4.3/5 - (2امتیاز)
07 مهر 1402 ساعت :13:44 272

بهترین سفرهای یک روزه از آنتالیا ترکیه

در اینجا 10 مورد از بهترین سفرهای یک روزه از آنتالیا آورده شده است. ما ایده‌هایی از سفرهای جاده‌ای حماسی به مکان‌های باستانی، فعالیت‌های ورزشی ماجراجویی و مکان‌هایی برای دوستداران طبیعت داریم.

وبلاگ مسافرتی توریاب_بهترین سفرهای یک روزه از آنتالیااگر به دنبال مکانی مرکزی برای اقامت در ترکیه هستید که از آنجا بتوانید نقاط دیدنی و تاریخ قابل توجه این کشور را کشف کنید، شهر آنتالیا ممکن است پاسخگو باشد! در این پست وبلاگ، بهترین سفرهای یک روزه از تور آنتالیا را به اشتراک می گذاریم !

  همه چیز را دارد! از خرابه‌های روم باستان تا خلوتگاه‌های کنار ساحل در دریای مدیترانه. اگر بیش از دو روز در اینجا اقامت دارید، به شما توصیه می کنیم از مکان های باورنکردنی در مجاورت آنتالیا دیدن کنید.

چه اطلاعاتی در این راهنما وجود دارد

  1. سفر یک روزه از آنتالیا به جزیره ککووا
  2. سفر یک روزه از آنتالیا به آبشارهای دودن
  3. سفر یک روزه از آنتالیا به پارک موضوعی سرزمین افسانه ها
  4. سفر یک روزه از آنتالیا به آلانیا
  5. سفر یک روزه از آنتالیا به کوه های توروس
  6. سفر یک روزه از آنتالیا به فتحیه
  7. سفر یک روزه از آنتالیا به پاموکاله
  8. سفر یک روزه از آنتالیا به کورکوتلی و شهر دنیزلی
  9. سفر یک روزه از آنتالیا به Marmaris & Icmeler
  10. سفر یک روزه از آنتالیا به قونیه

بهترین جزایر ترکیه - جزیره ککووا و کالکوی از قلعه سیمنا، کاس آنتالیا ترکیه

هنگام اقامت در آنتالیا ، مطمئن شوید که زمانی را برای رفتن به جزیره Kekova، یکی از بهترین جزایر ترکیه در نزدیکی روستای Kalekoy پیدا کرده اید. در اینجا خرابه های زیر آب را خواهید دید که قدمت آنها به زمان لیکیا می رسد و می توانید مستقیماً با قایق یا کایاک از آنها دیدن کنید. این ویرانه ها در اثر زمین لرزه ای عظیم که گمان می رود در قرن دوم رخ داده است به دریا پرتاب شدند. ویرانه ها اکنون به عنوان "شهر غرق شده" شناخته می شوند.

دیدن ککووا چشمگیر است، اما کل جزیره به خودی خود چیزی کم از زیبایی ندارد. این قسمت از ترکیه مملو از خرابه های باستانی است و حتی یک بازدید سریع از Kalekoy به شما این امکان را می دهد که خرابه های باستانی سیمنا و یک قلعه عظیم را در بالای تپه ببینید.

 دمره و کالکوی آنتالیا(Demre & Kalekoy)

شما می توانید سفرهای یک روزه ای را پیدا کنید که به راحتی به Kekova می روند از اکثر استراحتگاه های ساحلی در منطقه آنتالیا، که نزدیک ترین آنها به کاس است.

2. سفر یک روزه از آنتالیا به آبشارهای دودن

هر ساله میلیون‌ها بازدیدکننده به منطقه آنتالیا می‌روند ، اما تعداد کمی از زیبایی آبشارهایی که در فاصله چند قدمی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا هستند، می‌دانند! این آبشارهای ساحلی بدون شک یکی از زیباترین مکان های ترکیه برای بازدید هستند.

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا

آبشارها از آبشارهای آبی که قبل از رفتن به دریا به سمت پایین کوه توروس سرازیر می شوند، تشکیل شده اند. با محو شدن نور و غروب خورشید، آب شروع به درخشش می کند و آبشارهای زیبایی را تشکیل می دهد که باید آنها را روی فیلم بگیرید.

کوه توروس

آبشارهای دودن در یک پارک حفاظت‌شده واقع شده‌اند، بنابراین فضای سبز زیادی برای استراحت وجود دارد، و هیچ‌وقت شلوغ نیست، به غیر از روزهای مهم ملی در ترکیه که مردم محلی با اعضای خانواده‌شان بیرون می‌روند تا مدتی را با هم زیر آفتاب بگذرانند.

آبشارهای دودن آنتالیا

با کرایه ماشین می توانید به آبشارها برسید . آنها فقط حدود 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارند، یا می توانید یک تور رزرو کنید که احتمالاً ساده ترین راه است. تورها شما را به پای آبشارها می برند یا می توانید به سفر با قایق بروید و خودتان آبشار آنها را در دریا ببینید.

3. سفر یک روزه از آنتالیا به پارک موضوعی سرزمین افسانه ها

با کاوش در هیجان سرزمین آبی و پادشاهی ساحلی، دو منطقه مجزا، از یک روز تفریحی خانوادگی لذت ببرید. این توصیه ما برای بچه ها است، اما بزرگسالان نیز می توانند از آن لذت ببرند. هتل ریکسوس لجند آنتالیا

شما می توانید تمام روز به وسایل سواری با سرعت بالا، چهار ترن هوایی، سرسره های آبی، نمایش حیوانات و سینمای 5 بعدی دسترسی داشته باشید. Hyper Coaster را امتحان کنید، که شما را از 200 فوت (61 متر) به یک حلقه با قطر 142 فوت (43.5 متر) با سرعت 72 مایل در ساعت (115 کیلومتر در ساعت) می برد، یا سرسره Deep Dive که شما را می فرستد. تقریبا به صورت عمودی پایین بعداً، با سر خوردن در جریانات ملایم رودخانه Lazy Floats یا با خانواده در زمین بازی چند سطحی Secret Lagoon's Spray Action استراحت کنید.

 

4. سفر یک روزه از آنتالیا به آلانیا

تفرجگاه ساحلی محبوب، تور آلانیا، در مقابل کوه‌های توروس قرار دارد. با سواحل زیبا، زندگی شبانه پر جنب و جوش، و فرهنگ غنی، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در این مقصد زیبا وجود دارد. در اینجا ایده هایی از کارهایی که باید در آلانیا و در مسیر رسیدن به آنجا انجام دهید وجود دارد:

  • تجربه پاراگلایدر آنتالیا
  • پاراگلایدر

آیا همیشه می خواستید بدانید پرواز چه حسی دارد؟ ساحل کلئوپاترا یکی از زیباترین سواحل آنتالیا است و چه راهی بهتر از هوا برای دیدن آن؟ کمی هیجان اضافی به تعطیلات خود اضافه کنید و با پیوستن به این فعالیت هیجان انگیز خاطراتی برای همیشه بسازید.

 ساحل کلئوپاترا آلانیا

پروازها هر روز انجام می شود، اما فقط در صبح. آژانس های محلی تجربه های پاراگلایدر را از 60 یورو ارائه می دهند. آژانس شما را به سمت آلانیا ، در ایستگاه پرواز پاراگلایدر در تپه کلئوپاترا منتقل می کند.

سفر جاده ای تقریبا 2 ساعت طول می کشد. وقتی به ایستگاه می رسید، در ارتفاع 700 متری، با تیمی از مربیان حرفه ای روبرو می شوید. پس از آماده شدن، مربی شما را به بدن خود می چسباند و شما از لبه یک صخره بلند می شوید. از آنجا، احساس آزادی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

پرواز با پاراگلایدر تقریباً 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و در ساحل زیبای کلئوپاترا به پایان می رسد.

  • ساحل کلئوپاترا

ساحل کلئوپاترا، ساحلی طولانی که به نام ملکه نیل نامگذاری شده است، دارای شن های طلایی و اقیانوسی باورنکردنی است. اغلب شلوغ است، به دلیل محبوبیت آن، می توانید برای اجاره صندلی های آفتابگیر و لذت بردن از غذا در یکی از رستوران ها و کافه های متعدد کنار ساحل هزینه کنید.

  • شهر باستانی پرگه

درست خارج از آنتالیا، ویرانه‌های دیدنی پرگه و آمفی‌تئاتر آسپندوس را خواهید دید.

آلانیا زمانی خانه بسیاری از سکونتگاه های لیکیایی بود. این تمدن باستانی از طریق ویرانه های شهرهای باستانی مانند پرگه آثار خود را در گوشه و کنار منطقه به جا گذاشت. این شهرک که در قرن سیزدهم قبل از میلاد تأسیس شد، تا قرن یازدهم پس از میلاد به تکامل و رونق ادامه داد. در حوالی زمانی که ترکان سلجوقی به این منطقه حمله کردند، شهر متروک شد. امروزه، نگاهی اجمالی به زندگی آناتولی های اولیه ارائه می دهد.

شهر باستانی پرگا آنتالیا Perga City

  • غار باستانی داملاتاس

در نزدیکی سواحل زیبای کلئوپاترا و داملاتاس غار شگفت انگیز دالاماتاس قرار دارد. با وجود استالاکتیت های باورنکردنی و زمین شناسی جالب، این مکان عالی برای کاوش است.

  • در بازارهای شهر خرید کنید

هر منطقه در شهر بازار مخصوص به خود را دارد که پر از فروشندگانی است که غذاهای تازه محلی، شیرینی، لباس و سوغاتی می فروشند . معروف ترین بازار آلانیا کوما پازاری است که هر جمعه از صبح زود تا 7 بعد از ظهر برگزار می شود.

5. سفر یک روزه از آنتالیا به کوه های توروس

کوه های توروس که در امتداد خط ساحلی قرار دارند، مقصد محبوبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان هستند. اینها برخی از بهترین راه ها برای کشف این منطقه از کشور هستند:

اگر می خواهید تعطیلات خود را پر از هیجان کنید، رزرو تور کوه های توروس را به شما توصیه می کنیم. تورها در تمام طول سال در دسترس هستند و کاوش را با گشت و گذار ترکیب می کنند. این تور شما را به کشف زیبایی چشمگیر کوه های توروس می برد. اماده ای؟ طبیعت منتظر شماست.

سفر جاده ای از آنتالیا به سمت دره تقریباً 2 ساعت طول می کشد. در طول سفر جاده ای ، از یک پل رومی 2000 ساله و جاده سنت پل بازدید خواهید کرد که برای جمعیت مسیحی بسیار مهم است. بازدید شما از کانیون بدنام عقاب چیزی است که واقعاً این تور را متمایز می کند. پس از رسیدن، 45 دقیقه فرصت خواهید داشت تا زیبایی های باشکوه و وحشی این منطقه را کشف کنید. ایگل کانیون دارای صخره های عظیمی است که ارتفاع برخی از آنها بیش از 400 متر است. هر بازدیدکننده ای تحت تأثیر محیط آرام و پوشش گیاهی سرسبز قرار می گیرد.

پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا

  • تور رفتینگ دره

از این فرصت برای شرکت در یک تجربه رفتینگ شدید استفاده کنید. تجهیزات لازم به شما داده می شود و یک مربی حرفه ای شما را در مراحل رفتینگ راهنمایی می کند. آب های وحشی، کف آلود و پاشیده این رودخانه بدون شک سطح آدرنالین شما را بالا می برد. تورهای رفتینگ برای هر نفر حدود 50 یورو است.

  • شهر باستانی سلگه

تنها 2 ساعت از آنتالیا، در دامنه جنوبی کوه توروس، این سکونتگاه باستانی دارای تاریخچه ای جذاب و خرابه های متعدد است. در میان برجسته ترین آثار، یک تئاتر رومی 2200 ساله است.

  • سافاری باگی آنتالیا

ماجرایی که به شما یادآوری می کند که چقدر جوان هستید! اگر دوست دارید یک فرمان بین دستان خود داشته باشید، این برای شما مناسب است. بیایید شما را به یک ماجراجویی باگ در میان کوه های توروس ببریم. فقط یک ساعت از شهر قدیمی آنتالیا با طبیعت و مناظر خیره کننده شگفت زده شوید.

می‌توانید با رانندگی در رودخانه‌ها و کوه‌ها دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنید و آرام شوید. جاده‌های کوه‌های توروس شما را از میان مناطق جنگلی، دره‌های آرام، دریاچه‌ها و جنگل‌ها می‌برند. می توانید طراوت جنگل را حس کنید و صدای پرندگان را بشنوید.

برای رانندگی باگی به تجربه یا گواهینامه رانندگی نیاز ندارید، اما راننده باید 16 سال یا بیشتر داشته باشد. اگرچه کالسکه ها سبک هستند، اما نسبتا سریع هستند. آنها اتوماتیک هستند و رانندگی آسانی دارند. شما می توانید یکی را با حدود 40 یورو اجاره کنید.

6. سفر یک روزه از آنتالیا به فتحیه

حدود 2 ساعت از آنتالیا شهر خیره کننده فتحیه است. اتوبوس ها چندین بار در روز بین شهرها حرکت می کنند.

این شهر زیبای مدیترانه‌ای در جنوب غربی ترکیه با دیدنی‌های باستانی، ذخایر طبیعی خیره‌کننده، سواحل طلایی، و دریای فیروزه‌ای، یک تجربه تعطیلات عالی را ارائه می‌دهد. فتحیه با خلیج های منزوی و طبیعت دیدنی خود یک ماجراجویی مدیترانه ای فوق العاده را فراهم می کند.

درباره فتحیه در ترکیه

  • ساحل اولودنیز

Ölüdeniz یکی از معروف ترین سواحل فتحیه است. چشم انداز خارق العاده ساحل تپه های سبز پوشیده از جنگل ها، ماسه های طلایی و آب های فیروزه ای را ترکیب می کند. اگر مسیر لیسیایی | جاده لیکیان آنتالیا(جاده مارتن ترکیه) را دنبال کنید که از اولودنیز شروع می‌شود، ممکن است در نهایت به برخی از خلیج‌ها و سواحل آرام برسید که می‌توانید بدون وقفه زمان خود را سپری کنید.

https://touryabtravel.com/attraction/%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7(%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87)#thumbnail_1

  • دره پروانه ها

دره پروانه ای که فقط از طریق آب قابل دسترسی است، میزبان بیش از صد گونه پروانه است. اگرچه دیدن پروانه ها در تابستان چالش برانگیز است، زیرا آنها اغلب در اطراف نیستند، اما Butterfly Valley با آرامش و آرامش خود همچنان نوید یک تجربه به یاد ماندنی را می دهد.

  • شهر ارواح کایاکوی ترکیه

فتحیه تاریخ طولانی و غنی دارد. بنابراین، خرابه‌های باستانی، بناهای تاریخی و بناهای تاریخی در گوشه و کنار این قلمرو تاریخی وجود دارد. با این حال، تعداد کمی به اندازه ویرانه های کایاکوی جذاب هستند. یک کلیسای متروکه و خانه‌های قدیمی که زمانی متعلق به یونانیان محلی بود، به فضای اسرارآمیز آن کمک می‌کنند. بازدید از این شهرک باستانی ممکن است به شما در درک بهتر تاریخ محلی کمک کند.

  • کاوش در مقبره صخره ای Tlos

مقبره صخره ای تلس مجموعه ای خارق العاده از ویرانه های باستانی است که شامل یک آکروپلیس، یک قلعه و اصطبل عثمانی، یک گورستان، یک استادیوم، یک تئاتر عظیم، یک باسیلیکای دوران مسیحیت و یک معبد، بسیاری از مجموعه های مدارس و یک آگورا است. ویرانه ها در 30 کیلومتری ویرانه های زانتوس قرار دارند. بنابراین، یک روز را به بازدید از این شهرهای باستانی اختصاص دهید و در محیط باستانی فتحیه غوطه ور شوید .

7. سفر یک روزه از آنتالیا به پاموکاله

پاموکاله یک روستای "واقعی" نیست. بیشتر شبیه پایگاهی برای بازدید از سایت با بسیاری از هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های کوچک است. رانندگی از آنتالیا تا پاموکاله حدود 3 ساعت طول می کشد. شما می توانید با ماشین، اتوبوس عمومی (بلیت یک طرفه معمولاً حدود 20 یورو است) یا با آژانس های مسافرتی که یک مینی بوس خصوصی یا ون لوکس را سازماندهی می کنند، به آنجا بروید. در اینجا پیشنهادات ما برای دیدن و انجام دادن در منطقه پاموکاله وجود دارد:

پاموکاله(استخرهای حرارتی، شهر هیراپولیس،بالون سواری)

  • تور بالن هوای گرم

این تورهای بالون هوای گرم به طور منظم در تمام طول سال برگزار می شود، اما فقط در شرایط آب و هوایی خوب. شما خواهید دید که خدمه چگونه بالن ها را آماده می کنند و ممکن است هر تعداد که دوست دارید عکس بگیرید. مردم محلی به شما پیشنهاد می کنند که بالن سواری را از صبح زود شروع کنید، زیرا زیباترین مناظر در طلوع خورشید خواهد بود. پرواز بالن هوای گرم حدود 1 ساعت طول خواهد کشید و مناظر زیبای پاموکاله و بقایای شهر باستانی هیراپولیس را مشاهده خواهید کرد . قیمت سواری از 99 یورو شروع می شود.

  • شهر باستانی هیراپولیس

این مکان چشمگیر در میان سایت های میراث فرهنگی یونسکو است . این به این دلیل است که در دوران باستان، این شهر به دلیل وجود چشمه های آب گرم مجاور، یک مرکز معنوی و درمانی بوده است (این منطقه به دلیل یک ماده معدنی کربناته به جا مانده از جریان آب چشمه های حرارتی معروف است. می توانید حمام های رومی، حمام های باستانی را مشاهده کنید.

  • پاموکاله، ترکیه

پاموکاله این شگفتی طبیعی چشمگیر با زیبایی طبیعی فوق العاده خود نفس شما را بند می آورد. کوه سفید رنگ پر از استخرهای طبیعی پر از آب فوق العاده چشمه های آب گرم است. هنگامی که آنجا هستید، می توانید برای تحسین این زیبایی طبیعی قدم بزنید یا در گرما شنا کنید. استخر بدنام کلئوپاترا در فاصله کوتاهی برای کسانی قرار دارد که علاقه مند به تجربه مزایای درمانی بیشتر چشمه های آب گرم هستند. ورود به آنجا با هزینه اضافی (حدود 10 یورو) است.

پاموکاله

  • دریاچه سالدا

بهترین سفرهای یک روزه از آنتالیا - دریاچه سالدا آبی.  نمای هوایی از ساحل زیبای ماسه سفید و خط ساحلی آبی غیر واقعی.

سالدا در لیست تمیزترین دریاچه های ترکیه قرار دارد  و از ساختاری شبیه سنگ آهک تشکیل شده است. می‌توانید عکس‌های دیدنی بگیرید، مناظر را تحسین کنید یا از یک پیاده‌روی عاشقانه در طول مدتی که در آنجا هستید لذت ببرید.

8. سفر یک روزه از آنتالیا به کورکوتلی و شهر دنیزلی

در راه خود به پاموکاله ، می توانید این شهرها را به عنوان ایستگاه پیت خود انتخاب کنید. هر دوی آنها برای تجربه غذاهای محلی و فرهنگ عالی هستند. در دنیزلی، می توانید از مرکز فرش دستباف و مرکز تولید دیدن کنید و سوغاتی های معتبر عالی بخرید .

اگر مایل به استفاده از اتوبوس شبانه یا پرش با یک پرواز داخلی یک ساعته (حدود 40 دلار در هر طرف) هستید، می توانید به راحتی از آنتالیا به کاپادوکیه سفر کنید.

کاپادوکیا در بسیاری از فهرست‌های گردشگری قرار دارد و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. در اینجا چیزی است که ما توصیه می کنیم:

  • بالون های هوای گرم در کاپادوکیه

ترکیه مملو از تجربیاتی است که باید انجام دهید، اما بدون شک، یکی از مواردی که در بسیاری از فهرست‌های سطلی ترکیه وجود دارد، رفتن به بالون‌سواری در کاپادوکیه و لذت بردن از مناظر فوق‌العاده و افسانه‌ای از آسمان است.

این منظره ای است که در بسیاری از مجلات و وب سایت های مسافرتی مشاهده می شود، بنابراین میلیون ها نفر سالانه به این منطقه مرکزی ترکیه می روند. پارک ملی گورم مملو از صخره‌های عظیم است که شبیه دودکش‌های پری به نظر می‌رسند، و خیره شدن بر فراز این پارک نه تنها ارزش اینستا را دارد، بلکه تجربه‌ای است که یک‌بار در زندگی تجربه می‌شود!

  • دره رز در کاپادوکیه، ترکیه

یکی از نمادین ترین مقاصد ترکیه، دره رز در منطقه کاپادوکیه مکانی زیبا است.

دره باستانی نام خود را از صخره های صورتی رنگی گرفته است که این منظره باورنکردنی را تشکیل می دهند. دره رز با صخره‌های شگفت‌انگیز، بالون‌سواری و فرصت‌های پیاده‌روی باورنکردنی، توقفی ضروری در هر سفری به کاپادوکیه است.

  • دره سرخ

دره سرخ (Kizil Vadasi) یکی از خیره کننده ترین، ارزشمندترین و قابل توجه ترین مکان های دیدنی در کاپادوکیه ترکیه است. نام خود را از صخره قرمز رنگی گرفته است که چشم انداز دره را پوشانده است. این سایت بخشی از میراث جهانی یونسکو در پارک ملی گورمه است  و همچنین یکی از قابل دسترس ترین ها است.

گردشگران به دلیل پیاده‌روی‌های خارق‌العاده و در عین حال آسان، مکان‌های زیبای غروب خورشید، غارنشین‌های تاریخی، کلیساهای باستانی و طبیعت باشکوه اطراف چشم‌انداز، از دیدن اینجا لذت می‌برند .

چیزی که این سایت را بسیار قابل دسترسی می کند این است که تنها 30 دقیقه پیاده روی از Goreme فاصله دارد که اتفاقا مرکز رستوران های شگفت انگیز، هتل های عالی و خرید نیز هست.

  • شهر زیرزمینی درینکویو، کاپادوکیه ترکیه

شما تونل ها و کل شهرهایی را خواهید دید که در زیر زمین در سراسر منطقه وجود دارند. دلیل آن این است که این بخش خاص از کشور در طول تاریخ مورد تهاجم پس از تهاجم بوده است، بنابراین این شهرها زیرزمینی ساخته شده اند تا همه در امان باشند . کلیساها و مدارس، حتی سرداب ها و آشپزخانه ها را نیز خواهید یافت.

در حالی که بسیاری از این فضاهای زیرزمینی وجود دارد، درینکویو بهترین مکان است که حفظ شده و بنابراین، اگر می‌خواهید دید واقعی از زندگی در آن روزگار داشته باشید، بهترین است. شما به عمق 85 متری زیر زمین می روید و می توانید حسی از مقیاس مکان پیدا کنید، حتی اگر تنها 10٪ از آن در واقع قابل مشاهده است.

9. سفر یک روزه از آنتالیا به Marmaris & Icmeler

مارماریس که در ساحل فیروزه ای شناخته می شود، توسط آب های آبی زیبای دریای اژه محاصره شده است . در این بخش از کشور چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد ، اگرچه وقتی گرما روشن است (و به من اعتماد کنید، در تابستان گرم است)، احتمالاً می خواهید در اطراف استخر استراحت کنید یا در ساحل دراز بکشید!

مارماریس و ایچملر با هم برخورد می کنند و کمتر از 10 دقیقه از هم فاصله دارند. به همین دلیل، Icmeler اغلب مارماریس نامیده می شود زیرا بسیار کوچکتر است. با این حال، شایان ذکر است که اگر ما فنی باشیم، آنها دو استراحتگاه متفاوت هستند! در طول اقامت خود، بین این دو زیگ زاگ کنید زیرا Icmeler بسیار زیبا است و ارزش بیش از یک بار بازدید را دارد .

مارماریس محل بی‌شمار سواحل زیبا، آب‌های شفاف، و غروب‌های تماشایی است. ساحل شنی طولانی در امتداد گردشگاه شهر قرار دارد و برای آفتاب گرفتن و شنا مناسب است.

یکی دیگر از ویژگی های محبوب مارماریس، زندگی شبانه فعال آن است، با طیف وسیعی از ، کلوپ های شبانه، و رستوران هایی که برای همه چیزهایی ارائه می دهند. می توانید از موسیقی سنتی ترکی در یکی از کافه های متعدد شهر لذت ببرید یا در رستوران غذاهای دریایی غذاهای محلی را امتحان کنید.

مارماریس 4 ساعت از آنتالیا فاصله دارد و یک اتوبوس روزانه چندین بار از آنتالیا به سمت مارماریس حرکت می کند.

10. سفر یک روزه از آنتالیا به قونیه

قونیه دورتر از مسیر دور افتاده، حدود 4 ساعت با آنتالیا فاصله دارد.

قونیه مکانی رمانتیک است که شاعران و رویاپردازان را به یک اندازه مجذوب می کند. جای تعجب نیست که مولانا رومی، شاعر معروف صوفی و ​​درویش چرخان، ابیات معروف و دلنشین خود را در قرن سیزدهم در اینجا سروده است. موزه مولانا که با گل های رز زیبا تزئین شده و مقبره شاعر نامی را در خود جای داده است، بدون شک باید اولین ایستگاه شما باشد.

سماهان آن موزه ای از آثار مذهبی آن دوره را در خود جای داده است. برای پیاده روی عصرانه و نوشیدن یک فنجان چای ترکی، از پارک علاالدین تپه دیدن کنید.

موزه کاشی و موزه حکاکی روی چوب و سنگ نشان دهنده سایر هنرهای زیبا در قونیه است و این اطمینان را ایجاد می کند که همه دوستداران هنر اوقات خوبی را سپری می کنند!

این همچنین مکانی عالی برای تماشای اجرای چرخان درویشی است که هر هفته هر هفته در میدان اصلی هر شنبه برگزار می شود.

قونیه کجاست

چند روز در آنتالیا کافی است؟

اگر امیدوارید واقعاً تمام مناظر آنتالیا را ببینید، چهار روز زمان معقولی است. با این حال، اگر می خواهید از شهر به عنوان پایگاهی برای کاوش در سایر مناطق ترکیه استفاده کنید، برنامه ریزی کنید که بیشتر بمانید و به سفرهای یک روزه اضافه کنید.

فاصله آنتالیا تا پاموکاله چقدر است؟

تقریبا 3 ساعت

آیا می توانید یک سفر یک روزه از آنتالیا به استانبول داشته باشید؟

اگر پرواز را انتخاب کنید، می توانید آن را انجام دهید. مدت زمان پرواز کمی بیشتر از 1 ساعت است. با این حال، چیزهای زیادی برای دیدن در استانبول وجود دارد که می‌خواهید بیشتر از یک روز در شهر بگذرانید.

آیا می توانید یک سفر یک روزه از آنتالیا به کاپادوکیا داشته باشید؟

بله، می‌توانید با اتوبوس شبانه یا پروازی که بیش از یک ساعت طول می‌کشد، بروید. اگر فقط یک روز را در کاپادوکیه می گذرانید، بهتر است یک بار در آنجا یک تور با راهنما داشته باشید، زیرا به شما امکان می دهد مناظر اصلی را به سرعت ببینید.

اینها بهترین انتخاب های ما برای بهترین سفرهای یک روزه از آنتالیا هستند. ما مطمئن هستیم که هر کسی می تواند چیزی برای خود در لیست بالا پیدا کند. از تور لحظه آخری آنتالیا لذت ببرید و به زودی دوباره برگردید!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران