0/5 - (0امتیاز)
11 آذر 1399 ساعت :21:56 2213

استانبول در سطح بین المللی به چه چیزی معروف است؟

استانبول به خاطر خیلی چیزها معروف است! من فکر می کنم در سطح بین المللی بیشتر به دلیل تاریخچه اش شناخته شده است.

علاوه بر تاریخ عثمانی و بیزانس ، که در منطقه توریستی شهر و تور استانبول قابل مشاهده است ، تاریخ باستانی وجود دارد که پیش از تاریخ مذهبی آن است.امروز استانبول به خاطر غذاهای خارق العاده ، اماکن تاریخی ، رویدادهای فرهنگی ، تیم های ورزشی ، خرید و مهمان نوازی معروف است.استانبول یکی از امن ترین شهرهایی است که در آن زندگی جریان دارد.اگر قصد دارید به استانبول بیایید ، بازدید کمی طولانی تر را پیشنهاد می کنم. به این ترتیب می توانید سفر خود را با این شهر شگفت انگیز رزرو کنید و مدتی را در یک یا چند منطقه از سه منطقه دریایی و همچنین بازدید از برخی از مکانهای آناتولی مشهور به شگفتی تاریخی و غذاهای خاص بگذرانید.با بسیاری از جنبه ها: اول تاریخ. این شهری تحت سلطه امپراتوری روم ، امپراتوری عثمانی است ، که در طول هزاران سال اخیر تقریباً در قرن گذشته توسط ترکیه اداره می شود. دوم ، جغرافیا. استانبول به دو شهر یکی در آسیا و دیگری در اروپا با تنگه بسفر تقسیم شده است. همچنین استانبول شهری است روی تپه ها. سوم این است که شما می توانید هر آنچه را که بخواهید در استانبول پیدا کنید. از همه مارک های بزرگ گرفته تا ادویه های عرفانی. آخرین مورد غذا است: استانبول ترکیبی از سلیقه های یونانی ، ارمنی و عربی شما را خوشحال می کند

 استانبول در سطح بین المللی به چه چیزی معروف است؟

استانبول برای جهانگردی ، اقتصاد ، فرهنگ و سرگرمی شهرت دارد این شهر تقریباً 5 قرن پایتخت امپراطوری عثمانی بود ، بنابراین آنها برخی از بناهای تاریخی مانند کاخ ها ، مساجد ، چشمه ها ، عمارت ها و غیره را خلق کردند. امروز این شهر مرکز اقتصادی در ترکیه است. این هتل همچنین دارای زندگی شبانه رنگارنگی است ، هم کافه های کلاسیک و هم سبک غربی ، رستوران ها ، کلوپ ها و ... آخرین و مهمترین ، چندین مدرسه و دانشگاه شناخته شده و موفق در استانبول وجود دارد که بسیاری از آنها قبل از جمهوری هستند.

چه چیزی استانبول را بسیار خاص می کند؟

یک واقعیت منحصر به فرد ، سرگرم کننده و جالب در مورد استانبول است. افراد زیادی در قسمت آسیا کار می کنند و در قسمت اروپا زندگی می کنند و حتی اگر آنها در یک قاره زندگی و کار کنند ، باز هم به دلایل اجتماعی رفت و آمد می کنند.هنگامی شما به استانبول وارد می شوید ، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهید تغییر قاره ها یا از طریق دریا یا از طریق زمین است. این یک احساس و منظره شگفت انگیز است که هرگز پیر نمی شود. و من تقریباً تمام زندگی ام در اینجا زندگی کرده ام.اگر به دلیل فرهنگ به سفر علاقه دارید ، استانبول یک معدن طلا است. یک هفته یا حتی دو هفته ممکن است برای بازدید و لذت کامل از همه چیز کافی نباشد.این شهر از نظر فرهنگی ، تاریخی و معماری غنی است. همچنین استانبول دارای زندگی شبانه شلوغ ، پر جنب و جوش و پر از گزینه است.

استانبول شهری بود که هر امپراتوری جهان به دنبال پایتختی و مرکز قدرت آنها بود.این شهر بیش از 2500 سال سابقه طولانی دارد. توسط بیزانس در سال 658 قبل از میلاد به دست پادشاه بیزاس تاسیس شد ، پسر نیسوس پادشاه مگارا بود. و سپس توسط امپراطور کنستانتین به عنوان پایتخت امپراطوری روم شرقی در سال 335 به تصرف خود درآمد. رومی ها جلای بناها و قلعه های خود را ساختند و در برابر مهاجمان نفوذ ناپذیر بودند.

استانبول

استانبول ماهیتی بی نظیر دارد. جنگل ها ، تنگه ها ، کوه ها ، هوای مرطوب و جو متنوعی که روح انسان را خشنود می کند. برخی از آن تابستان با روزهای آفتابی خوب ، برخی دیگر از آن زمستان با برف زیبا و برخی دیگر با برگ های پاییز است که صدای زیبایی می دهد ، در حالی که ویژگی های بهار با رنگ های مخلوط با گل های آبی ، سبز و رنگارنگ است. این تنوع استانبول را به مکانی مناسب برای رشد فضای سبز و افزایش منابع طبیعی خود تبدیل کرده است. البته طبیعت استانبول به رشد گردشگری کمک کرده و آن را به یک مقصد گردشگری جهانی تبدیل کرده است.

مشکلات:

اکنون ، این بدان معنا نیست که شهر مشکلات خود را ندارد. ترافیک یک کابوس است ، و بسیار شلوغ است تا بتواند دلپذیر باشد. مردم ترکیه به طور کلی با گردشگران مهربان هستند ، اما همیشه با یکدیگر چندان خوش برخورد نیستند. استانبول همچنین می تواند در تابستان بسیار گرم شود و همیشه مرطوب است. سیاست می تواند روی حیله و تزویر باشد ، و شما می توانید خود را در میان ناآرامی ها و اعتراضات ببینید.در مجموع ، اگرچه آسان ترین شهر برای زندگی نیست ، اما قطعاً شهری است که حداقل یک بار در طول زندگی با تور ارزان استانبول تجربه می کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران