5/5 - (1امتیاز)
02 مهر 1398 ساعت :10:50 2202

بهترین نقاط صبحانه در آنتالیا

یک صبحانه دلچسب که از بهترین پیشنهادات منطقه تشکیل شده است همیشه در ترکیه بسیار زیاد بوده و شهر تابستانی آنتالیا با این سنت آشپزی غریبه نیست.

انواع مختلف پنیر ، گوجه فرنگی از باغ ، دور بی پایان چای ترکی و محاصره در طبیعت یا مشرف به منظره ای از دریا برخی از موارد مورد علاقه ما را در زیر شرح می دهد.در لیست زیر پنج مکان برای خوردن صبحانه بهمراه تلفن و آدرس آنها درج شده است:

  1. Çakırlar Köy Kahvaltısı (صبحانه لاکچری)

مطمئناً یکی از بهترین مکان های غذا خوردن صبحانه در آنتالیا ، Çakırlar غذای سنتی kahy kahvaltısı (صبحانه روستایی) را ارائه می دهد که منو صبحانه آن شامل انواع (پنیر ، زیتون ، مارمالاد ، گوجه فرنگی و فلفل های تازه و گزله) تا خمیر نازک سرخ شده برای پر کردن انواع مختلف صبحانه که در یک باغ روستایی سرو می شوند.

Akdamlar Mah, Sosyete Pazarı, Çakırlar-Konyaaltı-Antalya

+90 533 766 67

  1. Börekçi Tevfik(بهترین بورک آنتالیا)

یکی از بهترین مکانها برای خوردن بورک (شیرینی با مواد مختلف) ، Börekçi Tevfik از دهه 1930 با باز شدن محل تغییر زیادی نکرده است. انواع Serpme börek شگفت انگیز را پیدا خواهید کرد ، به این معنی که خمیر با دست نازک و ماهرانه چرخیده شده است. از پنیر لور گرفته تا پنیر سفید با جعفری ، گوشت چرخ کرده تا شیرینی معروف که با شکر پودر شده در صدر لیست و منو صبحانه قرار دارد ، هر چیزی که شما انتخاب می کنید ، یک شروع عالی برای روز است.

Sinan Mah. 1255 Sokak, Ay İşhanı, Antalya

 +90 242 241 58 13

  1. Sevgi Çiftliği (مزرعه عشق)

با ترجمه به "مزرعه عشق" ، عشق زیادی به Sevgi احساس خواهید کرد ، مکانی برای صبحانه استراحت که مرغ ها و اردک ها به طور آزاد در آن می چرخند و میزها زیر سایه درختان قرار می گیرند. در مورد صبحانه ، این یک صبحانه کامل ترکی (همانطور که انتظار می رود) با پنیر ، کره روستا ، زیتون های خانگی ، عسل و  تخم مرغ های محلی با ساکوک ، شیرینی های مختلف و بسیاری دیگر وجود دارد.

Fener Mahallesi 1907 Sokak No: 52 Muratpaşa-Antalya

+90 242 323 16 62

  1. Sakinler K Bahr Bahçesi

یکی دیگر از مکانهای عالی برای لذت بردن از یک صبحانه ترکی کاملاً شیرین در قلب طبیعت ، ساکینلر همچنین به دلیل داشتن گزله عالی بسیار معروف است. شما می توانید در یکی از کابین های چوبی در فضای باز یا در باغ بنشینید و تماشا کنید چون گارسون شما تمام بشقاب کوچک شما را پر از پنیر ، زیتون ، گوجه فرنگی ، تخم مرغ ، شیرینی ، مارمالاد ، اسپردو و موارد دیگر می کند.

Hacısekililer Mahallesi, Konyaaltı-Antaly

+90 531 287 65 62

  1. مرد بزرگ(The Big Man)

با نام عجیب و غریب این مکان صبحانه گول نخورید Big مرد بزرگ در لارا تنها مکانی است که یک صبحانه عالی با منظره زیبا از دریا ارائه می دهد. از پخش کامل صبحانه ترکی کلاسیک شامل پنیر ، آجیل و میوه های خشک ، سالاد گوجه فرنگی و خیار ، کرم و عسل لخته شده و زیتون (فقط برای ذکر چند مورد) ، با دریای آبی آنتالیا و کوه های خیره کننده در پس زمینه در تور آنتالیا لذت ببرید.

56 Lara Caddesi, Antalya, 7160, Turkey

+902423161388

تورهای مرتبط

نظرات کاربران