0/5 - (0امتیاز)
16 خرداد 1398 ساعت :19:37 4632

بهترین هتل ها برای اقامت در سلطان احمد استانبول (شهر قدیمی)

جذاب ترین محله در استانبول که همه تاریخ و فرهنگ استانبول در کنار هتلهای زیبا و مراکز خرید را یکجا داشته باشد محله سلطان احمد است

محله سلطان احمد استانبول Sultanahmet در استانبول با هتل های متعدد بوتیک های زیبا است. Sultanahmet با توجه به رونق بخش گردشگری در دهه 1980 تبدیل به یک مکان مورد علاقه برای گردشگران شده است و از آن به بعد بسیاری از اقامتگاه های تاریخی بازسازی شده و تبدیل به هتل شده اند.بیشتر ساختارهای تاریخی امپراتوری عثمانی به قرن نوزدهم باز می گردد. نمونه هایی از این سازه ها در سلطان احمد ، خانه های سنتی عثمانی هستند، در حالی که معماری نئو کلاسیک و باروک سبک اروپایی ویژگی های منطقه بیوگولو است.هتل ها در پست قبلی "هتل های 5 ستاره نزدیک میدان تکسیم و خیابان استقلال استانبول" یا با عنوان "بهترین هتلهای محله بی اغلو"، هتل ها، جزئیات روش های جهانشمول قرن نوزدهم را بازتاب می دهند. در این پست، شما می توانید بهترین هتل ها در Karakoy، Galata، Pera و محله Taksim پیدا کنید.

در این پست، ما یک لیست از بهترین هتل ها در منطقه سلطان احمد را با بررسی در وب سایت های سفر مانند TripAdvisor و Booking.com در نظر گرفته ایم. ما امیدواریم که این پست به شما در تصمیم گیری در مورد منطقه سلطان احمد کمک کند. روی نام هتلها کلیک کنید

هتل فور سیزن استانبول Four Seasons Hotel  (سلطان احمد)

هتل فور سیزن استانبول از یک ساختمان که از دوران عثمانی بازسازی و تبدیل به هتل شده است. یک جنبش به نام اولین جنبش ملی معماری در سال های گذشته در امپراتوری عثمانی آغاز شده و ویژگی های جنبش فوق را می توان به وضوح در هتل Four Seasons دید.این ساختمان ترکیبی از معماری عثمانی و سلجوقی است. ما همچنین باید توجه داشته باشیم که نمونه هایی از این سبک در شهر قدیمی استانبول غالبا وجود دارد.چهار فصل عنوان بهترین جایزه اروپا از لحاظ رضایت مشتری دریافت نموده است. این هتل دارای یک باغ شگفت انگیز در وسط ساختمان مربع شکل است که بهترین رنگ سبز است.شما می توانید از صبحانه در این باغ که دارای مناطق باز و بسته است لذت ببرید. در تابستان، رستوران در تراس هتل نیز در خدمت مهمانان است.با توجه به زیبایی رنگ ها و معماری ساختمان، قطعا متعجب خواهید شد که این هتل در گذشته زندان بوده است. پس از آن هتل فور سیزن استانبول به عنوان یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در سلطان احمد در نظر گرفته شده است.

هتل امیرا استانبول Hotel Amira Istanbul (سلطان احمد)

هتل امیرا استانبول در نزدیکی دروازه Catladikapi قرار دارد که رانندگان از طریق جاده ساحلی به سلطان احمد می رسند. بنابراین، این هتل برای مهمانانی است که دوست دارند در صبح در آرامش بخوابند و خستگی راه را از بین ببرند علاوه بر این، فاصله کمی تا رستوران قم کوپکی Kumkapi دارد که برای رستورانهای ماهی مشهور است.هتل آمیرا با در نظر گرفتن دیدگاه های عالی از توجه بازدیدکنندگانش را جلب می کند. هتل دارای جوایز موفق و کارکنان مفید و ممتاز است. جای تعجب نیست که چرا گردشگران در طول اقامت خود در هتل امیرا آنرا مکانی گرم و راحت می بینند.

هتل سیرکسی مانشن استانبول Sirkeci Mansion Hote (سلطان احمد)

هتل سیرکسی مانشن استانبول فقط چند دقیقه فاصله تا ایستگاه تفریحی پارک گلخانه استانبول دارد. شما به راحتی می توانید به دروازه کاخ توپکاپی که به پارک گلخانه استانبول باز می شود دسترسی پیدا کنید. هنگامی که وارد این دروازه می شوید، می توانید در داخل پارک گلخانه استانبول بروید یا از موزه باستانشناسی استانبول دیدن کنید. Sirkeci Mansion به عنوان یکی از بهترین هتل ها در Sultanahmet در 10 سال گذشته نامگذاری شده است. این به این معنی است که هتل در رده های بالای سایت های رزرو هتل با توجه به رضایت مشتری است. Sirkeci Mansion Hotel یک فضای دلپذیر با نمایشگاه عمارت عثمانی خود را ارائه می دهد، و 52 اتاق مدرن دارد. پنج دقیقه پیاده روی از هتل امیرا به اندازه کافی برای رسیدن به بازار آرنا، موزه مسجد کاظم بزرگ و مسجد آبی خواهد بود. به راحتی می توان گفت که از نظر قیمت / عملکرد، هتل امیرا یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در منطقه سلطان احمد است.

هتل نئوریون استانبول Neorion Hotel (سلطان احمد)

هتل نئوریون استانبول واقعا نزدیک به ایستگاه تراموا Sirkeci است. این هتل در مرکز محله مرکزی سلطان احمد قرار دارد و به همان اندازه نزدیک به امینو نو، راه رسیدن به شهر قدیمی و سلطان احمد است که توسط سازه های تاریخی احاطه شده است. اگر چه یکی از دلایل آن این است که در یک منطقه باریک به دام افتاده، هتل Neorion در میان بسیاری از هتل های دیگر در محله با ویژگی های آن پیشنهادات مانند استخر شنا، سونا، حمام ترکی و کتابخانه ارائه میدهد Neorion همچنین یک هتل زیبا است که از گذشته تا امروز را با یک طراحی ساده ترکیب می کند.هتل Neorion همچنین یکی از بهترین هتلهای اقامت در شهرقدیمی و منطقه سلطان احمد است.

هتل امپرس زو  استانبول Hotel Empress Zoe (سلطان احمد)

هنگامی که شما وارد لابی هتل امپرس زو  استانبول می شوید متوجه نمی شوید که در واقع یک جواهر مخفی است. این هتل از قرن 15 میلادی توسط خرابه های باستانی حمام ترکی  Ishak Pasha Hamam مرز بندی شده است و به معنای واقعی کلمه یک فضای تاریخی است. علاوه بر این، گذراندن وقت در باغ هتل، مانند گذراندن وقت در میان خرابه های باستانی است هتل دارای 25 اتاق و اتاق های آن با تصاویر فانتزی بر روی دیوارهای آن از تاریخ ترکیه، مبلمان و پارچه ها تزئین شده است. طراحی هتل که به بازدید کنندگان خود دوران سلجوقی، بیزانس و عثمانی را یادآوری می کند، واقعا برای دوستداران تاریخ عجیب و غریب است. هتل امپرس زو  استانبول برای دوستداران فرهنگ استانبول به شدت توصیه می شود که در این هتل باقی بمانند و در تاریخ سفر کنند. علاوه بر این، هتل Empress Zoe در مطبوعات خارجی مورد توجه است، که شاخص خوبی است که نشان می دهد Hotel Empress Zoe انتخاب هوشمندانه است.

کاخ سفید هتل استانبول White House Hotel Istanbul (سلطان احمد)

هتل کاخ سفید یکی از بهترین هتلهای سلطان احمد است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند. این هتل فوق العاده خوب بر روی سیستم عامل هایی نظیر Booking.com و TripAdvisor عمل می کند و از کارکنان دوستانه و کیفیت خدمات عالی برخوردار است. در مقابل رویکرد مثبت آن، بازدیدکنندگان هتل از امتیازات بالا و بررسی های عالی خود در نظرات این وب سایتها از این هتل تعریف میکنند.هتل کاخ سفید فقط چند دقیقه پیاده روی از اماکن تاریخی مانند آب انبار باسیلیکا و ایا صوفیا است. بنابراین، پس از بازدید از ساختارهای تاریخی در محله، شما می توانید به سرعت به هتل خود بازگردید.از آنجا که هتل تنها 5 دقیقه پیادهروی از ایستگاه تراموا سلطان احمد Tram Stationاست، بسیار راحت است که از دیدار Galata Tower و همچنین خیابان استقلال استانبول و میدان Taksim نیز را بازدید کنید.

هتل آدامار استانبول Adamar Hotel (سلطان احمد)

هتل آدامار همسایه هتل White House است که در بالا ذکر شد. هتل آدامار دارای یک ویژگی است که آن را در میان رقبای خود منحصر به فرد میکنند. این هتل با نمای 360 درجه پانوراما استانبول که هیچکدام از رقبای آن نمیتوانند داشته باشند، ارائه می دهد.با توجه به اینکه هتل یکی از بلندترین ساختمانهای سلطان احمد است هتل منظره ای شگفت انگیز با تراس خود ارائه می دهد. در یک روز بهاری زیبا، شما می توانید یک صبحانه فراموش نشدنی در تراس هتل آدامار داشته باشید و با گرفتن عکس از استانبول تا سالها تجربه سفر به استانبول را در ذهن خود بهمراه ئاشته باشید.هتل آدامار در جاده یربتان Yerebatan است که در آب انبار باسیلکا واقع شده است. اگرچه اتاق های آن کمی نسبت به هتل های دیگر در لیست ما کوچکتر است، اما سیاست قیمت آن این مسئله کوچک را حل می کند.

هتل لونی و اسپا استانبول Levni Hotel & Spa (سلطان احمد)

هتل لونی و اسپا همسایه سالن اپرا Provincial Hall  استانبول است. این هتل در وسط خیابان Cagaloglu است که Sirkeci را به Sultanahmet متصل می کند و در یک مکان عالی برای گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد.به محض خروج از هتل لونی و اسپا ، شما می توانید به ایستگاه مارماری بروید که مسافرین را قادر می سازد تا از سمت آسیایی استانبول عبور کنند. علاوه بر این، ایستگاه تراموا Sirkeci فقط 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. هتل با توجه به معماری بی نظیر ظریف آن مورد توجه است و همانطور که از نام هتل پیداست، این مرکز نیز یک مرکز آبگرم دارد. Levni Hotel & Spa، بدون شک یکی از بهترین هتل ها در سلطان احمد با توجه به بررسی و نمرات بالا آن را از مشتریان خود دریافت می کند.

هتل ایاصوفیه استانبول Sura Hagia Sophia Hotel (سلطان احمد)

هتل ایاصوفیه یکی از چند هتل پنج ستاره در سلطان احمد است. این هتل دارای 231 اتاق است و به معنای واقعی کلمه در قلب سلطان احمد است. هتل نسبتا جدید است و موقعیت خوبی در سیستم های مسافرتی TripAdvisor دارد. هتل ایاصوفیه استانبول تنها 5 دقیقه پیاده روی از سازه های تاریخی مانند ایاصوفیه و مسجد آبی دارد و در خیابان تیکارتانه Ticarethane  واقع شده است که برای رستوران ها مشهور است.

هتل سلطانیه استانبول Hotel Sultania (سلطان احمد)

هتل سلطانی یکی از هتل های نسبتا جدید سلطان احمد است. با این حال، در لیستی بهترین هتلهای سلطان احمد قرار گرفته است که به لطف مکان و معماری شگفت انگیز آن، محبوب است.طراحی هتل در شبه جزیره تاریخی استانبول و مبلمان دست ساز با کیفیت بالا اتاق های کاربردی بالا را به ارمغان می آورد. هتل در یکی از نقاط مرکزی شهر Sirkeci واقع شده است. بنابراین، دسترسی به هر دو محله  Eminonu و Sultanahmet را فراهم میکنند.

هتل یاسمک سلطان استانبول Yasmak Sultan Hotel (سلطان احمد)

هتل یاسمک سلطان یکی از قدیمی ترین هتل های منطقه سلطان احمد است. با وجود تاریخ 50 سالگی، این هتل موفق به بازتاب یک مفهوم هتل مدرن با طراحی ساده شده است.این هتل فقط در فاصله دو دقیقه از ایستگاه تفریحی گلخانه است و در وسط Sirkeci و Sultanahmet واقع شده است. Yasmak Sultan در رده های بالای بهترین هتل های 4 ستاره در سلطان احمد قرار دارد.

هتل آرکادیا آبی Hotel Arcadia Blue (سلطان احمد)

هتل آرکادیا آبی با توجه به اینکه تنها 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه تراموا سلطان احمد است  مورد توجه قرار میگیرد. این هتل همسایه سازه های تاریخی مانند Hippodrome of Constantinople و مسجد آبی است. این هتل همچنین دارای یک نمایش عالی از استانبول در تراس آن است.هتل Arcadia Blue یکی از قدیمی ترین هتل های محله است و یک هتل مدرن است که چندین بار بازسازی شده است. این هتل با سبک مدرن آن در شهر قدیمی استانبول، که تحت تأثیر معماری کلاسیک قرار دارد، کنتراست دارد.هتل آرکادیا یک هتل کاملا زیبا و راحت است و بدون شک یکی از هتل های مرکزی واقع در منطقه سلطان احمد است. بنابراین Arcadia یکی از بهترین هتلها برای اقامت درشهر قدیمی استانبول است.

نتیجه گیری:

برای سفر به استانبول و انتخاب هتلهای بالا کافیست وارد منو تور استانبول توریاب شده و یا اگر در جستجوی 2000 هتل دیگر استانبول هستید وارد صفحه هتلهای استانبول توریاب شوید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران