0/5 - (0امتیاز)
20 شهریور 1398 ساعت :22:31 1159

تفریحات ارزان قیمت در جزیره‌ کیش

دوچرخه سواری، قایق سواری، ماهیگیری،باغ پرندگان جزیره کیش، شنا کردن

سفر کردن به جزیره‌ زیبای کیش، یکی از تجربیاتی است که تا همیشه در ذهن مسافران و گردشگران تور کیش باقی می‌ماند. این جزیره‌ی زیبا و خوش آب و هوا با اقلیم خاص و ویژه‌ی خود، بهشت علاقمندان به طبیعت گردی و دوستداران زیست بوم‌های خاص و کمتر دیده شده است‌. چرا که در این جزیره، شما با مجموعه ای از زیبا ترین آفریده‌ها مواجه هستید که نظیرش را در دنیا نمی‌توان یافت. تلاقی دریای آرام و گرم و نیلی رنگ با ساحل پاکیزه و نقره‌ای رنگ و رخشان، هیاهوی مرغان دریایی بر فراز امواج و چشم انداز سرسبز و انبوه جزیره، برای شما تصاویری فراموش نشدنی و تعطیلاتی خوش و به یاد ماندنی می‌سازد. اقامت در این جزیره‌ی زیبا، می‌تواند یکی از بهترین تجربیات زندگی شما باشد، اما با توجه به اینکه همه‌ی ما به دنبال کاهش هزینه‌‌های خود هستیم، بهتر است پیش از سفر با تور ارزان و کم هزینه‌‌ای که برای شما در نظر گرفته شده است، تفریحات کم هزینه و ارزان قیمتی که در جزیره‌ی کیش می‌توانیم تجربه کنیم را بشناسیم تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. در ادامه با معرفی تفریحات کم هزینه‌ی جزیره کیش با ما همراه باشید. 

دوچرخه سواری در جزیره کیش

دوچرخه سواری یکی از تفریحاتی است که در همه‌ی سنین و سلیقه‌ها، طرفدارانی دارد و کم تر کسی را می‌توان یافت که از این تفریح لذت بخش که یک ورزش عالی هم هست، لذت نبرد. در جزیره‌ی زیبای کیش به خاطر وجود امکاناتی که فراهم شده است، خانم ها و آقایان و در هر سن و سالی که باشند می‌توانند دوچرخه اجاره کنند و دور تا دور جزیره را در حالی که از فضای بی‌نظیر مسیر دوچرخه سواری لذت می‌برند، رکاب بزنند. جاده جهان کیش یکی از مسیرهایی است که می‌توانید در طول آن دوچرخه سواری کنید و از زیبایی دریا و شنیدن صدای امواج و مرغان دریایی لذت ببرید.هزینه ی دوچرخه سواری در کیش برای هر ساعت پانزده هزار تومان است‌. پس از بسیاری دیگر از تفریحات جزیره‌ی کیش، کم هزینه تر و مناسب تر است‌. حتما این تفریح لذت بخش را در طول اقامت در جزیره تجربه کنید.

قایق سواری در جزیره کیش

در جزیره کیش شما می‌توانید از وجود دریای آرام و زیبا استفاده کنید و چند دقیقه‌ای را بر روی امواج کف آلود بگذرانید‌. قایق سواری تفریح مناسبی است برای افرادی که تفریحات آرام را به تفریحات پر هیجان ترجیح می‌دهند. به علاوه این فعالیت نسبت به سایر تفریحات آبی در جزیره ارزان قیمت تر می‌باشد. البته اگر دوست دارید قایق سواری همراه با کمی هیجان و سرعت تجربه کنید، قایق‌های موتوری و جت اسکی نیز در این جزیره وجود دارد. اما انتخاب با شماست که قایق پدالی را انتخاب کنید و یا با قایق موتوری به میان امواج خروشان سفر کنید.

ماهیگیری در جزیره کیش

در جزیره کیش شما می‌توانید با مراجعه به بازار عرب‌ها قلاب و یا تور ارزان قیمت اما با کیفیت را خریداری کنید و در سواحلی که مخصوص ماهیگیری می‌باشد، تجربه‌ی صیادی را داشته باشید‌. ماهیگیری قطعا از تجربیات فراموش نشدنی سفر به جزیره کیش خواهد بود.

بازدید از باغ پرندگان جزیره کیش

شما می‌توانید برای گذراندن اوقات خوشی در این جزیره به باغ پرندگان بروید و از این همه شگفتی و زیبایی در میان پرندگان سرحال و خوشرنگ در این باغ لذت ببرید. آشنایی با پرنده‌های عجیب و زیبا که هرکدام نژاد و ملیتی خاص دارند، برای شما شگفت انگیز خواهد بود. علاوه بر آن بازدید از این باغ زیبا قمیتی مناسب دارد و برای صرفه جویی در هزینه‌ها گزینه‌ی خوبی است.

شنا کردن در جزیره کیش

در جزیره کیش شما می‌توانید بدون اینکه هزینه‌ی زیادی را برای رفتن به پارک آبی و یا استخر صرف کنید، با مراجعه به پلاژ آقایان و پلاژ بانوان در آب‌های گرم خلیج فارس شنا کنید و با خیالی آسوده و با هزینه‌ای مناسب، از هوای مطبوع و نرمی شن‌های درخشان در کنار آب تنی و شنا لذت ببرید. همچنین برای کودکان و نوجوانان شنا کردن در دریا قطعا یکی از به یاد ماندنی ترین تجربیات زندگی آن‌ها خواهد بود.

پس دانستیم که سفر به جزیره‌ی کیش همیشه گران قیمت و پرهزینه نیست. شما می‌توانید برای تجربه‌ی یک سفر کم هزینه، از صفحه‌ی تور ارزان کیش بازدید کنید و ضمن آگاهی یافتن از قیمت‌های مناسب و ارزان این تور‌ها، و همچنین شرایط آنها، یک سفر هیجان انگیز و مقرون به صرفه را در پیش داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران