0/5 - (0امتیاز)
10 دی 1399 ساعت :16:24 2456

راهنمای جدید و مفید آنتالیا

مسافران آنتالیا به دلایل مختلف منطقه را می شناسند. برخی به دنبال هتل های لوکس آن هستند در حالی که گنجینه های تاریخی منطقه شکارچیان فرهنگ را به خود جلب می کند. سپس زیبایی طبیعی زمین وجود دارد.

بیشتر بازدیدکنندگان تورهای آنتالیا توصیه می کنند از مناظر زیبا و چشمگیر طبیعت ، از جمله آبشارهای دودن و کیمرا در کوه المپیوس که در طی 2500 سال گذشته شعله های آتش از زمین جوانه زده است را ببینید.اوج تاریخ با هتل های لوکس مدرن باعث ایجاد یک تجربه بی نظیر از سبک زندگی می شود. بنابراین جای تعجب نیست که آنتالیا 30٪ از کل گردشگری تورهای ترکیه را می بیند و با رشد سالانه 4.17٪ سریعترین رشد در ترکیه است.

تاریخچه رنگارنگ و متنوع آنتالیا

آنتالیا بزرگترین شهر شرق مدیترانه به نام بنیانگذار آن Attalos II ، پادشاه پرگامون نامگذاری شده است. این استان پیش از تأسیس رسمی آن در سال 150 پیش از میلاد بخشی از لیکیا بود. امروزه یک مسیر پیاده روی باستانی لیکیایی (به روش لیکیایی) بین آنتالیا و فتحیه ادامه دارد و زیباترین مناظر دنیا را در خود جای داده است.

این کوه با رسیدن به ارتفاعات زیاد از طریق کوههای Taurus ، نگاه کردن به بسیاری از سواحل و ذخایر طبیعی در غرب شهر اصلی ، از کالکان ، Gelemiş و دیگر دهکده ها و شهرهای ساحلی عبور می کند. لیکیان تا زمان شکست توسط پارسیان در سال 546 قبل از میلاد بر این سرزمین حکومت می کردند. این منطقه بین ارتش و غرب از شرق و از جمله حکومت اسکندر بزرگ و امپراتوری سلوکی تا زمان پادشاهی پرگامون دست به دست شد.

میدان ساعت آنتالیا

پس از فتح روم ، در اواسط بیزانس ترکهای سلجوقی و بیزانس شاهد تصرف و بازپس گیری شهر هنگام عبور از بین دو امپراطوری بودند ، تا زمان حکومت عثمانی تحت مراد دوم در سال 1432.

راهنمای منطقه آنتالیا ترکیه/ دلایل سفر به آنتالیا

منطقه آنتالیا بدون توجه به ترجیحات سبک زندگی ، کاری را برای همه فراهم می کند. از نظر تنوع عالی ، مهم نیست که شما یک مسافر کم بودجه هستید یا می خواهید آن را به سبک بزرگ زندگی کنید ، زیرا طیف گسترده ای از هتل ها ، بارها ، رستوران ها و مغازه ها اطمینان حاصل می کنید که آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد. مناظر زیبا ، آب و هوای شگفت انگیز آب و هوایی ، زندگی مدرن و سبک زندگی سنتی را فراموش نکنیم و شما هر آنچه برای تعطیلات عالی نیاز دارید را در تور آنتالیا ترکیه در اختیار دارید. ( دلایل بیشتر برای سفر به آنتالیا .)

رفتن به آنجا: فرودگاه آنتالیا ، ماریناس و لینک های حمل و نقل

فرودگاه آنتالیا برترین فرودگاه توریستی ترکیه و قطب پیشرفته سفر هوایی است که جوایز زیادی را کسب کرده است. پروازهای مکرر در تمام طول سال انجام می شوند و به تمام استراحتگاه های ساحلی از جمله آلانیا ، سیده ، کمر ، بلک ، مرکز شهر و پاتارا سرویس می دهد. در غیر این صورت ، اگر از طریق دریا وارد می شوید ، ورودی های رسمی Kas ، Finike ، Kemer ، مرکز شهر و آلانیا هستند.

افرادی که از طریق جاده وارد می شوند می توانند از سراسر ترکیه به مرکز اصلی شهر و سپس نقاط اتصال در منطقه اتوبوس بگیرند. این استان در بزرگراه اصلی D400 واقع شده است که از شرق به غرب ترکیه حرکت می کند ، بنابراین رانندگان اتومبیل می توانند در کمترین زمان به آنجا برسند.

آنتالیا برای چه شناخته شده است؟

آنتالیا به دلیل بسیاری از پرتقال های پرورش یافته در آنجا ، از بسیاری موارد شناخته شده و مشهور است. به عنوان بخشی از سواحل مدیترانه ، مقصد اصلی ریورای ترکیه است. یکی از بزرگترین ادعاهای معروف آن پایتخت گلف در ترکیه است و در سال 2016 میزبان نشست G20 بود.

این رکورد به عنوان دومین مقصد محبوب گردشگری ترکیه پس از تورهای استانبول ثبت می شود و این شهرت به لطف خرید خانه ها توسط خارجی و مهاجرت به آنجا به بازار املاک و مستغلات سرایت کرد. شوراهای محلی بسیاری از پروژه های برنامه ریزی شده از جمله بندر بزرگ کشتی تفریحی ، مارینا کنییالتی را در نظر گرفته اند و قصد دارند به پایتخت فیلم ترکیه تبدیل شوند.

آبشارهای معروف شهر آنتالیا تو مرکز شهر

سواحل زیبا در منطقه آنتالیا

سواحل شنی طولانی خواه در سفر به شرق یا غرب آنتالیا ، برجسته ترین بخش گردشگری باشند ، از این رو شهرت آن به عنوان تعطیلات ایده آل ساحل است. برخی از بهترین ها شامل کاپوتاش ، در ساحل نشاط آور بین کالکان و کاس است.

پله های پر پیچ و خم طولانی به سمت ساحل فقط ارزش تماشای مناظر زیبا را دارد. دشواری نسبی برای رسیدن به ساحل به معنای وفادار بودن آن به طبیعت است. درست در مقابل تنگه ساحل کاپوتاس ، جزیره سنت نیکلاس قرار دارد - که برخلاف دانش عمومی در لپ لند زندگی نمی کرد.

چیرالی یک ساحل ماسه 3 کیلومتری است که از توسعه گردشگران تور آنتالیا در امان مانده است. پاتارا ، طولانی ترین ساحل ترکیه و خانه لاک پشت کارتا که تخم های خود را در شن و ماسه می گذارد ، باید از آن دیدن کنید. این شهر خود دارای مایل ها و ماسه های نرم و سواحل از جمله لارا و کنییالتی است.در شرق ، سواحل شنی آن را با آلانیا متصل می کند ، معروف به ویرانه های رومی و بنادر عجیب و غریب. در تابستان ، تفرجگاهی که در جنوب شهر واقع شده است همهمه مردم محلی است و گردشگران از ساحل تا ساعات اولیه لذت می برند.

سواحل اصلی آنتالیا برای شنا و آفتاب گرفتن

کارهایی که باید در منطقه آنتالیا انجام دهید

تعطیلات هنگام انتخاب بهترین کارها در آنتالیا ، برای انتخاب خراب می شوند. با داشتن تعداد زیادی از مراکز خرید ، سواحل ، پارک ها و پارک های تفریحی ، مکان های زیادی برای لذت بردن از همه وجود دارد. گشت و گذارهای معروف در طول روز شامل سافاری های جیپ ، سفرهای دریایی یک روزه با قایق تنبل در اطراف خط ساحلی ، تورهای روستایی و اجاره دوچرخه یا اتومبیل چهار نفره برای تفریح ​​در اوقات فراغت خود هستند.

قسمت رومی آنتالیا دروازه هادریان

شهرت آنتالیا به ورزش های ماجراجویی ، افراد معتاد آدرنالین را از سراسر جهان جذب می کند. این ورزش ها شامل رفتینگ در آب سفید ، دره نوردی ، پاراگلایدر و غواصی است. فراموش نکنید که آنتالیا نقطه شروع راه معروف Lycian Way است ، یک مسیر 500 کیلومتری کوهپیمایی مشخص شده از مرکز شهر به فتحیه منتهی می شود بنابراین برای علاقه مندان به پیاده روی ایده آل است. در غیر این صورت ، بهترین جاذبه های گردشگری

  • قلعه آلانیا و برج سرخ
  • ساید و معبد آپولو
  • مرکز شهر قدیمی کالئیچی و دروازه هادریان
  • تله کابین کوه Tahtali
  • آبشارهای دودن و ماناوگات
  • آکواریوم آنتالیا
  • موزه آنتالیا - مجموعه ای شگفت انگیز از آثار باستانی اطراف ترکیه
  • سواحل لارا و کنیالتی - دو تا از بهترین سواحل ترکیه
  • خرابه های باستانی و تئاتر آسپندوس
  • ویرانه های باستانی پرگا
  • خرابه های غرق شده ککووا و سیمنا - همچنین در ورزش های ماجراجویی با قایقرانی در دریا محبوب است
  • ساحل پاتارا ، ویرانه های باستانی و دهکده
  • ساحل کاپوتاش ، در میان استراحتگاههای کاس و کالکان نشسته است
  • زمین های گلف بلک
  • زندگی شبانه و بیرون غذا خوردن

این باعث خوشحالی کسانی خواهد شد که وقتی خورشید غروب می کند یاد می گیرند که یکی از بهترین صحنه های زندگی شبانه در آنتالیا است. صرف غذا در بیرون از خانه به لطف بسیاری از رستوران هایی که غذاهای متنوعی از جمله ترکی ، چینی ، هندی ، پاستا ، استیک ، بریتانیا و بسیاری دیگر را سرو می کنند می تواند سفر به دور دنیا باشد.

بسیاری از اقامتگاه های ساحلی ، غذای سبک مدیترانه ای را دوست دارند که رستوران های غذاهای دریایی و ماهی در امتداد خط ساحلی است. بسیاری از بارها دارای موسیقی زنده یا سرگرمی های نشسته هستند و کلوپ های بزرگ شبانه تا طلوع خورشید برای روزی دیگر باز می مانند.

نقشه فارسی سواحل مدیترانه

راهنمای استراحتگاه ها در منطقه آنتالیا ترکیه

منطقه آنتالیا به بسیاری از شهرهای کوچک و روستاها تقسیم می شود ، هم در داخل و هم در خط ساحلی نشسته است. مورد اخیر به لطف گردشگری و به دلیل اینکه بیشتر آنها محل زندگی جوامع بزرگ مهاجران بوده اند ، بیشتر شناخته شده است.

آلانیا زیبا : آلانیا با نشستن در نوک شرقی ، در حال افزایش محبوبیت و در آستانه تبدیل شدن به یک شهر کوچک است. یک صحنه پر جنب و جوش اجتماعی ، سواحل ، خرید و صرف غذا در بیرون از منزل ، ویژگی هایی است که به شهرت خوب آن کمک می کند. منطقه محموت لار مورد علاقه مسافران تور آنتالیا تعطیلات و خریداران خارجی است که به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند.

جنبه تاریخی : اندازه کوچک ساید را دست کم نگیرید زیرا احترام به عنوان یک مرکز تاریخی را امر می کند. شهر جدید ساخته شده در اطراف ویرانه های تئاتر باستان حس سورئالیسم را تحریک می کند ، اما معبد برجسته آپولو که در خط ساحلی نشسته است ، به لطف افسانه شهری که مارک آنتونی و کلئوپاترا یک بار در اینجا ملاقات کردند ، تعطیلات تعجب آور را به خود جلب می کند.

بلک منطقه گلف ترکیه: استراحتگاه کوچک بلک که به عنوان پایتخت گلف ترکیه شناخته می شود ، برخی از نام های مشهور را در زمین های گلف قهرمانی کلاس جهانی خود دیده است. اکنون بلک در کنار پرتغال و اسپانیا به عنوان مکانی ایده آل برای نوسان باشگاه خود رتبه بندی شده است ، بلک به دلیل هتل های 5 ستاره آبگرم و سلامتی و پارک تفریحی Land of Legends شناخته می شود. اگر به دنبال مکانی برای استراحت و آرامش هستید ، بلک انتخاب خوبی است.

مرکز شهر آنتالیا: به عنوان محبوب ترین منطقه ، به مناظر شهری فکر نکنید زیرا قسمت عمده آن مسکونی است و مکانهایی مانند کنیاآلتی و سواحل لارا از نقاط محبوب توریستی هستند. یکی دیگر از جاذبه های جمعیتی در این منطقه Kaleici ، بخش قدیمی شهر است که دارای معماری عثمانی ، بوتیک های کوچک و منطقه بندر نوستالژیک است.

کمر جمعیت اصلی گردشگران اروپای شرقی عاشق هتل های کمر در دریای مدیترانه هستند و از منظره شگفت انگیز غروب خورشید برخوردار هستند این استراحتگاه با ورزش های آبی نیز تمیز و مناسب برای هر کسی است که می خواهد آرام بنشیند و آرام بگیرد.

کاس نوستالژیک: اگر می خواهید حس دوره های گذشته را در ترکیه به دست بیاورید ، از کاس ، یک دهکده ماهیگیری سابق یونان که زیبایی خیره کننده همه را متعجب می کند دیدن کنید. سارکوفاگ Lycian قدیمی و یک تئاتر باستانی ادعای اصلی آن برای شهرت است اما خانه های سنتی در خیابان های باریک و سنگفرش شده در قسمت شهر قدیمی ، لذت سرگردانی در اطراف را دارند.

کالکان لوکس : ویلاهای لوکس کالکان به عنوان یک مقصد انحصاری ریویرا در ترکیه ، دارای یک استخر بی نهایت و چشم اندازهای خیره کننده مدیترانه ای است که آن را به عنوان یک منطقه تجارتی مورد توجه قرار می دهد. خانه ها در مناطق ساحلی به قیمت میلیون پوند به فروش می رسند و این جواهر عزیزم ترکیه است.

روستایی پاتارا: نشسته در حومه غرب ، هیچ جایزه ای برای لوکس کسب نخواهد کرد اما این همان چیزی است که مردم را به عقب باز می گرداند. این یکی از اولین مقاصد ترکیه برای پذیرش گردشگری جریان اصلی 50 سال پیش بود و با پیشرفت اینترنت تا حدودی از آن جا مانده است ، با این حال دهکده ، ساحل طولانی و ویرانه های خیره کننده شهر ارزش بازدید دارند.

نمای از دور آبشار آنتالیا دودن و ککوا

اقامت و خرید ملک در منطقه آنتالیا

هر ساله ، در سراسر منطقه آنتالیا ، تعداد زیادی از خارجی ها آپارتمان و ویلا را برای استفاده به عنوان خانه تابستانی ، درآمد خرید از خانه ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا زندگی در آنجا خریداری می کنند. از آپارتمان های استودیویی ارزان قیمت در محموتلار گرفته تا ویلاهای بزرگ ، لوکس و میلیونرها در کالکان ، مجموعه متنوعی از املاک و مستغلات مناسب بسیاری از خریداران از جمله خریداران اولین بار است.

شهر قدیم آنتالیا به اسم کالیچی

بسیاری از مردم نیز در تمام طول سال در آنتالیا زندگی می کنند ، بنابراین یک جامعه مهاجران قابل توجهی دارد که منابع دانش ثروتمندی هستند. لیست های فعلی آپارتمان و ویلا برای فروش در آنتالیا را اینجا ببینید . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر ، هرکدام شامل عکس ، توضیحات ملک ، اطلاعات مربوط به منطقه و فرم تحقیق هستند. در غیر این صورت ، با تور آنتالیا توریاب تماس بگیرید تا زمان و تاریخ بازدید را ترتیب دهیم .

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران