0/5 - (0امتیاز)
08 آذر 1397 ساعت :03:33 2636

اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به استانبول

در این مطلب به معرفی اپلیکیشن‌های که در سفر استانبول برای یافتن تاکسی، نزدیکترین رستوران، مسیریابی و... مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌پردازیم.

دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند بعد‌های مختلف زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند و در بسیاری از موارد راهی نو و آسان را برای حل مشکلی ارائه می‌دهند. سفر هم از این قاعده مستثنا نبوده و اپلیکیشن‌های بسیاری برای تسهیل بخشیدن فرایند سفر خلق شده‌اند. در ادامه به معرفی چندین اپلیکیشن کاربردی که در سفر به استانبول به کارتان خواهند آمد، می‌پردازیم.

چنانچه مایل هستید با سایر جذابیت‌های این شهر آشنا شوید، می‌توانید با بازدید از صفحات  جاذبه‌های گردشگری استانبول، سفرنامه استانبول و راهنمای سفر استانبول سفری در قالب کلمات و تصاویر به دل استانبول زیبا داشته باشید.

اپلیکیشن Trafi

اپلیکیشن ترافی در واقع مسیریابی است که در محیطی ساده به شما کمک می‌کند تا سریع‌ترین راه برای رسیدن به مقصد را بیابید؛ همچنین انواع وسایل حمل و نقل و راه‌های دسترسی به آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

این برنامه علاوه بر نشان دادن مسیر، گام به گام با تغییر مکان شما آپدیت می‌شود و حتی در طول مسیر مدت زمانی احتمالی که در ترافیک خواهید بود را محاسبه می‌کند. ترافی برای سیستم عامل‌های اندروید و ios در دو زبان ترکی و انگلیسی در دسترس است.

اپلیکیشن Sesli Sozluk

ممکن است زمانی که در استانبول به سر می‌برید با مشکل عدم توانایی ارتباط با مردم محلی و کسبه‌ها مواجه شوید. به همین منظور ما اپلیکیشن Sesli Sozluk را به شما پیشنهاد می‌دهیم که در واقع فرهنگ لغتی ترکی به انگلیسی است.

از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به پیشنهاد واژه‌های مرتبط و تلفظ لغات اشاره کرد. برای سیستم عامل‌های اندروید و ios در دو زبان ترکی و انگلیسی موجود است.

اپلیکیشن Yemeksepeti

اپلیکیشن‌های کاربردی سفر به استانبول

اپلیکیشین فوق‌العاده کاربردی برای دوست داران شکم گردی است. این اپلیکیشن با توجه به موقعیت مکانی شما رستوران‌های اطراف را نشان می‌دهد و شما می‌توانید با توجه تصاویر، نظرات کاربران، قیمت‌ها و تخفیف‌های ارائه داده شده مناسب‌ترین رستوران را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این اپلیکیشن رایگان بوده و برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است.

اپلیکیشن Grand Bazaar

اپلیکیشن‌های کاربردی سفر به استانبول

بازار بزرگ یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای جهان است که در 60 خیابان تو در تو و تمام نشدنی بیش از 3500 مغازه را در خود جای داده است. بزرگی این بازار از نامش پیداست و گشت و گذار در آن و پیدا کردن کالای مورد نظر به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. در این میان اپلیکیشن Grand Bazaar به کمک مسافران استانبول آمده است و به نوعی راهنمای هوشمند بازار بزرگ استانبول به حساب می‌آید که اطلاعات مفید را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید خیابان‌های مختلف این بازار را بشناسید و به سادگی مغازه‌های مورد نظر خود را بیابید.

تمامی اطلاعات مغازه‌ها، رستوران‌ها و حتی دستگاه‌های خودپرداز بازار بر روی نقشه نمایش داده شده‌اند و کار شما را برای پیدا کردن کالای دلخواه راحت کرده است. این برنامه رایگان بوده و همچون سایر اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS به دو زبان انگلیسی و ترکی در دسترس است.

اپلیکیشن BiTaksi

همانطور که اطلاع دارید نرخ تاکسی در استانبول بسیار بالاست و اغلب راننده‌ها بدون استفاده از تاکسی متر و قانون خاصی هزینه سفر را اعلام می‌کنند. اما خوشبختانه در این مورد هم تکنولوژی به کمک آمده و اپلیکیشن بی‌تاکسی راه‌حل مناسبی را ارائه داده است. نحوه کار این اپلیکیشن درست مانند برنامه‌های مشابه ایرانی نظیر اسنپ و تپ30 است و شما با توجه به موقعیت مکانی خود مبدا و مقصد را تعیین می‌کنید و سیستم نزدیک‌ترین تاکسی را با نمایش اطلاعاتی نظیر پلاک ماشین، رنگ ماشین، نام و شماره تماس راننده به شما پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید هزینه‌ای که اپلیکیشن به صورت اتوماتیک محاسبه کرده، نقدی یا آنلاین پرداخت کنید. این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل‌های اندروید و ios و به دو زبان انگلیسی و ترکی در دسترس است.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به استانبول سفر کنید، می‌توانید با مراجعه به صفحه  تور ارزان استانبول در سایت توریاب تورهای مختلف را با هم مقایسه و با خیال راحت برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    Ahmad keshavarz gharib
    بنظرم بین هتلهای ۵ ستاره درانتالیا ، هالیدی پالاس جزء بهترینهاست
  • avatar
    امیر عسگری
    هتل خیلی خوبی هست دوستانی که تور آنتالیا میخوان برن من پیش نهاد میکنم حتما هتل رویال هالیدی رو بگیرن