5/5 - (1امتیاز)
07 خرداد 1398 ساعت :23:28 7999

بهترین مکان برای اقامت با Airbnb در استانبول

بهترین مکانهای Airbnb در استانبول شامل محله بی اوغلو ، کادیکوی، بشیکتاش، سلطان احمد میباشد.

همواره انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت کاری سخت و دشوار میباشد و البته در این راه سایت های رزرو آنلاین هتل به تعداد زیاد وجود دارد ولی اکثر مسافران ترجیح میدهند با انتخاب یک آژانس کارگزار و مجری تور با خیال راحت از سفر به استانبول و اقامت در هتلهای رزرو شده لذت ببرند ولی چند سالی است که یک شرکت اینترنتی به نام Airbnb که خدمات مهمان نوازی در آمریکا را در شهر سانفرانسیسکو، کالیفرنیا ارائه میدهد راهکار خلاقانه ای ابداع نموده است که بر اساس اعتماد متقابل در صنعت گردشگری فعالیت میکنند و Airbnb نقش کارگزار در رزرو مکان اقامت مورد نظر شما را دارد و کمیسیون دریافت میکنند(۳ % کمیسیون از میزبان و بین ۶ تا ۱۲ % از مهمانان) و مانند همه اپلیکیشن ها آنلاین تجارت الکترونیک در نرم افزار و اپلیکیشن Airbnb هر شخصی خانه و حتی یک اتاق را برای اجاره به معرض دید دیگر کاربران Airbnb  برای اجاره و اقامت قرار میدهد و شما میتوانید مکان مورد نظر خود را با قیمتهای مختلف رزرو نمائید.

مزایا و معایب Airbnb نسبت به نرم افزارهای مشابه مانند تریپ ادوایزر و بوکینگ و غیره در چیست؟

در Airbnb شما با خانه های محلی آشنا میشوید و میتوانید از طریق صاحبخانه با محیط و محله اقامت خود بیشتر آشنا شوید و به اصطلاح اطلاعات بدرد بخور محلی را دریافت نمائید مثلا کدام مرکز خرید مناسب است و بهترین رستوران استانبول کجاست و مراکز خرید استانبول کدامشان دارای تخفیف هستند و غیره و تنها عیب آن اعتماد به طرف متقابل است که این نرم افزار با دارا بودن 6 میلیون کاربر تا حدودی خیال شما را راحت خواهد نمود.بد نیست بدانید که Airbnb مخفف AirBedandBreakfast.com میباشد.البته جدیدا Airbnb  سیستم بیمه برای راحتی خیال کاربرانش راه اندازی نموده است و قوانین سفت و سختی جهت تائید افراد در این نرم افزار بکار برده است.

اقامت در استانبول با کمک نرم افزار ایر بی اِن بی " Airbnb"

اخیرا پوشش رسانه ای و اینترنت در استانبول افزایش یافته است و این باعث رشد گردشگری در شهر شده است. این بدان معنی است که بسیاری از لیست های Airbnb جدید برای عرضه مطرح شده اند اما دقیقا بهترین مقصد با کمک Airbnb کدام ها هستند؟ اگر قصد دارید در یک هفته یا بیشتر در استانبول باقی بمانید، با کمک Airbnb در مکان هایی که نیازهای شما را تامین می کنند، پول زیادی را صرفه جویی کنید.

محله بی اوغلو استانبول Beyoglu

محله بی اوغلو استانبول بدون شک، یکی از جالب ترین مکان ها برای بازدید در استانبول است. این محله در سمت اروپایی استانبول قرار دارد و معماری مدرن و جاذبه استانبول را نشان می دهد. در اینجا برخی از بهترین محله هایی محله بی اوغلو را توصیه می کنیم با کمک نرم افزار ایر بی اِن بی " Airbnb " برای اقامت انتخاب کنید.

محله کاراکوی استانبول  Karakoy

محله کاراکوی  Karakoy یکی از بهترین مکانهایی است که برای اقامت در استانبول مناسب زوجین است زیرا کاراکوی  فقط یک مکان زیبا نیست. بلکه منطقه چند فرهنگی است که پر از شگفتی است؛ از خیابان های مدرن که باعث می شود شما احساس کنید که در لندن هستید تا خیابان های رنگارنگ و مساجد تزئین شده در اطراف منطقه، در کاراکوی کمبود مقصد های رمانتیک برای دیدن وجود ندارد.

محله جهانگیر استانبول CihangirCihangir

محله جهانگیر Cihangir با انواع مختلفی از صنایع دستی و مغازه های عتیقه فروشی و حمام های سنتی ترکیه (همچنین به نام محله حمام های ترکیه شناخته می شوند) و بسیاری از گالری های هنری و موزه ها محل مناسبی است تا با Airbnb محل اقامت مناسبی در اینجا پیدا کنید اگر بخواهید پیشینه فرهنگی استانبول را بدانید محله جهانگیر فوق العاده است و محله جهانگیر Cihangir مکانهای فوق العاده ای برای اقامت دارد.

محله گالاتا استانبول Galata

محله گالاتا Galata یک نقطه کانونی اجتماعی و فرهنگی استانبول  است که پر از تجربیات منحصر به فرد، مناطق خرید و حتی خیابانهای های شلوغ است. Galata در درجه اول یک مقصد توریستی است، به این معنی است که میله ها و باشگاه های بی شماری برای دیدار و همچنین بسیاری از جاذبه های خرید منحصر به فرد در گیر با غذای خوشمزه، نوشیدنی های کلاسیک و مردم محلی دوستانه وجود دارد.شانس خود را برای اقامت در محله گالاتا Galata با نرم افزار ایر بی اِن بی " Airbnb" امتحان کنید.

خیابان استقلال استانبول Istiklal

خیابان استقلال استانبول Istiklal برای مناطق خرید خود، خیابان های شلوغ، ترکیبی از جاذبه ها و معماری باورنکردنی شناخته شده است. شما می توانید از مکان هایی مانند Passage Flower و Cicek Pasaji بازدید کنید در خیابان استقلال شما می توانید با منظره های زیبا و یک منطقه خرید محبوب یا Atlas Arcade متعلق به سال 1870 بازدید کنید.

میدان تکسیم استانبول Taksim Square

میدان تکسیم به دلیل انتخاب کافه ها، انواع فروشگاه ها و معماری نفس گیر به لطف توریست و در واقع یکی از بهترین مکان های دانشجویی برای اقامت در استانبول است زیرا با جاذبه های مدرن و صحنه های شلوغ زندگی شبانه که فوق العاده مهمان نوازانه است پر می شود.شما اپیلیکشن Airbnb را در این منطقه فعال کنید شاید محلی مناسب و مقرون به صرفه پیدا کنید.

محله کادیکوی استانبول Kadikoy

محله کادیکوی استانبول بهترین مکان برای غذا و اقامت در استانبول است. این به این دلیل است که کادیکوی جایگاه آشپزی استانبول است، مخلوطی از انواع غذاهای الهام گرفته از اروپا و آسیایی با بازار ماهی کادیکوی و مغازه ها در خیابان بهاریه که محبوب foodies ها در سراسر جهان است. اگر شما هم عاشق غذاهای تازه و مواد تشکیل دهنده آن هستید، در بازارهای بزرگ در Kadikoy قدم بزنیددر کادیکوی شما با قهوه خانه ها، بهترین کافه ها در محله مدا Moda در طرف آسیایی استانبول را آشنا خواهید شد.

محله بشیکتاش استانبول Besiktas

محله بشیکتاش استانبول در مرکز بسفر واقع شده است، نزدیک به معروف ترین مناطق خرید در Sisli و Mecidiyekoy است. بشیکتاش یکی از مناطق مدرن استانبول به دلیل تأثیر اقتصادی و تجاری آن است.این محل فوق العاده ای برای اقامت در استانبول می باشد، زیرا حمل و نقل آسان از طرف بشیکتاش به سمت آسیائی بسیار آسان است و شما همچنین می توانید برخی از باشگاه ها، هتل ها و رستوران های پر جنب و جوش را کشف کنید

پارک های نزدیک برای قدم زدن یا گرفتن پیکنیک فوق العاده هستند و همچنین چندین بازار خرید در بشیکتاش وجود دارد که بر روی ماهی های تازه و غذاهای خوشمزه تمرکز می کنند.

محله سلطان احمد استانبول Sultanahmet

این یکی از بهترین مکان های ایربی ان بی در استانبول است زیرا به راحتی توسط ساختمان هایی با اهمیت تاریخی مانند کاخ Topkapi و مسجد آبی احاطه شده است و شما می توانید امکانات بسیاری از قبیل رستوران ها و کافی شاپ ها را پیدا کنید ولی فاقد زندگی شبانه پر سر و صدا است که مناطقی مانند بشیکتاش و کادیاکوی داشته باشد.

برای آشنایی کامل همراه با عکس محله های استانبول لینکهای زیر را از دست ندهید:

بهترین محله های استانبول برای زندگی

تور استانبول

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    مسی ارجمند
    سلام.ببخشید حوله رایگانه یعنی میشه حولمونو با خودمون ببریم که که نفر بعدی که از اتاق استفاده میکنه از حوله استفاده نکنه؟