0/5 - (0امتیاز)
22 آبان 1398 ساعت :17:38 2261

بهترین سواحل استانبول(سواحل معروف)

سواحل معروف و مشهور استانبول که در فصل گرما مناسب شنا و آب تنی و حتی ریلکس در کنار خانواده است.

در طول تابستان استانبول کمی آرام تر است ، ازدحام کمتر وجود دارد زیرا بسیاری از استانبولی ها در سواحل جنوبی پناه می گیرند. علاوه بر بخش های تاریخی شهر سواحل استانبول ممکن است شما را وسوسه کند تا یک روز در یک ساحل برای یک سفر روزانه اختصاص و لذت ببرید. تابستان در استانبول واقعاً گرم است.برای کسانی که در استانبول زندگی می کنند ، سواحل استانبول یک لذت واقعی است که میتوانند از دریا لذت ببرند و تنها بیست کیلومتر با فشار و گرمای مرکز شهر استانبول فاصله دارد. ولی قسمت شمالی استانبول هنوز با جنگل ها ، سواحل و دهکده های کوچک بسیار وحشی است.

شبه جزیره استانبول با دریای سیاه هم مرز است و سواحل شنی بزرگی را ارائه می دهد. این سواحل هنوز برای مسافران ناشناخته است زیرا تعداد کمی از آنها در راهنماهای معمولی ذکر شده است

انتخاب ما از بهترین سواحل استانبول:

ساحل بورک استانبول(ساحل دانشجویی) Burc Beach

ساحل واقع در زمین متعلق به دانشگاه بوگازیچی ، ساحل همه چیز را برای شما دارد تا یک روز خوب داشته باشید. این هتل با مسافتی بیش از 2 کیلومتر گسترش یافته است ، دارای شن و ماسه ای زیبا و دوست داشتنی است و فعالیت های بسیاری از قبیل گربه های دریایی ، قایق رانی ، وزش بادی و زمین های والیبال را ارائه می دهد. یک رستوران و یک بار در ساحل نیز وجود دارد. آخر هفته در اواخر بعد از ظهر موسیقی خوب در انتظار شما هستند. ساحل Burc همچنین میزبان مسابقات جهانی سالانه kitesurfing و بسیاری از کنسرت ها است.

  • پذیرش: آخر هفته 40TL - 70TL
  • رسیدن به آنجا: شاتل از مرکز شهر سازماندهی شده است.

ساحل خورشید استانبول(Solar Beach)

ساحل همه چیز را برای داشتن یک روز عالی با خانواده یا دوستان شما ترکیب می کند. این مسافت بیش از 1 کیلومتر طول می کشد و فعالیت های زیادی مانند جت اسکی ، گشت و گذار و موارد دیگر را ارائه می دهد. در کنار ساحل رستوران ها ، کافه ها و فروشگاه های خوبی وجود دارد.

  • پذیرش: آخر هفته 40TL - 70TL آخر هفته
  • رسیدن به آنجا: می توانید اتوبوس هایی را در کنار مترو ینی ِلونت و هاکی عثمان پیدا کنید. برای اتوبوس باید از قبل سفارش دهید و برگشت ساعت 6 بعد از ظهر است

ساحل سوما استانبول  (Suma Beach club)

باشگاه Suma Beach یک ساحل اختصاصی با وای فای رایگان ، یک بار و چهار راه برای پیاده روی های جنگلی است. اعضاء حتی می توانند یک جلسه حمل و نقل هوایی فوق سبک را انجام دهند. این باشگاه همچنین مسابقات والیبال اواخر بعد از ظهر و فوتبال ساحلی را برگزار می کند. جو بسیار دانشجویی است ، برخی از شب ها این باشگاه میزبان کنسرت های فضای باز در ساحل است.

  • پذیرش: آخر هفته 40TL - 60TL آخر هفته
  • رسیدن به آنجا: شاتل از مرکز شهر سازماندهی شده است

ساحل اوزونیا استانبول(Uzunya Beach )

این ساحل واقع در یک منطقه کوچک ، کاملاً جذاب است. در اینجا جو خانوادگی و آرام است. این مکان مناسب برای استراحت کنار شن یا چمن است. همچنین یک رستوران واقعا خوب دارد که باید امتحان کنید.

  • پذیرش: آخر هفته 40TL - 60TL آخر هفته
  • رسیدن به آنجا: متأسفانه هیچ شاتل یا اتوبوسی برای رسیدن به آنجا وجود ندارد ، ساده ترین راه این است که یک تاکسی از مرکز شهر بگیرید.

اگر هوس شنا در یک تور ارزان استانبول را داشتید از لیست بالا را میتوانید یکی را انتخاب کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران