5/5 - (2امتیاز)
03 مهر 1402 ساعت :13:59 265

چگونه از آنتالیا به کاپادوکیه برویم؟

آنتالیا و کاپادوکیا از معروف ترین نقاط توریستی ترکیه هستند . اگر کمی در مورد هر کدام تحقیق کنید، دقیقا متوجه خواهید شد که چرا!

آنتالیا یک شهر بزرگ در ساحل جنوبی است و به چند استراحتگاه ساحلی فوق العاده مانند بلک، آلانیا، لارا و سیده متصل است. با این حال، آنتالیا به خودی خود یک نقطه تابستانی فوق العاده است در حالی که در زمستان نیز عالی است ! خرابه‌های تاریخی بی‌شماری، مکان‌های زیبایی طبیعی ، و چند هتل درجه یک و همه‌چیز برای بررسی وجود دارد .

البته همه از کاپادوکیه خبر دارند! اینجاست که آن صخره‌های معروف از خشکی بیرون می‌آیند که به «دودکش‌های پری» معروف هستند. تور کاپادوکیه یکی از بهترین و دیدنی ترین نقاط جهان برای بالون سواری است و می توانید در هتل غار نیز اقامت کنید . البته آن صبحانه معروف ترکی را که مشرف به آن است، فراموش نکنید.

تور کاپادوکیا

بنابراین، اگر در تور آنتالیا هستید، ممکن است بخواهید بدانید چگونه به کاپادوکیه بروید و سپس دوباره برگردید. خوب، این یک فاصله عادلانه است، اما این فاصله ای است که ارزش دارد.

شرکت های مسافرتی که ما از آنها استفاده می کنیم و به آنها اعتماد داریم

 تور کاپادوکیه

رانندگی در ترکیه - کرایه ماشین در ترکیه

می توانید یک ماشین کرایه کنید و به کاپادوکیه برانید که بسته به ترافیک، کمتر از 7 ساعت طول می کشد. توجه داشته باشید که در هر زمانی از سال به احتمال زیاد در خارج از کاپادوکیه ترافیک خواهید داشت – این یک نقطه بسیار محبوب است!

این سفر کمی بیش از 508 کیلومتر است و شما جاده D300 را دنبال خواهید کرد. برای بازگشت از کاپادوکیه به آنتالیا، دستورالعمل ها را معکوس کنید.

سفر بین آنتالیا و کاپادوکیه فرصت هایی را برای کشف برخی از مناظر جذاب در طول مسیر ارائه می دهد. در اینجا چند توقف قابل توجه وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

قونیه: در نیمه راه بین آنتالیا و کاپادوکیه واقع شده است، تور قونیه شهری است که به دلیل تاریخ غنی و اهمیت فرهنگی خود شناخته شده است. این موزه خانه موزه مولانا است که شاعر و فیلسوف قرن سیزدهم مولوی را گرامی می دارد. در این موزه مقبره مولانا و آثاری مرتبط با زندگی و تعالیم او به نمایش گذاشته شده است

آسپندوس: در نزدیکی آنتالیا، آسپندوس یک شهر رومی باستانی است که به خاطر تئاتری که به خوبی حفظ شده است، شهرت دارد. تئاتر آسپندوس یکی از بهترین تئاترهای حفظ شده از دوران باستان در نظر گرفته می شود و امروزه نیز برای اجرا استفاده می شود. آکوستیک قابل توجه و زیبایی معماری آن را به مکانی ضروری برای علاقه مندان به تاریخ و تئاتر تبدیل کرده است.

اینها تنها چند مورد برجسته در مسیر بین آنتالیا و کاپادوکیه هستند. بسته به علایق و زمان موجود، می‌توانید توقف‌های بیشتری را برنامه‌ریزی کنید یا جاذبه‌های دیگری را که توجه شما را جلب می‌کند، کشف کنید.

 آسپندوس

شرکت‌های بی‌شماری را خواهید یافت که تورهای بسته از آنتالیا به کاپادوکیا را ارائه می‌دهند، و زیبایی این است که شما نیازی به سازماندهی چیزی ندارید. این همه گنجانده شده است!

این واقعاً به شما بستگی دارد و اینکه چه چیزی می خواهید از این تجربه به دست آورید. خرید کنید و انتخاب مناسب را برای خود بیابید. برخی از تورها فقط یک شب را پوشش می دهند. برخی چهار را پوشش می دهند. بیشتر تورها شامل بالون سواری نمی شوند، بنابراین برای انجام این کار باید هزینه اضافی بپردازید که هزینه آن بین 120 تا 160 یورو (در زمان نوشتن) است.

بیشتر تورها شامل حمل و نقل رفت و برگشت، اقامت در هتل (ممکن است هتل غار باشد یا نباشد، پس حتما چک کنید)، راهنمای تور در شمال و جنوب کاپادوکیه، و صبحانه و ناهار (برخی ممکن است شامل شام باشند یا نباشند، و اگر نه، شما باید هزینه اضافی بپردازید).

یک ترانسفر خصوصی از کاپادوکیا به آنتالیا بگیرید

استفاده از ترانسفر خصوصی از کاپادوکیا به آنتالیا یک راه راحت برای سفر بین این دو مقصد محبوب در ترکیه است. فاصله بین کاپادوکیا و آنتالیا تقریباً 360 کیلومتر (224 مایل) است و در حالی که زمان سفر حدود 5 تا 6 ساعت است، می توانید در هر مکانی که دوست دارید توقف کنید و شاید 2 روز طول بکشد تا به کاپادوکیه یا آنتالیا برسید.

توصیه می شود برای اطمینان از در دسترس بودن، مخصوصاً در فصول اوج سفر، ترانسفر خصوصی خود را از قبل رزرو کنید.

هواپیمای ترکیش ایرلاینز - فرودگاه استانبول

در ماه های تابستان می توانید با پرواز آنتالیا به کاپادوکیا بروید. شما از آنتالیا به فرودگاه قیصری پرواز خواهید کرد و سپس از آنجا به سفر خود ادامه خواهید داد. هر دو پگاسوس و سان اکسپرس این خدمات را انجام می دهند (و همچنین پروازهای کاپادوکیه به آنتالیا).

یکی دیگر از گزینه های پرواز بین کاپادوکیه و آنتالیا، پرواز با پگاسوس یا ترکیش ایرلاینز به استانبول و اتصال به قیصریه است. با این حال، این زمان قابل توجهی به سفر شما اضافه می کند.

پرواز مستقیم از آنتالیا به قیصری کمی بیش از یک ساعت طول می کشد و سپس با اتوبوس از قیصری به کاپادوکیه خواهید رفت که یک ساعت طول می کشد.

سفر با اتوبوس ترکیه - اتوبوس در ایستگاه اتوبوس آنتالیا_Kamil Koc

گزینه دیگر این است که با اتوبوس بروید. از آنتالیا به نوشهیر می توانید با اتوبوس راه دور با Kamil Koc، مترو، یا Pamukkale استفاده کنید. با این حال، این کار تا 10 ساعت طول می کشد. خبر خوب این است که در طول مسیر چندین بار توقف خواهید کرد!

سپس می توانید با مینی بوس شاتل از نوشهیر به کاپادوکیا بروید که بسته به ترافیک حدود نیم ساعت طول می کشد.

سپس می توانید با اتوبوس از نوشهیر به آنتالیا برگردید.

اکنون که می دانید چگونه از آنتالیا به کاپادوکیا و همچنین گزینه های سفر از کاپادوکیا به آنتالیا بروید، به ما بگویید کدام گزینه را انتخاب می کنید؟

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران