0/5 - (0امتیاز)
16 اردیبهشت 1399 ساعت :14:40 1951

جاذبه های منطقه کمر آنتالیا

بسیاری از بهترین کارها در کمر (Kemer) در سواحل خارق العاده این شهر می چرخند. شما با سواحل زیبای آن ، سنگریزه و هلالی به شکل انتخابی در نزدیکی شهر خواهید بود.

درست در میدان شهر آنتالیا ، شما با مناظر زیبای رشته کوه تختعلی و مارینا زرق و برق دار و بلوار و بازارهای هفتگی محبوب کمر خواهید رسید.فراتر از شهر و در جنوب در امتداد این ساحل زیبای مدیترانه در جنوب ترکیه ، طبیعت باشکوه و نکات برجسته تاریخی که به دوران باستانی لیکیان باز می گردد منتظر فراخوان ماجراجویی شما در تور آنتالیا هستند. از ویرانه های باستانی گرفته تا لذت های مدرن ، در اینجا چیزهایی که کمر آنتالیا  برای آن مشهور است را شرح میدهیم.

ساحل فازلیس آنتالیا

سواحل کمر آنتالیا

سواحل زیبا در کمر را با نزدیکترین شهر به  ساحل  کمر (کمر پلاجی به افراد محلی). ساحل سنگریزه با بک گراند کوه های جنگلی تختالی منظره ای ببینید. با قدم زدن فقط 10 دقیقه ای به سمت جنوب ،  کمر هالک پلاژ 4 و ساحل شنا های بزرگ در آب های شفاف و همچنین ورزش های آبی ، از کنار دریا و پارک یوروک به سمت  ساحل لایت را مشاهده می کنید .فراتر از شهر کمر ، سواحل بسیار زیبایی نیز برای کشف و فرار از جمعیت وجود دارد. Alacasu of Paradise Cove ، یک رانندگی 20 دقیقه ای جنوبی ، یکی از بسیاری غرفه های ناهموار و پنهان در طول این خط ساحلی شرقی است. سپس ساحل  فاسلیس (نام درست آن = ساحل فازلیس آنتالیا) با ویرانه های باستانی یونان و روم وجود دارد ، زیرا می خواهید کمی از تاریخ به سفر جاده ساحلی خود بیفزایید. ساحل آدراسان  در نزدیکی نوک جنوبی شبه جزیره یک فرار حقیقی - غیرقابل جمع شدن اما با زیرساخت های عالی ارائه می دهد.

ساحل آدراسان

مطلب مرتبط: 13 ساحل معروف آنتالیا ترکیه

پارک دولوسو کمر آنتالیا (DoluSu Park Kemer)

برای یک مسافرت خانوادگی با هیجانهای شگرف پارک DoluSu به لطف مجموعه ای از آبشارها سواری در لیست کارهای بسیار خوبی که باید در کمر برای خانواده ها انجام شود. اسلایدها برای رسیدن شما به سرعتی که آدرنالین خونتان بالا رود مهیاست. از تونل 80 متری ، گلوله سریع 40 متری و همتای روباز به نام Kamikaze که شما را به داخل استخر می فرستد لذت ببرید ، می توانید رودخانه ای را که شما را در یک سرسره ثابت به طول 75 متر قرار می دهد ، با منظره ای عالی از تمام آبشار و دریا فراتر ببرد را سوار شوید. Waterpark همچنین یک نمایش پری دریایی معمولی را در "آبزیان" خود ارائه می دهد که در آن مدل های لباس پری دریایی در همگام سازی با جلوه های نورپردازی با لیزر و موسیقی تئاتر شنا می کنند. آنها حتی اگر می خواهید در یک مونوفین از آب در حال گردش باشید ، دوره های شنا پری دریایی را نیز ارائه می دهند.

ساحل فازلیس آنتالیا (Phaselis)

بقایای تاریخ Lycian را کشف کنید. فازلیس یک ساحل زیبا و از راه دور است که فقط 15 دقیقه رانندگی از منظره جنوبی با کمر فاصله دارد. این منطقه ساحلی منزوی است که می توانید از جمعیت شهر فرار کنید اما بیشتر به دلیل خانه بودن در یکی از مکان های مهم باستان شناسی جنوب ترکیه شناخته شده است. با رسیدن به فاسلیس در امتداد جاده Kumluca Kemer ، جنگل هایی را خواهید دید که با ویرانه هایی که قدمت آن به لیکای باستان بازمی گردد ، پر شده اند.ویرانه های باستانی یونان و روم از آنچه در گذشته بندر قرن هفتم قبل از میلاد بود. در قسمت شن و ماسه طلایی از یک طرف و در آب آرام و شفاف مدیترانه شنا کنید. خانه های سنگی ویران شده ، کانال های خشک شده ، بازارها و حمام ها - و حتی یک تئاتر بزرگ - همه را با قدم زدن کوتاه از ماسه کاوش کنید.جاده لیکان ترکیه را از دست ندهید.

.جاده لیکان

تله کابین آنتالیا- الیمپوس (Olympos)

برای دیدن مناظر نفس گیر ، به کوه های تختعلی بروید.برای یک مسافرت پایدار بر روی کوه های تختعلی به سمت قله در 2365 متری از سطح دریا ، روی اولیمپوس تلفنیک (کابل تلفن Olympos) رزرو کنید. این پیاده روی با شتاب از پایه در Tekirova آغاز می شود ، در حدود نیم ساعت رانندگی در جنوب غربی از شهر ساحلی کمر است.در طول سفر به بالا ، شما قادر خواهید بود با زیبایی چشمگیر منطقه Lycian با منظره های خیره کننده ای از دامنه های جنگلی و تپه های عایق بندی شده در زیر ، همراه با دریا بزرگ را ببینید. این یک راه عالی برای فرار از شلوغی های تابستانی در کنار دریا است ، و اگر در زمستان می آیید با مناظر دیدنی و دیدنی تری از قله ها و دامنه های پوشیده از برف برخورد می کنید. اگرچه می تواند تا آنجا یخ زده باشد ، بنابراین با تجهیزات زمستانی خود آماده شوید.

تله کابین فریک الیمپوس آنتالیا+VIDEO

صخره آتشفشانی چه مایرا آنتالیا

پیاده روی کوهستانی که توسط نطفه های شعله دائمی برجسته می شود. کوه چیمرا نام اساطیری یک منطقه باستانی لیکیان است که به خاطر شعله های ابدی آن شناخته شده است ، Yanartas جایی است که می توانید آن را در زندگی واقعی ببینید. این شعله های همیشگی نتیجه فعالیت ژئوترمیک در منطقه است که جانوران هیبریدی هیجان انگیز آتش تنفسی را به دنیا آورد که جز آن به عنوان شیمینه معروف است.برای دیدن شعله های آتش دائمی که به عنوان آتش سوزی Yanartas شناخته می شود ، ابتدا باید 45 دقیقه رانندگی طولانی از جنوب را از کمر طی کنید. سپس با یک پیاده روی تقریبی 1 کیلومتری کوه را در امتداد مسیرهای صخره ای ادامه دهید. بعضی از شعله های آتش از سنگهای صخره ای بیرون می روند ، و برخی دیگر شعله های کوچکی هستند که سنگهای دوده ای را که روی خاک نرم گذاشته شده اند ، در فضای باز لمس می کنند. در حالی که پیاده روی صبحگاهی توصیه می شود ، بسیاری شب ها را ترجیح می دهند تا مناظر آتشین را کاملاً تحسین کنند.

صخره آتشفشانی چه مایرا انتالیا

بازارهای هفتگی کمر

اگر یک روز دوشنبه از میدان جمهوری در امتداد بلوار آتاتورک به جنوب قدم بزنید ، به اصطلاح بازار دوشنبه  که بزرگترین مکان برای فروشگاه های مواد غذایی در شهر است ، می رسید .اگر به دنبال پارچه های ترکی عالی هستید ، می توانید در روز بعد در همان منطقه مستقر شوید و به اصطلاح سه‌شنبه بازار را مرور کنید  ، همچنین این امکان را برای فروشندگان اقلام لباس بسیار ارزان قیمت و لوازم جانبی مناسب است. روز دیگر ، می توانید به خارج از شهر بروید به  بازار محله Camyuva  که شامل پارچه و کالاهای تازه محلی استرا ببینید

خیابان آتاتورک آنتالیا(کهن ترین خیابان خرید و تفریح)

لاهاکون بخور

لاماچون یکی از مجتمع های محلی در کمر است. این اساسا یک نسخه محلی از پیتزا های پوسته نازک (پیتا-نان مانند) است که در کنار آن مخلوط تند گوجه فرنگی و گوشت چرخ کرده قرار دارد.بهترین مکانها در شهر برای امتحان کردن   lahmacunو یک گزینه بهتر ، می توانید Pasa Kebap Salonu را در بلوار آتاتورک باشد.

پارک آتاتورک آنتالیا(جایگاه رستورانهای لوکس)

کلوپ ساحلی Dakapo

ساحل داکاپو ساحلی در Moonlight در کمر از مکان فوق العاده ای برخوردار است که می توانید ضمن تماشای ساحل هلالی زیبا ، نوشیدنی و شام بخورید. کلوپ ساحلی دارای مبل های تختخواب سفالی و میزهای خلوتی است که درست در کنار ساحل و حتی یک چمن کوچک با کابین ها قرار گرفته است. یک مرحله کوچک با نورپردازی و سکوهای سیستم صوتی در شن و ماسه وجود دارد که اجراهای زنده در حماسه های مخصوص و مهمانی های ساحلی پرشکوه هستند.آشپزخانه این رستوران در طول روز شلوغ است و صبحانه ، ناهار و شام را سرو می کند.

میدان جمهوری کمر(Cumhuriyet Meydanı)

کمر (میدان جمهوری) مکان ایده آل برای بدست آوردن اولین احساس شما از این استراحتگاه ساحلی ترکیه است. میدان بزرگ و تمیز در تقاطع بلوار آتاتورک و خیابان هوکم دارای برج ساعت تحمیل شده سفید و باغهای مجسمه ای به ضلع شمال شرقی آن است.مجسمه آتاتورک و چشمه های زیبا در نزدیکی ضلع غربی وجود دارد .فست فود و انواع کافه ها و رستوران های محلی درست در خارج از میدان وجود دارد.

پارک عشایری فولکلور

اگر می خواهید تاریخ و فرهنگ محلی کمر را جلب کنید ، موزه هوای آزاد فورکلریک یوروک پارک یا به طور ساده پارک عشایری یک مکان عالی است. از ساحل Moonlight ، به سادگی مسیر شمال به پارک یوروک را دنبال کنید. اگر از ساحل شمالی آمده اید ، فقط از کنار دریا (که به نظر می رسد از پارک جنگلی دیده می شود) گذشته است. این منطقه به محلی Folklorik Yörük Parkı Açık Hava Müzesi معروف شده است. یوروك  به معنای "عشایری" به زبان محلی است و مردم صفات طولانی خود را از آسیای میانه ردیابی می كنند. وضعیت اصلی معیشت آنها از پرورش دام است.در این موزه ، نمایشگاههای مختلف و دیوراماهای با طراحی بکر و جذاب ، نحوه زندگی مردم کمر را بهمراه چادرهای بافته شده سنتی که با پارچه و کلیوی ساخته شده از پشم تهیه شده اند ، به نمایش می گذارند. همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه از گیاهان برای ایجاد رنگهای مختلف استفاده خوبی کردند.

مطالب مرتبط: معرفی کامل منطقه کمر آنتالیا

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران