5/5 - (2امتیاز)
31 تیر 1399 ساعت :16:34 2344

برندهای لباس ترکیه در استانبول

ترکیه کشوری است که غرب آسیا و اروپای شرقی را می بندد . در یکی از مکانهای خاص جهان واقع شده است.

ترکیه توسط بسیاری از امپراطوری ها ، از یونان باستان ، فارسی ، رومی ، بیزانس و سرانجام امپراتوری عثمانی ساکن شده است . همه این فرهنگ ها سنتی را که در روزگار مدرن خود داریم ، شکل داده اند. به خصوص سبک مد کشور که نشان دهنده تنوع منطقه در گذشته بود.شما در تور ارزان استانبول میتوانید به  بهترین برندهای لباس استانبول مراجعه کنید

  • ماوی (mavi)

Mavi یک برند جین و شلوار جین است ، که در سال 1991 تأسیس شد ، در استانبول مستقر است.تولیدکنندگان این شرکت شلوار جین را برای زنان و مردان تشکیل می دهند و گروه سنی جوانی را هدف قرار می دهند. و همچنین ، افراد مشهور زیادی وجود دارند که این برند را مانند کیت وینسلت و چلسی کلینتون می پوشند . این برند جدیدترین مد را برای سبک مدرن لباس شما ارائه می دهد. از لمس مد از ماوی دریغ نکنید.

  • ال تی بی (LTB)

LTB نام تجاری جین های جین است که در سال 1994 توسط Littlebig تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در استانبول است. LTB یکی از بزرگترین شرکت جین موجود در ترکیه است و بیش از 17 میلیون قطعه پوشاک در سال تولید می کند. این برند به دلیل مد روز مدرن شناخته شده است ، همچنین جوانان را برای لباس خود هدف قرار می دهد.

  • دریمود  (Derimod)

دریمود  برندی است که هدفش از ترکیب چرم و مد است و با تجسم فضیلت چرم در مدلهای شیک ، پیشگام یک شیوه زندگی جدید و ظرافت جدید بوده است . به عنوان اولین مارک ترکیبی از دو مؤلفه در ترکیه. دمیرود در روزگار مدرن ما همچنان یک شرکت پیشگام بخش است.

  • ال سی واکی (LC WAIKIKI)

سفر این شرکت در سال 1988 در فرانسه آغاز شد و پس از سال 1997 به عنوان یک برند ترکیه ای ادامه یافت. این شرکت با تولید مد و قیمت های خود که از نظر بسیاری از مارک ها غیرقابل مقایسه است ، هر نسلی را هدف قرار می دهد. در کنار ارائه بهترین کیفیت ، پیشنهاداتی نیز وجود دارد. از لباس کودک گرفته تا لباس بزرگسالان. امروزه LC Waikiki در 848 فروشگاه در 38 کشور جهان تجارت می کند ، که شعار این شرکت "همه شایسته لباس پوشیدن هستند" باعث می شود تا مردم از طریق محصولات با کیفیت بتوانند از مد در دسترس لذت ببرند. فروشگاه های این مارک در همه جا و در هر نقطه شهر پراکنده است.

  • آکر (AKER)

آکر ترکیبی از مد جهانی و نقوش سنتی را در کارگاه های طراحی خاص خود ارائه می دهد و مد روسری را در ترکیه با بیش از 1000 الگو و روسری رنگی طراحی می کند که هر فصل طراحی شده است. تأسیسات تولید آکر یکی از بزرگترین و مدرن ترین تاسیسات در جهان است ، یکی برای محافظت از کیفیت ابریشم در بالاترین سطح با سیستم های تولید پیشرفته فناوری که در اختیار دارند. این برند به دلیل شال گردی های شگفت انگیز خود که استایل شما را به سطح بعدی می رساند مشهور است.

  • حاتم اوغلو (HATEMOĞLU)

 حاتم اوغلو در سال 1924 آغاز شد تا به عنوان اولین تولید کننده پوشاک شناخته شود. و سبک کلاسیک آن کمک زیادی به روند نوسازی ترکیه کرده است. هدف قرار دادن گروه های میان سال و پیرمردها از طریق لباس ، پیراهن ، بند و بسیاری موارد دیگر. حاتم اوغلو در سبک انتخابی خود با تمرکز بر روی هر جزئیات متمایز است. این برند به دلیل سبک و سیاق خود در ترکیه مشهور است و شعبه های زیادی نیز در سطح شهر دارد.

  • هری (Herry)

 داستان هری با افتتاح بوتیک لباس زنانه در سال 1992 ، در استانبول آغاز می شود. از آن روز ، هری سفر خود را به عنوان یکی از برندهای معتبر پوشاک زنان در ترکیه ادامه می دهد. با طراحی های خلاقانه خود ، هری به اولین انتخاب زنان مدرن تبدیل شده است که از مد ، چه در ترکیه و چه در خارج از کشور قدردانی می کنند. بنابراین ، خانم ها از خرید یکی از مارک های مدرن ترکیه دریغ نکنید.

ترکیه کشوری غافلگیرکننده است. کشور چیزهای زیادی برای ارائه به جهان دارد. تاریخی که در آن وجود دارد ، شهر قدیمی و معماری آن ، سبک زندگی مدرن و زندگی شبانه و بهترین مد. ترکیه کشوری است که مد به اندازه نوشیدن دوز روزانه قهوه ترکیه یا چای از اهمیت زیادی برخوردار است . بسته به سبک شما مارک های بسیاری برای انتخاب وجود دارد. تنوع گسترده ای از مارک ها و سبک ها ، ترکیه را به یکی از کشورهای پیشرو در جهان در مد تبدیل کرده است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران