0/5 - (0امتیاز)
09 مرداد 1398 ساعت :09:06 1390

معرفی مکان‌های مناسب پیاده روی در جزیره‌ی کیش

بهترین ساحل ها و پارک های کیش برای پیاده روی کدام است؟

سفر به جزیره‌ی زیبای کیش، همواره یکی از هیجان انگیز ترین و دلچسب ترین و به یاد ماندنی ترین تجربیاتی است که افراد علاقمند به سیر و سفر و گردش، می‌توانند در زندگی خود تجربه کنند. جزیره‌ای با تابش آفتاب گرم و دلچسب، وزش نسیم خنک و مطبوع از طرف دریا که بوی این آبیِ شگفت انگیز را به مشام ساحل نشینان می‌رساند، قدم گذاشتن روی شن‌های درخشان و نقره‌ای رنگ و نرم ساحل، امواج آرام و لطیف خلیج فارس که به ساحل می‌زنند، و منظره‌ی سرسبز جزیزه‌ی کیش، خاطراتی رویایی و فراموش نشدنی را برای گردشگران و مسافران تور کیش به ارمغان می‌آورد. خاطراتی که حتی پس از مدت ها، بعد از هربار مرور کردن آن‌ها، به یاد غروب های دل‌انگیز جزیره و طلوع‌های لطیف و آرام و صدای پر از هیاهوی مرغان دریایی بر فراز آب‌های نیلگون و خروش امواج کف‌آلود می‌افتید. جزیره‌ی زیبای کیش، جزیره‌ای است که ‌می‌توانید ضمن استفاده و لذت بردن از تفریحات ساحلی و آبی آن مانند قایق سواری، جت اسکی، شاتل، پاراسل، دوچرخه‌ سواری در ساحل، غواصی، و بسیاری از تفریحات آبی و ساحلی دیگر، از امکانات رفاهی دیگر این جزیره نیز استفاده کنید. چرا که این جزیره، با وجود قدمت و تاریخ طویل و دور و دراز خود، امروزه به جزیره‌ای مدرن با به روز ترین و نوین ترین امکانات تفریحی تبدیل شده است و شما می‌توانید تقریبا هرگونه تفریح و سرگرمی مدرنی که می‌شنوید و می‌بینید، در این جزیره پیدا کنید و با قیمت‌های استثنایی تور ارزان کیش ، یک تعطیلات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. بدون اینکه نیاز باشد برای تجربه‌ی این تفریحات و امکانات، با هزینه‌های گزاف به خارج از کشور سفر کنید. جزیره‌ی زیبای کیش با آب و هوای مطبوع و دلپذیر و با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و ویژه‌ای که دارد، هرساله پذیرای جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان و مسافران از داخل کشورمان ایران و حتی توریست‌های خارجی است. جزیره‌ای با معماری و شیوه‌ی شهر سازی مدرن و لوکس، امکانات رفاهی و در سطح کیفیت استانداردهای جهانی که مورد پسند گردشگران است، انواع مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی، رستوران ها و کافی‌شاپ های عالی و باکیفیت، و همچنین امکان لذت بردن از بافت سنتی جزیره‌ی کیش و آشنایی با چگونگی زندگی و فرهنگ ساکنین بومی جزیره‌ی کیش برای مسافران و گردشگران.اگر از طرفدارن تور کیش و سفر به این جزیره‌ی زیبا هستید، در ادامه با ما همراه باشید

معرفی مکان‌های مناسب پیاده روی در جزیره‌ی کیش

برای اینکه در این جزیره ی زیبا پیاده روی کنید و از هوای مطبوع و صدای گوش‌نواز مراغان دریایی و نوای اموج لذت ببرید، نیازمند آن هستید که مکان هایی که در این جزیره مناسب پیاده روی ساخته شده اند را بشناسید. یکی از این مکان‌ها، ساحل غربی جزیره‌ی کیش است. ساحل غربی جزیره‌ی کیش در نزدیکی کلبه هور قرار دارد و علاوه بر امکانات تفریحی که دارد همچون غواصی، جای آرام و مناسبی برای پیاده روی‌ و لذت بردن از هوای آزاد جزیره است. یکی دیگر از ساحل‌های معروف این جزیره که در شرق جزیره کیش واقع شده و در مقاله‌ای به شرح کامل آن پرداختیم، پارک ساحلی مرجانی کیش ا‌ست. ساحل این پارک ساحلی مکانی است که میتوانید زیبایی هایی که امواج به ساحل هدیه می‌دهند همچون مرجان، صدف، عروس دریایی، و آبزیان زیادی را نیز مشاهده کنید.یکی دیگر از مکان‌های مناسب برای پیاده روی در جزیره ی کیش، پارک ساحلی کشتی یونانی است، که در غرب این جزیره ساخته شده آن را به مکان مناسبی برای پیاده‌روی تبدیل کرده است. این پارک در خیابان غروب و نزدیک به میدان غروب، قرار دارد و در هنگام طلوع و غروب آفتاب، زیبایی چشم نوازی دارد.مکان دیگری که مناسب پیاده روی است، اسکله‌ی تفریحی کیش است که در انتهای بلوار دریا واقع شده و مثل بیشتر جاهای جزیره می‌شود مرغ‌های دریایی و صدای امواج خروشان را دید و شنید. افراد زیادی هرروزه به این اسکله‌ی تفریحی می‌آیند و ماهیگیری می‌کنند.از مکان های دیگر که مناسب پیاده روی هستند، پارک ساحلی میرمهنا است که در مقاله‌های پیشین به معرفی آن پرداختیم.اگر از جاذبه‌های این جزیره‌ی زیبا لذت می‌برید، همین حالا به صفحه‌ی‌ تور‌های تخفیفی کیش مراجعه کنید و از قیمت‌های استثنایی تور کیش استفاده کنید و از سفری که پیش روی شماست، لذت ببرید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    آیدا
    باسلام ..ما ب مدت ۵ روز در خرداد ماه ۹۸ این هتل اقامت داشتیم هتل بسیار مرتب و تمیز بود صبحانه هتل عالی بود هتل خ شیک و زیبایی بود رفتار پرسنل خ حرفه ای و خوب بود و بسیار با ادب بودن اطاق ها خ مرتب و زیبا بود ما در کل واقعا دوست داشتیم هتل شاتل داشت ک راس ساعت حرکت میکرد شاتل ب تکسیم و این یه نمره مثبت بود هر نیم ساعت رفت و برگشت شاتل داشت...برای پیاده روی هم تا تکسیم از دید ما خ راه نبود سربالایی داشت ولی پیاده حدودا ۱۵ تا ۲۰ مین راه بود اما در کل هتل خ خ خ خوبی بود حمام و دستشویی واقعا تمیز بود من این هتل رو واقعا پیشنهاد میکنم..
  • avatar
    آریا
    بسیار هتل زیبا و عالییییییییییییییییییی بود، البته قیمت توری که من دادم هم خوب بود.صبحانه هاش بی نظیر بود.برخورد کارکنانش هم بسیار محترمانه و خوب بود.