0/5 - (0امتیاز)
30 شهریور 1398 ساعت :09:48 1598

سه مکان رویایی برای بازدید در آنتالیا

آنتالیا ، دومین مقصد تفریحی پرطرفدار در ترکیه و قطب جهانگردی برای بسیاری از ملیت ها ، دارای منبع بی پایان جاذبه ها و مکان هایی برای بازدید گردشگران است.

از جمله اماکن تاریخی ، مناظر طبیعی زیبایی ، فرصت های خرید ، سفرهای تفریحی و اشیاء هنری ، انتخاب آنچه در ابتدا انجام می شود به خودی خود سخت است.در حالی که بیشتر کتابهای راهنمای سفر به آنتالیا توصیه می کنند از شهر قدیمی و مکان تاریخی Aspendos بازدید کنید یا به حومه های منطقه سفر کنید ، بسیاری از مکان های دیگر بزرگتر و بهتر هستند. اگر مدت زمان محدود هتل خود را در مرکز شهر آنتالیا رزرو کرده ابتدا از جاذبه های اصلی بازدید کنید اما اگر در یک بازدید مکرر قرار دارید یا بیشتر از چند روز اقامت دارید ، مکان های زیر می توانند ذهن شما را تسخیر کنند!

کوه باشکوه تاتلی آنتالیا(Tahtali): پادشاه منطقه

کوه تاتلی آنتالیا در نزدیکی تفرجگاه ساحلی کمر نشسته است ، خود کوه چشمگیر نیست ، اگرچه در اساطیر سرگردان بوده و قبلاً الیمپوس نامیده می شد .درعوض ، این یک تله کابین 15 دقیقه ای به قله است که با افتخار می تواند یک نمای پانوراما 360 درجه از ساحل آنتالیا و رشته کوه Taurus را به خود اختصاص دهد.شرکتی که این پروژه را اجرا می کند با افتخار شعار "از آسمان به دریا" را می دهد زیرا می توانید از کوه اسکی کنید و سپس در دریا شنا کنید. تله کابین آنتالیا هر ساعت به کوه برمی گردد اما اگر دنبال آدرنالین جدید هستید برای یک تجربه پاراگلایدر به عنوان یک روش جایگزین برای فرود ثبت نام کنید.

قوانین اساطیر! شعله های سوزان چیمایرا آنتالیا(Flames of Chimaera)

مکان دیگری که در اساطیر باعث حیرت شده است و برای قرن ها دزدان دریایی و ملوانان معتقد بودند که شعله های آتش 24 ساعت در روز از صخره ها بیرون می آید ، توسط موجودات Chimaera تولید شده است که بدن یک شیر ، سر یک بز و دم مار را در خود جای داده است.دانشمندان ثابت کرده اند که Yanartas به انگلیسی یک پدیده طبیعی چیزی نیست جز متان و سایر گازها که هنگام ترکیب با اکسیژن موجود در هوا مشتعل می شوند. مسیر کم نور. صادقانه بگویم ، پس از دیدن شعله های آتش ، احساس کردم که آنها با بررسی های زیاد اینترنت سخاوتمندانه شده اند ، اما به نظر می رسد اکثر مردم از آنها لذت می برند. صخره آتشفشانی چه مایرا انتالیا ارزش بازدید دارند.

داستان های پری در الیمپوس(Olympos)

با نشستن در کنار روستای به همین نام ، ویرانه های الیمپوس باعث می شود احساس کنید که وارد یک پری قصه گوشده اید. کلیساها ، خانه ها و معابد باستانی در یک جنگل ضخیم و متراکم نشسته اند ، به راحتی می توانید گم شوید.اگر می توانید از مکان های بیشتری در تور ارزان آنتالیا بازدید کنید ، به سمت غرب بروید تا به شهر کشاورزی Demre و کلیسای مقدس سنت نیکلاس ، مشهور به بابا نوئل بروید. او فردی واقعی بود که در شهر پاتارا ترکیه متولد شد و اسقف دمیر (که پس از آن میرا خوانده می شد) شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر به آنتالیا لطفا با کارشناسان تور آنتالیا توریاب در ارتباط باشید

تورهای مرتبط

نظرات کاربران