0/5 - (0امتیاز)
06 شهریور 1398 ساعت :07:03 1357

سوارکاری در جزیره‌ کیش(هیجان و لذت)

یادگیری و آموزش سوارکاری از مبتدی تا حرفه ای را در کلوپ سوارکاران کیش بیاموزید.

اگر به جزیره‌ی کیش سفر کرده باشید، متوجه شده اید که این جزیره برای گردشگران و مسافران چه خدمات و امکاناتی را فراهم آورده است. این جزیره‌ی زیبا در استان هرمزگان و در میان آب‌های نیلی رنگ و آرام و گرم خلیج فارس واقع شده است و چنان جذابیت و لطافتی دارد که سالانه هزاران نفر توریست و مسافر ایرانی و خارجی را به خود جذب می‌کند تا در کنار تلاقی طبیعت و تکنولوژی، تعطیلات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران و گردشگران تور کیش از سفر به این جزیره‌ی خوش آب و هوا و پاکیزه لذت می‌برند. این جزیره با وجود تمام امکانات و خدمات رفاهی توریستی مدرن خود، همچنان لطافت و طبیعت خود را به شکل کامل و سالم حفظ کرده است و شاید این یکی از دلایلی باشد که ایران دوستان از سراسر جهان به این جزیره‌ی زیبا سفر می‌کنند و از گشت و گذار در این جزیره لذت می‌برند. در این جزیره می‌توانید بدون اینکه وقتی برای هدر دادن داشته باشید، پشت سر هم تجربه‌های نو و تازه کسب کنید و از ثانیه ثانیه‌ی اقامت در این جزیره لذت ببرید.

سوارکاری در جزیره کیش

در این جزیره ارتباط میان حیوانات و انسان‌ها بسیار خوب و قوی است. همانطور که می‌دانید در این جزیره تکنولوژی به کمک طبیعت آمده تا در کنار یکدیگر محیطی را فراهم کنند که افراد بدون اینکه خود را به زحمت بیاندازند و یا به محیط طبیعی و دیگر جانوران آسیب وارد کنند، از آنها بازدید کنند. کشتی آکواریوم جزیره کیش نمونه‌ی کاملی از تعامل سالم و سازنده‌ی انسان با اکوسیستم در جزیره‌ی کیش است.مکان‌های تفریحی دیگری مانند نمایشگاه خزندگان، که یکی از هیجان انگیز ترین قسمت‌های این جزیره است و یا باغ پرندگان و دلفیناریوم جزیره‌ی کیش نشان دهنده‌ی تعامل سالم با محیط طبیعی در این جزیره است. تجربه‌ی ارتباط با حیوانات در سفر به جزیره‌ی کیش می‌تواند برای افراد به خصوص کودکان و نوجوانان بسیار جالب باشد. احداث باشگاه سوارکاری نیز می‌تواند یکی دیگر از جاذبه‌های این جزیره باشد. در باشگاه سوارکاری در جزیره کیش می‌توانید به کمک مربیان مجرب و کارآموخته سوارکاری را آموزش ببینید و از اسب سواری در محیط جزیره و هوای دلپذیر لذت ببرید. در جزیره کیش باشگاه سوارکاری نیز وجود دارد که به شما اسب سواری حرفه‌ای را آموزش می‌دهند.این باشگاه‌ها می‌تواند مناسب کسانی باشد که به ورزش کردن در طول سفر علاقمند هستند. اما اگر دوست دارید به صورت تفریحی و فقط برای مدت کوتاه و کسب تجربه‌ی اسب سواری، سوارکاری کنید، در ساحل جزیره‌ کیش و همچنین در فضای سبز جریزه همچون پارک‌ها، نخلستان‌ها و سایر فضاهای باز، همیشه اسب‌هایی برای این کار وجود دارند که با اجاره کردن آن‌ها می‌توانید در کنار صدای امواج خروشان دریا و هیاهوی مرغان دریایی بر روی شن‌های نرم و نقره‌ای رنگ ساحل اسب سواری کنید و از این فعالیت هیجان انگیز لذت ببرید. این تجربه قطعا به یک خاطره‌ی فراموش نشدنی در ذهن شما به ویژه در خاطر کودکان ثبت خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که در هنگام انجام سوارکاری حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید. اگر قصد دارید در باشگاه سوارکاری اسب سواری را یاد بگیرید و به عنوان یک ورزش حرفه‌ای به این فعالیت فکر می‌کنید، باشگاه سوار کاری کیش واقع در شمال جزیره‌ی کیش و جنب مجتمع ورزشی المپیک، یک باشگاه مجهز و عالی است که برای مسافران و گردشگران برنامه‌های جذابی دارد. هم اکنون بیش از شصت راس اسب جوان و زیبا از نژاد‌های اصیل ایرانی و عرب همچون دوخون، تربرد، دهشوی و عرب در این باشگاه وجود دارند. این باشگاه دارای اصطبل و زمین مخصوص سوارکاری نیز می‌باشد که برای تجربه‌ی یک روز هیجان انگیز و مفرح کاملا مناسب است.

سفر به جزیره‌ کیش بر خلاف تصور مردم همیشه یک سفر گران قیمت نیست. شما می‌توانید یک سفر هیجان انگیز، برنامه ریزی شده، لذت بخش و بسیار ارزان قیمت تر از چیزی که تصور می‌کردید را تجربه کنید. پس همین حالا برای داشتن یک تعطیلات شگفت انگیز در کنار دوستان و خانواده‌ی خود از صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش بازدید کنید و با مشاهده‌ی تورهاق مختلف و ارزان قیمتی که برای شما وجود دارد، تور دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنید و یک تعطیلات رویایی را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    زهره حموله

    مزخرف‌ترین و کثیف ترین هتل در ارمنستان با کادر کاملآ بی ادب امکانات اتاق ها صفر اینترنت داغون و صبحانه که نون و چای پیدا نمیشه فنجان های کثیف تخت ها با ملافه های بسیار کثیف پرده های اتاق ها از شدت کثافت به رنگ سیاه مدیریت .... و بی کفایت