0/5 - (0امتیاز)
22 تیر 1398 ساعت :10:07 2108

ساحل فازلیس آنتالیا ترکیه ( Phaselis Beach)

ساحل فازلیس آنتالیا در شمال شهر قدیمی و باستانی رومی یونانی الیمپوس قرار دارد

شهر آنتالیا هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند. اما به دلیل سواحل، تعداد بسیار کمی از بازدیدکنندگان به بندر باستانی فازلیس آنتالیا می آیند، گرچه بسیار نشاط آور و شلوغ است. جاذبه اصلی شهر فازلیس ویران شده است که به خوبی حفظ و پر از تاریخ است - حتی گفته شده است که اسکندر در زمستان در شهر بندر قدیمی باقی مانده است. مسیر لیکان، معروف ترین جاده پیاده روی ترکیه، شما را به این مکان تاریخی می برد. ساحل  متشکل از سه تا شبه جزیره است. 2 ساحل سنگی کوچکتر در بندر قدیمی قرار دارد به طور مستقیم در بندر اصلی سابق، ساحل شنی بزرگ با درختان بسیاری است. ساحل فازلیس آنتالیا که در میان محلی ها به نام ساحل فیروزه ای مشهور است.

ساحل Phaselis - حمام در شهر باستانی

Phaselis نام شهر بندر باستانی واقع در شبه جزیره ای، در جنوب اقامتگاه تعطیلات کمر، در Riviera ترکیه است. بازدید از شهر ویران شده توسط دریا توصیه می شود به سادگی به این دلیل است که فرهنگ باستان را با یک فرصت برای شنا در یک محیط جادویی ترکیب می کند. چند سواحل در اینجا موجود است. شهر باستانی الیمپوس که دارای بلندترین کوه در ریورا ترکیه است از شبه جزیره قابل مشاهده است.

شنا در ساحل Phaselis

اگر می خواهید در Phaselis شنا کنید، می توانید بین سه ساحل محل شنا خود را انتخاب کنید. یا به طور مستقیم در ورودی بندرگاه، که در آن دو ساحل سنگی را می توان یافت. آب بسیار روشن و فیروزه آبی است و خورشید درخشان است و ورودی آب بسیار مسطح است، اما می تواند به دلیل زمین سنگی دچار مشکل شوید، به همین دلیل توصیه می شود کفش های ساحلی همراه داشته باشید اما بزرگترین ساحل در بندر جنوبی واقع شده است.در اینجا، بر خلاف بسیاری از سواحل دیگر Riviera ترکیه، ساحل شن و ماسه ای در انتظار شما است.در امتداد خلیج نیم دایره ای، کاج و برخی از بوته ها دارای سایه هستند. برخی از قایق های توریستی در خلیج برای شنا در آبهای تازه مدیترانه متوقف می شوند.

ساحل Phaselis - تعطیلات در ساحل با لمس تاریخ

فازلیس، همچنین "شهر سه بندر" نامیده می شد، ایستگاه تجاری مهم بین فلسطین و یونان بود و به گفته نویسندگان باستان در سال 690 پیش از میلاد تاسیس شد. ورود به سایت باستانی فازلیس هزینه دارد.شما می توانید به طور مستقیم با ماشین به فازلیس رانندگی کنید. مستقیما پشت ورودی یک مجسمه و موزه قرار دارد. شهر قدیمی فازلیس دارای سه بندر، بندر قناری، بندر اصلی و بندر جنوبی است که هنوز هم می توانید از آن بازدید کنید.پیاده روی در کنار بلوار شما را از حمام های حرارتی کوچک و ساختمان تئاتر، که امروزه محل رشد درختان کاج است می برد. در بندر جنوبی بقایای دروازه هادریان آنتالیا معروف وجود دارد.

پیک نیک در ساحل Phaselis

در Phaselis شما یک کیوسک ارائه ساندویچ و نوشیدنی پیدا میکنید. با این حال این کیوسک بسیار کوچک است. ولی بهترین توصیه برای غذا خود است. بسیاری از میزهای پیک نیک نیز وجود دارد که میتوانید میان وعده خود را بخورید.یا می توانید به راحتی پتو خود را زیر یکی از درختان انبوه قرار دهید که مستقیما در ساحل قرار دارند و از دید منحصر به فرد ساحل فازلیس آنتالیا لذت ببرید.برای رفتن به آنتالیا آماده هستید؟ کافیست به منو قیمت تور آنتالیا در سایت توریاب مراجعه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران