0/5 - (0امتیاز)
26 آذر 1399 ساعت :19:36 1948

غذا و خرید در آنتالیا چگونه است؟

در این مقاله سعی شده به صورت مختصر مراکز خرید و رستورانها و کافه های آنتالیا را معرفی کنیم.

ورود بدون ویزا به منظور گردشگری به تور آنتالیا به شهروندان 78 کشور اعطا می شود که تقریباً تمام اروپا و سایر کشورهای جهان و ایران را شامل می شود. کسانی که نیاز به ویزا دارند هم اکنون می توانند از کارشناسان تور آنتالیا توریاب استفاده کنند. گذرنامه مسافران به طور کلی باید 6 ماه پس از پایان سفر معتبر باشد ، اما استثنائاتی در این قانون وجود دارد و اتباع برخی از کشورها حتی ممکن است با کارت شناسایی به جای گذرنامه وارد کشور و تور ترکیه شوند.

بهترین زمان بازدید

از آنجایی که بیشتر مسافران وقتی می توانند از دمای آب گرم دریا استفاده کنند ، به قیمت تور آنتالیا توجه می کنند ، بهترین ماه ها برای آوریل تا سپتامبر است (گرمترین ماه های جولای و آگوست). شرایط آب و هوایی در کل سال مطلوب است.

تاکسی در آنتالیا:

اتومبیل های تاکسی زرد هستند و علائم تاکسی به راحتی دیده می شوند. آنها تاکسی متر با دو نرخ متفاوت از 00.00-06.00 دارند و ممکن است 50 درصد بیشتر از روز باشد.

پست در آنتالیا:

دفاتر پستی ترکیه را می توان از طریق نماد PTT شناخت. اداره پست اصلی در ترکی Merkez Postanesi نامیده می شود. یک دفتر پست در منطقه شهر Selekler وجود دارد.

داروخانه در آنتالیا:

در طول نوار ساحل لارا و در مرکز شهر چند داروخانه پیدا خواهید کرد. همیشه یک داروخانه "شبانه روزی" شبانه باز است. داروخانه های محلی در ترکی "Eczane" نامیده می شوند و غالباً دارای نشانه ای با صلیب قرمز بر زمینه سفید هستند.

مراکز خرید آنتالیا:

ترکیه در ساخت فرش و ملیله سنتی قدمت دارد. مقادیر فرش ها با توجه به تراکم گره ها تعیین می شود: گره های بیشتر ، هزینه بالاتر است. فرش های ساخته شده از ابریشم از فرش های نخی گران ترند. از فروشگاه های بزرگ و افرادی که به گردشگران می فروشند خودداری کنید - آنها معمولاً کیفیت پایین تری را با قیمت های گزاف می فروشند.
نقاط خرید در آنتالیا:
خرید انحصاری نام تجاری در آنتالیا در امتداد خیابان کونیالتی واقع شده است. لباس های آماده روزمره بیشتر در امتداد خیابان Atatürk به فروش می رسد. و خیابان Isiklar در منطقه قدیمی کالیچی ، سوغاتی ، محصولات چرمی و فرش پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا (Migros)

یکی از بزرگترین مراکز خرید در این منطقه همچنین دارای یکی از بهترین گزینه های فروشگاه های با کیفیت در آنتالیا است. بیش از 128 بوتیک و فروشگاه انواع لباس های نام تجاری ، جواهرات یا کتاب را به شما ارائه می دهند. علاوه بر هزینه کردن برای چیزهایی که زندگی را کمی سرگرم کننده تر می کند ، می توانید با رها کردن در سینما یا لذت بردن از یک لقمه در غذاخوری عالی ، تجربه خرید خود را افزایش دهید.

آدرس: 100Yil Bulvari Arapsuyu Mevkii

مرکز خرید میگروس آنتالیا (Migros)

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا(dzdilek)

این مرکز خرید چهار طبقه را برای زندگی در رویاهای خرید به شما ارائه می دهد. مهم نیست که به دنبال چه هستید ، مطمئن باشید که می توانید آن را پیدا کنید. در حالی که این مرکز خرید فقط فروشگاه ندارد ، بلکه به عنوان یک مرکز سرگرمی کل طراحی شده است. می توانید پای خود را در یکی از کافه ها و رستوران های بسیار قرار دهید ، فیلم 8 بعدی بگیرید ، بولینگ بروید یا از اتفاقات منظم در داخل لذت ببرید.

آدرس: فیکری ارتن کاد. کپز Fabrikalar Mah

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا(dzdilek)

مرکز خرید دیپو سنتر آنتالیا(Deepo Center)

دیپو سنتر در سال 2004 درهای خود را باز کرد و یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه مدیترانه است. در بیش از 38.000 متر مربع می توانید در تمام طول سال خرید ، خوردن ، نوشیدن یا تماشای فیلم داشته باشید. غذاهای ویژه Deepo فروشگاه های خروجی آن هستند که گردشگران و افراد محلی را برای چانه زنی های منحصر به فرد جذب می کنند.

آدرس: Altinova Sinan Mh.

مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا(TerraCity)

خواه به دنبال یک تجربه عالی خرید ، یا کلا سرگرمی باشید ، همه چیز را ترا سیتی به دست آورده است. بزرگترین مرکز خرید آنتالیا بیش از 150 مغازه از جمله فروشگاه های هدیه ، مارک های انحصاری ، کتاب فروشی و همچنین فروشگاه های کودک را به شما ارائه می دهد. در بین امتحان لباس و خرید از پنجره می توانید در یکی از 30 رستوران داخل یک غذا بگیرید یا در هنگام یک قهوه سریع پای خود را استراحت دهید. اگر می خواهید بچه های خود را بیاورید ، این مرکز خرید همچنین یک مکان تفریحی برای کوچکترها دارد.

مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا(TerraCity)

آدرس: Tekelioglu Cd

بازار دوگو گاراژي(Doğu Garajı)

طعم ها و رایحه های ترکیه را بخورید و از بازار Doğu Garajı دیدن کنید. در کنار انواع زیادی از سبزیجات ، میوه ها و ادویه جات ، سرامیک ها و صنایع دستی ساخته شده در سراسر ترکیه ارائه می شود. این تجربه خرید معتبر آنتالیا را از دست ندهید. این بازار روزمره در مرکز شهر واقع شده است

آدرسDogu Garaji Taksi Çaybasi

مرکز خرید آنتالیوم( Antalium)

این مرکز خرید برتر یک تجربه خرید در کلاس بالا را فراهم می کند. بهتر است قبل از ورود محدودیت کارت های اعتباری خود را بررسی کنید ، قیمت ها می توانند بالا باشد.

آدرس: Lara Kundu Turizm Yolu Ozlu

مرکز خرید شی مال(پاتوق همایش های هنری)

این مرکز خرید مورد علاقه مسافران نخبه و عاشقان تجمل است. این مرکز تجاری که در منطقه لارا واقع شده است ، خرید بزرگ و سرگرمی را برای پیر و جوان فراهم می کند. شما می توانید از ساعات طولانی کار لذت ببرید و همه خریدهای خود را بدون عجله انجام دهید. اگر کمی وقت شما مانده است ، چرا در سینماپینک یک فیلم سینمایی نمی گیرید؟

آدرس: Fener ، Tekelioglu Cad. 3 ، موراتپاشا

مرکز خرید شی مال(پاتوق همایش های هنری)

خیابان آتاتورک(Atatürk Street)

اگر به دنبال چیزی هستید که باعث درخشش شما شود ، این آدرس مناسب شماست. در امتداد خیابان آتاتورک می توانید بسیاری از طلافروشان با استعداد ، فروشگاه های جواهرات متعدد و محصولات چرمی را پیدا کنید. با یک چیز خوب از خود پذیرایی کنید و از نوشیدنی گرم در یکی از تعداد زیادی قهوه یا دکه مواد غذایی در خیابان لذت ببرید.

آدرس: خیابان آتاتورک آنتالیا

خیابان آتاتورک(Atatürk Street)

مرکز خرید سلکلر آنتالیا (Selekler Çarşısı)

این مرکز خرید در مرکز آنتالیا واقع شده است و فرصتی ایده آل برای یک تور خرید سریع در بین برنامه های شلوغ گشت و گذار است. لباس باشد ، سوغاتی یا ظروف آشپزخانه باشد ، فقط وسایل خود را رها کنید و آنچه را که نیاز دارید ، بگیرید. پس از آن می توانید در پارک های سبز اطراف آن استراحت کنید

آدرس: Cumhuriyet Caddesi

کافه ها در آنتالیا:

ترک ها دوست دارند به کافه های باغچه دار بروند ، جایی که چای یا قهوه می نوشند ، اوقات را با هم می گذرانند و فقط آرام می گیرند. شیرینی های ترکی با مقدار زیادی عسل شیرین می شوند ، که در حقیقت ، عطش شما را برطرف می کنند. چای از نعناع ، سیب و گیاهان مختلف تهیه می شود.

1-کافه مرد بزرگ:

مرد بزرگ فضایی بسیار دلپذیر و منظره ای باورنکردنی از شهر زیبا دارد. این منو شامل غذاهای مخصوص ایتالیایی و همچنین قهوه خوشمزه و چای ترکی است.

آدرس: Konyaalti Caddesi ، Atatürk Parki Içi

2-میهانه

یک کافه / سنتی است که محلی ها در آنتالیا بسیار از آن استقبال می کنند. با قیمت پایین و کیفیت بالا ، مکان مناسبی برای خرید مسافر است.

آدرس: Eski lara Yolu 1537 ، آنتالیا

 بهترین رستوران در آنتالیا:

1-ناهار خوری خوب Seraser

رستوران Fine Dining Seraser در یک عمارت 300 ساله واقع شده است و آنها از این محیط شگفت انگیز برای جلب توجه شما استفاده می کنند.

آدرس: Tuzcular mah. Karanlik Sokak ، 18 Kaleici

2-رستوران وانیل

رستوران Vanilla در شهر قدیمی کالیچی واقع شده است و دارای معماری هیجان انگیز و ظریف عثمانی در محیطی معاصر است. منوی مدرن آنها شامل غذاهای ایتالیایی است.

آدرس: Hesapci Sokak ، 33 Kaleiçi

3-لمان کولتور

این رستوران با طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی در فهرست غذاهای خود مکانی محبوب در میان جوانان محلی است. جو دوستانه ای است و در تمام طول روز موسیقی اصیل وجود دارد. در بالا ، Leman Kultur یک باغ بیرونی عالی دارد که می توانید از غذاهای خود لذت ببرید.

آدرس: Ataturk ، Genclik ، Muratpasa

4-رستوران حیال

در Hayal Inn که به عنوان یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی منطقه توصیف می شود ، طعم دریا را میل کنید. این مکان را در هتل Ramada Plaza Antalya مشرف به بندر پیدا خواهید کرد. این یک رستوران ماهی با کیفیت است که در آن غذا با مواد اولیه تازه تهیه می شود.

آدرس: Fevzi Cakmak 22، آنتالیا

5-رستوران پاسیو

از غذاهای لذیذ از سراسر منطقه مدیترانه مانند کالاماری شکم پر از یونان ، ماکارونی خانگی از ایتالیا ، فوی گراس از فرانسه یا کاوورما کیسه ای از ترکیه لذت ببرید. رستوران را در Puding Hotels پیدا خواهید کرد که در شهر قدیمی آنتالیا واقع شده است.

آدرس: Mermerli، Kaleiçi

6-رستوران پاگاسی سمسی

گرچه یافتن منوی انگلیسی در این رستوران سخت است ، اما این یکی از بهترین مکانهای شهر برای تهیه سوپ محلی است. شما می توانید همه چیز را از خلق انواع سبزیجات ، سوپ قبیله یا محصولات مخصوص شیر بز تهیه کنید. وعده های سخاوتمندانه برابر با یک وعده غذایی کامل است و شما می خواهید دوباره برگردید تا چیز جدیدی را امتحان کنید.

آدرس: Tahil Pazari T. Cengiz Toytunç Cad. ، ترکیه

7-انیس رستوران

اگر هوس گوشت می کنید ، رستوران Anis آدرس ایده آل برای شام بعدی شما است. شما عاشق عطر و طعم دودی غذای کبابی شده با ذغال و نان پیتای خانگی خواهید بود. کباب اسکندر سنتی را با آیران امتحان کنید!

آدرس: Tuzcular

8-کافه ماچا بیسترو

در خدمت رستوران و بار با محیطی گرم. غذاهای با دقت انتخاب شده از غذاهای مدرن بین المللی الهام گرفته شده اند. این مکانی است که می توانید ناهار ، عصرانه یا شام بخورید.

آدرس: Kiliç arslan mahallesi Hesapçi Sokak ،

9-ایل ویچینو

Il Vicino یک رستوران ایتالیایی است که می توانید در آن غذاهایی مانند پیتزای ترد و نازک با ژامبون پارما میل کنید. این مکان عالی برای ناهار گاه به گاه یا شام عصرانه با خانواده شما است.

آدرس: Pasa Camii Sokak

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران