5/5 - (1امتیاز)
17 اردیبهشت 1399 ساعت :13:15 1792

ساحل کلئوپاترا آلانیا

ساحل کلئوپاترا (Kleopatra) جلوی یکی دیگر از جاذبه های محبوب آلانیا - غار Damlataş قرار دارد.

ساحل Kleopatra واقع در غرب شبه جزیره تاریخی ، سواحل شنی بکر و آسمان آبی روشن را برای استراحت در یک روز روشن و آفتابی به مهمانان تور آلانیا ارائه می دهد. این ساحل به دلیل آبهای شفاف آبی اش مشهور است و تعداد زیادی از گردشگران و افراد محلی نیز به طور یکسان بازدید می کنند. نام ساحل برگرفته از افسانه ای باستانی است که می گوید ملکه کلئوپاترا در این منطقه ساحلی خاص آلانیا ، در حالی که در یک سفر در دریای مدیترانه قرار داشت ، متوقف شد. در حال حاضر ، ساحل Kleopatra یک منطقه توریستی برجسته است و گزینه های اقامتی ، رستوران ها و رستوران ها و همچنین چندین بوتیک خرید ، به ویژه با پذیرایی از گردشگران ، به وفور ارائه می دهد. این مکان برای دوستداران ساحل و افرادی که به دنبال گذراندن چند ساعت اوقات فراغت برای استراحت در زیر آفتاب هستند ، یک مکان دیدنی است.

قیمت بلیط

برای تسهیلاتی از قبیل آفتابگردان و چترهای خورشیدی ممکن است هزینه ای اضافی حدود 8TL اعمال شود

ساعت کار:

بازدید روزانه توصیه می شود

مدت زمان بازدید توصیه می شود:

حدود 2 - 3 ساعت

مناسب برای:

 بزرگسالان ، خانواده ها ، بزرگسالان جوان ، میهمانان ارشد ، کودکان

باید دید:

غروب خورشید در شب

امکانات نماز:

فضای اختصاصی زیادی در منطقه ساحل وجود دارد که می توانید در مواقع نماز از آن استفاده کنید ، حتی اگر ممکن است امکانات نماز در نزدیکی ساحل کلئوپاترا در دسترس نباشد. مسافران مسلمان همچنین ممکن است از برخی مساجد در نزدیکی ساحل Kleopatra مانند KuyularCamii ، AlaadinCamii و YeniCamii بازدید کنند که سه مسجد اصلی آلانیا است.

غذای حلال:

مقدار زیادی غذای حلال در نزدیکی ساحل Kleopatra در دسترس خواهد بود. رستوران های Eateries و حلال در نزدیکی ساحل Kleopatra را می توان به راحتی پیدا کرد زیرا منطقه ساحل یک جاذبه گردشگری محبوب است و یک بازارچه نیز در مجاورت آن واقع شده است و انواع وعده های غذایی و غذاهای حلال حلال را به فروش می رساند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران