0/5 - (0امتیاز)
17 بهمن 1401 ساعت :14:10 1083

راهنمای خرید در آنتالیا و بهترین مراکز خرید آنتالیا

معمولا یکی از دلایل سفر به ترکیه بازدید از مراکز خرید ترکیه و خرید کردن از آن هاست . معمولا زمانی که نام ترکیه و خرید را میشنویم ذهن ها به سمت استانبول می رود. اما خوشبختانه همانطور که می دانید ترکیه یکی از منابع اصلی تولید انواع پوشاک، لباس، کفش، کیف،

، کالاهای چرمی و … می باشد که شناخته شده در سراسر جهان است. همیشه درصد زیادی از توریستان و مسافران  صرفا برای خرید کردن به ترکیه می روند. خوب است بدانید در ترکیه علاوه بر استانبول در آنتالیا نیز مراکز خرید و بازارهای محلی بسیاری را می توانیم ببینیم که در آن ها انواع اقسام کالاهای لوکس و برند را می توانیم از آنجا تهیه کنیم. در سفر به ترکیه با تور 7 شب و 8 روز آنتالیا لازم است که ابتدا تمامی مراکز خرید را شناسایی کنید و آدرس هر مرکز خرید یا بازار محلی را پیدا کنید. سپس موقعیت هتل خود را نسبت به آدرس های دریافتی بسنجید. در خرید کردن لازم است همیشه به مکان مرکز خرید، کالاها و برند موجود در مراکز خرید و نحوه دسترسی به مراکز خرید آنتالیا توجه کنید و هزینه رفت و آمد را نیز فراموش نکنید. با یک برنامه ریزی مناسب می توانید در زمان و پول خود هنگام خرید در ترکیه بیشترین استفاده را کنید. بنابراین  پیشنهاد می شود خواندن این مطلب را از دست ندهید.

راهنمای خرید در آنتالیا و بهترین مراکز خرید آنتالیا

نکات مهم در خرید در آنتالیا 

1- در خرید از آنتالیا مهم است که بدانید تمامی مراکز خرید آنتالیا در کجا هستند.

2- مشخص کنید که قصد خرید چه چیزی را دارید که مرکز خرید یا بازار مناسب با خریدتان را پیدا کنید.

3- موقعیت بازار و مرکز خریدهای مورد نظر خود را با هتل که در آن اقامت دارید بیابید و نزدیک ترین مرکز خریدها به هتل خود را انتخاب کنید.

4-  به نحوه دسترسی به مرکز خرید توجه کنید . آیا با مترو، اتوبوس یا تراموا و سایر وسایل نقلیه عمومی امکان  رفتن به این مراکز خرید هست هست یا نه؟

5- اگر کودکی همراه خود دارید آیا در مرکز خرید مکانی برای بازی بچه ها وجود دارد که کودکان نیز به اندازه شما از سفر لذت ببرند یا خیر؟

6- با توجه به هزینه و قیمت های موجود ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید از بازارهای محلی و خیابانی خرید کنید یا مراکز خرید لاکچری آنتالیا را ترجیح می دهید؟ یا قصد خرید از مراکز خرید ارزان آنتالیا دارید؟ به نظر می رسد در سفر به ترکیه با دانستن قیمت تور آنتالیا می توان تجربه خرید جذابی داشت.

از آنتالیا چی بخریم؟ سوغاتی های آنتالیا چیه؟

یکی از جذابیت های بازارها و مراکز خرید آنتالیا این است که شامل انواع و اقسام محصولاتی که فکر می کنید به آنها نیاز خواهید داشت می توانید پیدا کنید. در این قسمت لیست محصولات که می توان از بازارها و مراکز خرید مختلف یا خیابان های خرید آنتالیا تهیه کرد مشاهده می کنیم. این محصولات را ما هم برای خودمان می توانیم بخریم هم می توانیم به عنوان سوغاتی های آنتالیا برای دیگران بخریم. محصولاتی که در آنتالیا می توانیم خرید کنیم:

1- زیور آلات و جوهر

2- انواع محصولات چرمی

3- انواع پوشاک شامل لباس های مجلسی رسمی کژوال و … مردانه ، زنانه و بچگانه

4- سفال‌های دست‌ساز و  ظروف منبت‌ کاری شده

5- محصولات ابریشمی

6- انواع محصولات ورزشی

7-  فرش‌های دستباف محلی

8-شیرینی و ادویه‌جات

9- روغن زیتون

خرید از بازارهای محلی آنتالیا

مرکز خریدهای آنتالیا

آنتالیا شهری توریستی است و همیشه تعداد زیادی توریست برای تفریح و خرید در این شهر زیبا و ساحلی دیده می شود. بنابراین پیدا کردن مرکز خریدهای معروف آنتالیا کار سختی نیست. در این قسمت لیست معروف ترین مرکز خرید های آنتالیا را مشاهده می کنیم.

1- مرکز خرید تراسیتی

2-مرکز خرید میگروس آنتالیا

3- مرکز خرید مارک آنتالیا

4- مرکز خرید اوت لت دیپو

5- مال آو آنتالیا

6-  مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

7- آلانیوم مال

8- مرکز خرید و سرگرمی لیرا پارک

9- مرکز خرید اراستا آنتالیا

خیابان های خرید آنتالیا

در آنتالیا علاوه بر بازارهای محلی و مرکز خریدهای لاکچری خیابان هایی برای خرید وجود دارد که دیدین آن ها خالی از لطف که نیست هیچ، بسیار هم جالب و خاطره انگیز است. کالاهای این خیابان های خرید طرفدار زیادی دارند و همیشه تعداد افراد زیادی  خریدهای خود را از این خیابان ها انجام می دهند.

1- خیابان شارامپول

2-خیابان جمهوریت

3- خیابان گوللوک

4- خیابان آتاتور

5- خیابان ایشیکلار

مرکز خرید دیپو ارزانترین مرکز خرید آنتالیا

استانبول یا آنتالیا برای خرید ؟ کدوم بهتره؟

برای پاسخ به این سوال خیلی ساده و صریح بگوییم که قطعا استانبول برای خرید محبوبیت بیشتری بین مسافران این کشور و حتی شهروندان خود ترکیه دارد. در استانبول تنوع مرکز خرید و بازار و خیابان های خرید بسیار بیشتر از سایر شهرهای ترکیه حتی انتالیا ست. اما این پاسخ  به این معنا نیست که در انتالیا نمی توانیم محصولات مورد نظر خود را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب که مد نظرمان است پیدا کنیم. این شهر زیبای ساحلی علاوه بر جاذبه های طبیعی زیبایی که در سراسر مساحت خود دارد یکی از شهرهای ترکیه است که همواره تعداد زیادی از توریستان فقط به دلیل خرید کردن آن را انتخاب می کنند. خصوصا در زمان هایی که جشنواره های خرید آنتالیا در حال برگزاری است و محصولات و لباس ها تخفیفات زیادی دارند.

خرید لباس ارزان در آنتالیا

اگر به قصد خرید کردن به استانبول یا آنتالیا یا سایر شهر های توریستی ترکیه سفر می کنید لازم است بدانید که در آنتالیا می توانید انواع لباس ها را پیدا کنید. انواع لباس های با برند اصلی و یا لباس های با برند متفرقه و جالب است بدانید که اگربخواهید از شعبه مربوط به برند لباس، آن را از سراسر ترکیه  خریداری کنید قیمت ها تقریبا با هم برابر است . اما اگر همان لباس را از فروشگاهی به جز شعبه برند تهیه کنید امکان دارد به تفاوت قیمت های زیادی برخورد کنید. لباس های اینچنینی در آنتالیا نسبت به استانبول گرانتر است. همچنین قیمت لباس ها با برند متفرقه در آنتالیا از استانبول گرانتر است.

به عنوان سخن نهایی خوب است بگوییم که برای خرید در آنتالیا بهتر است به تمامی مواردی که گفتیم توجه کنید که خریدی مفید مقرون به صرفه و عالی داشته باشید. تجربه سفر به ترکیه برای خرید کردن قطعا دل انگیز خواهد شد که چرا که کالاهای موجود انواع سلیقه ها پوشش می دهد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران