شده است. اتل مال علاوه بر نقش خود در صنعت خرید و سرگرمی ، یکی از مهمترین مراکز تجاری استانبول است که هنگام جستجوی دفاتر و آپارتمان های تجاری در شهر گزینه های بسیار خوبی ارائه می دهد .

 مرکز خرید اتل مال

14. مرکز خروجی الیور استانبول (Olivier)-قسمت اروپایی

اگر به دنبال مراکز خرید در باکرکوی هستید ، مرکز خرید الیور در منطقه پر جنب و جوش Zeytinburnu واقع شده است. این فروشگاه دارای بیش از 140 مغازه از مارک های مختلف ترکی و بین المللی با تخفیف قیمت و تخفیف در طول سال با طیف وسیعی از رستوران ها ، کافه ها ، سینما و دیوارهای کوهنوردی سفارشی برای علاقه مندان به ورزش های کوهنوردی است.

مرکز خروجی الیور استانبول

در سال 2015 تعداد گردشگران ورودی به استانبول به بالاترین رکورد 12،400،000 نفر رسید و افزود که پیش بینی می شود تعداد گردشگرانی که به استانبول می آیند به بیش از 13 میلیون گردشگر خارجی برسد.

15.مركز خريد پروفيلو استانبول-قسمت اروپایی

مركز خريد پروفيلو استانبول

16.مرکز خرید کاپیتول استانبول-قسمت آسیایی

مرکز خرید کاپیتول آلیس وریس استانبول یکی از قدیمی ترین مراکز خرید(1993) در استانبول منطقه اسکودار  است. کاپیتول اولین مرکز خرید مدرن بزرگ در بخش آسیایی استانبول، ترکیه است و مرکز سرگرمی و خرید 25 ساله بوده است. این مرکز مارک های اصلی را برای بازدیدکنندگان خود در اختیار دارد.علاوه بر این، Capitol در سال 2006 توسط شورای بین المللی مراکز خرید به عنوان "بهترین مراکز خرید بازسازی شده" جایزه دریافت نموده است. کاپیتول آلیس وریس 6 طبقه با 73 هزار متر مربع 157 بوتیک 1400 جای پارک و 14 سالن سینما است.رستوران های فست فود، کافه تریا، همچنین رادیو کاپیتول، یک ایستگاه رادیویی خصوصی درون مرکز خرید کاپیتول است. سوپرمارکت Migros ، کلبه پیتزا، برگر کینگ، مرغ سرخ شده کنتاکی و سایر رستوران ها و کافی نت های فست فود در دسترس هستند.التونیزاده یک خدمتکار ثروتمند در امپراتوری عثمانی، که در اواخر قرن نوزدهم میلادی در منطقه آناتولی استانبول زندگی می کرده و نام این منطقه از نام او برگرفته شده است"Altunizade" در زبان ترکی استانبولی به معنی معامله گران طلا است.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

17.مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول-قسمت آسیایی

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول بوتیک های متعددی از مارک ها ، فروشگاه های فن آوری، بازار ها و یک سالن اسکی روی یخ 500 متر مربع و 11 سالن سینما در محله کادیکوی و 5 طبقه است. Optimum Outlet مراکز مختلف و برندها تجاری مانند Diesel، Superdry، Ralph Lauren، Tommy و بسیاری از سرگرمی را برای بازدید کنندگان خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، مرکز دارای یک فروشگاه مواد غذایی است که می تواند همزمان 2500 بازدید کننده داشته باشد.پس از یک تجربه خرید عالی، می توانیددر یکی از رستوران ها در فود کورت غذا بخورید و استراحت کنید. این مرکز دارای مناطق بزرگ و در محیط داخلی و فضای باز است و بازدید کنندگان آن مطمئنا یک تجربه خرید و سرگرمی عالی خواهند داشت.مرکز خرید اپتیموم اوت لت در آنکارا و ازمیر هم شعبه دارد.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول

18.مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول-قسمت آسیایی

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول  6 طبقه دارای یک سالن بدنسازی، یک لاین بولینگ، یک مجموعه فیلم، مغازه های متعدد دکور خانه و مغازه های تکنولوژی است. به غیر از فود کورت اصلی غذا، شما می توانید از وعده های غذایی در یک رستوران در فضای باز بزرگ در طبقه اول لذت ببرید. Tepe Nautilus یک مرکز خرید موضوعی است با دکوراسیون و ویژگی های معماری مربوط به دریا و ناوبری است و زمینی  170 هزار متر مربع را پوشش می دهد. مرکز خرید شامل 130 فروشگاه در 3 طبقه، و سوپرمارکت، Carrefour و 16 رستوران و کافه است. متوسط تعداد بازدید کنندگان در روز هفته به 30.000 و در آخر هفته تعداد خریداران حدود 50.000 است

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

19.مرکز خرید پالادیوم استانبول-قسمت آسیایی

مرکز خرید پالادیوم در مقابل مرکز کسب و کار برج تجاری به نام پالادیوم قرار دارد و بازار به دلیل طراحی داخلی آن، یک مرکز خرید بزرگ را ارائه می دهد و نام این مرکز برگرفته از برج تجاری روبرویش است و به راحتی از هر جای شهر استانبول برای همه قابل شناسایی است شکل دایره ای و شیشه ای آن هرگز فراموش نمیشود. اگرچه در بخش غربی منطقه آتاشهیرAtasehir واقع شده است، اما بازار از اکثر نقاط آناتولی (آسیایی) قابل مشاهده است. این مرکز قصد دارد بازدیدکنندگان خود را از طریق مجموعه فیلمهای سالن تئاتر و سینما و مغازه های متعددی راضی کند.اگر چه رستوران ها در داخل مرکز در یک منطقه متمرکز هستند، اما کافه های متعدد در اطراف مرکز پراکنده شده اند. بنابراین، بعد از غذا خوردن، می توانید یکی از آن کافه ها را ببینید و از نوشیدنی و دسر خود لذت ببرید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

20.مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول-قسمت آسیایی

اسکوئر مال ستانبول در قسمت آسیایی استانبول مانند یک محله جدید با مجتمع سینمایی چند طبقه و سالن سینما با 2400 نفر صندلی است که شامل اولین تئاتر DX 4 طرف آسیایی، آکواریوم و باغ وحش ، مناطق تفریحی، بیش از 100 رستوران و کافه، یک بازار سنتی ترکیه و مرکز مد همه در مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول در انتظار شماست.مرکز خرید عمار اسکوئر مال ستانبول به عنوان یک مقصد برای خرید، سرگرمی و غذا طراحی شده است و تجربه ای فوق العاده برای بازدید کنندگان خود از ترکیه و سراسر جهان ارائه می دهد. عمار اسکوئر میزبان مارک های لوکس و فروشگاه ها است که برای اولین بار در کشور ترکیه در دسترس است، در حالی که ارائه یک رویکرد است که پاسخ به هر نیاز زندگی مدرن شهری است؛ از خوردن و نوشیدن تا سرگرمی. عمار اسکوئر در تاریخ 28 آوریل سال 2017 افتتاح شد و انتظار می رود سالانه به طور متوسط ​​25 میلیون نفر بازدید کننده داشته باشد.در یک مکان واحد، عمار اسکوئر  مجموعه ای از نام تجاری را ارائه می دهد که می تواند برای هر بودجه یا طعم و مزه باشد. این مرکز هم محل های خرید داخلی و هم در فضای باز دارد و مارک های لوکس را که قبلا در ترکیه در دسترس نبودند به ارمغان می آورد. مردم می توانند آنچه را که در بازار Square Emaar در حال جستجو هستند، پیدا کنند.

مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول

21.مرکز خرید کوزی استانبول-قسمت آسیایی

مرکز خرید کوزی استانبول یک مرکز خرید کوچک واقع شده بین خیابان مینی باس و ایستگاه مترو کوزیاتاجی در کادیکوی است. مرکز خرید کوزی با پیاده روی پانزده دقیقه ای از طرف هر دو طرف به سالن نمایش تئاتر، یک مجموعه فیلم، و تراس در فضای باز و 58 مغازه میرسید.همانطور که از نام آن مشخص است، Kozzy AVM یک فضای دلپذیر مخصوصا برای خانواده های با کودکان ارائه می دهد، زیرا این مرکز نزدیک به مناطق مسکونی است و فعالیت های فرهنگی و لحظات سرگرم کننده برای بچه ها و بزرگسالان را به طور یکسان ارائه می دهد.این مرکز دارای 57 فروشگاه و 11 نمایشگاه و همچنین رستوران ها، تراس در فضای باز، پارکینگ، خشکشویی، سالن بدنسازی، اتاق مراقبت از نوزاد و سینما می باشد. کوزی استانبول به عنوان یک مرکز فرهنگی شناخته می شود، زیرا اغلب فعالیت های فرهنگی و هنری را شامل می شود و یک سالن تئاتر  400 نفری غضنفر اوزکان Gazanfer Özcan  مخصوص نمایش دارد. Kozzy Shopping Mall در آوریل 2010 افتتاح شد و در سمت خیابان بغداد و بزرگراه E5 در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و در فاصله 40 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 30 کیلومتری به فرودگاه سبیها میباشد.مرکز خرید Kozzy به عنوان بهترین مرکز خرید جدید ترکیه زیر 50.000 متر توسط شورای بازرگانی ترکیه از مراکز خرید و خرده فروشان (AMPD) میباشد.

مرکز خرید کوزی استانبول

22.مرکز خرید آکاسیا استانبول-قسمت آسیایی

آکاسیا با طراحی معماری منحصر به فرد با 30 متر نمای شیشه ای freeform برای ارائه حداکثر نور روز با ارتفاع 8 طبقه و257 فروشگاه است آکاسیا بین سه مجتمع مسکونی و یک آسمان خراش واقع شده با این حال، بازار در یک فضای بزرگ 80.000 متر مربع ساخته شده است.بنابراین یک منطقه بزرگ برای خریداران فراهم می کند ، جایی که آنها می توانند شام خوردن و خرید را باهم تجربه کنند.مدلهای فضایی مفهومی در آکاسیا تقریبا تمام فروشگاه های اصلی خیابان بغداد در طراحی مرکز خرید آکاسیا گنجانده شده است.به طور خلاصه، تمام جزئیات خیابان اصلی بغداد در مرکز خرید آکاسیا گنجانده شده است، جایی که خرید بی وقفه از طریق نزدیکی فروشگاه ها به یکدیگر امکان پذیر است.پلازا:انتخاب گسترده ای از کافه ها و رستوران های ناهار خوری از سراسر جهان 15 تئاتر و سینما با 2500 صندلی و همچنین یکی از بزرگترین نمایشگر Imax در اروپا و دو مکان VIP را در یک محیط متمایز که به طور موازی با مفهوم مرکز خرید اجرا می شود را ارائه می کند.پلازا همچنین یک فضای بزرگ رستوران با تراس فضای باز ارائه می دهد. رستوران: با نمای 360 درجه با ظرفیت بیش از 2000 صندلی با سرویس های منحصر به فردی که در 2 ورودی اصلی وجود دارد، پارکینگ 10.000 متر مربع، مهد کودک و خدمات حمل و نقل و سرویس شبانه روزی، Wi-Fi رایگان وجود دارد

مرکز خرید آکاسیا استانبول

 23.مرکز خرید ویاپورت استانبول-قسمت آسیایی

مرکز خرید ویاپورت استانبول بزرگ ترین مرکز بازرگانی ترکیه به لطف 250 فروشگاه، 4000 جای پارک خودرو، مراکز تفریحی، سینما و سایر امکانات رفاهی برای همه نیازهای دیگر، در زمینی به مساحت 365 هزار متر مربع است.در مسیر حرکت به سمت فرودگاه سبیها در طرف آسیا است. Viaportیک فضای سبز و باز با درختان زیتون، گل ها و حوضچه ارائه می دهد. پارک تفریحی بزرگی در مقابل بازار وجود دارد. این پارک شامل 24 قسمت مختلف است مرکز خرید ویاپورت استانبول با ارائه فروشگاه ها، رستوران ها، مجتمع های فیلم، جایزه بهترین نمایشگاه سالانه و پروژه لوکس و بخش مهمی از زندگی روزمره در سمت آسیایی است. مرکز خرید ویاپورت مفهوم خیابانی با طراحی معماری در فضای باز است با کمک درهای زندگی طبیعی در تماس با طاووس، خرگوش، سگ ها و گربه ها، واقع در کنار دریاچه دور از جادوی شهر میباشد.ویاپورت یکی از مراکز محبوب زندگی توسط خانواده های دارای فرزند است و سرگرمی ، باشگاه Ponny، مرکز تفریحی، بولینگ و سینما را داراست.ویاپورت دارای یک جاده و خیابان طراحی شده به سبک یک شهر مدیترانه، با زرق و برق پنجره ها که دیدگاه فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.منطقه Crown Plaza Istanbul Asia واقع در ویاپورت اولویت اصلی اقامت برای بازدیدکنندگان خارجی است. ویاپورت در فاصله 10 دقیقه ای رانندگی به فرودگاه Sabiha Gokcen میباشد و 7 میلیون بازدیدکننده در سال از آن بازدید می کند. با توجه به محل و معماری و عملکرد آن، به عنوان یکی از موفق ترین سرمایه گذاری های در ترکیه انتخاب شده است.لطفا برای رفتن به مرکز خرید ویاپورت به صفحه قیمت تور استانبول توریاب مراجعه کنید.

 مرکز خرید ویاپورت استانبول

در صورت تمایل به سفر به شهر خرید لطفا روی تور استانبول کلیک کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران