0/5 - (0امتیاز)
01 دی 1398 ساعت :13:53 1997

موزه اسباب بازی آنتالیا سومین موزه در ترکیه

مالک موزه اسباب بازی های استانبول(Sunay Akın)در سپتامبر 2010 به عضویت وزارت فرهنگ و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر آنتالیا درآمد و موزه در 23 آوریل 2011 با مراسمی در آنتالیا کالیچی افتتاح شد. پس از موزه اسباب بازی در استانبول و ازمیر، این موزه سوم ترکیه است

موزه اسباب بازی های آنتالیا برای معرفی نقش مادر ، و علاقه جدی به آینده رشد ذهنی و جسمی فرزندان و اهمیت بازی و گفتگو در مورد اهمیت ارتباط با مادر و همچنین نمونه هایی از بازی های خلاقانه ، آموزشی و توسعه دهنده را ارائه می دهد.

موزه اسباب بازی آنتالیا ، که در منطقه Muratpaşa آنتالیا واقع شده است ، با 3 هزار اسباب بازی در سال 2011 برای بازدید کنندگان افتتاح شد. Sunay Akın ، بنیانگذار موزه اسباب بازی های استانبول ، پیشگام در تأسیس موزه اسباب بازی های آنتالیا است که با اسباب بازی های جمع آوری شده از سراسر جهان و همچنین اسباب بازی های تولید داخلی ، علاقه کودکان را به خود جلب می کند.

موزه اسباب بازی در کالیچی  درست در کنار دریا واقع شده است. شما با جداول باغ های چای اطراف آن و یک جاده زیبا که در آن افرادی که چای می نوشند از دریا دیدن می کنند به موزه می رسید. بسیاری از شخصیت های کارتونی از قبیل نسر الدین هودا ، پیتر پن ، کلوچان ، سیندرلا ، پینوکیو و تمل ریس ج مجسمه هایشان به شما و کودکانتان لبخند میزند.تقریباً 3000 اسباب بازی از دهه 1800 تا پایان دهه 1900 در معرض نمایش هستند.همچنین می توان اسباب بازی های ژاپنی و آمریکایی را مشاهده کرد. اما آلمان ، پیشگام صنعت اسباب بازی ، با اسباب بازی های مخمل خواب دار ، مدل های چوبی و شخصیت های حیوانات شماره یک است. و از دهه 1920 ، آنها همیشه موفق به بازی با اسباب بازی های خود شده اند. اسباب بازی های Hausser که در سال 1904 بنا شده و در دهه 1930 با سربازان ، قلعه ها و مخازن محبوب شده اند ، ارزش دیدن در تور آنتالیا دارند.

در بین اسباب بازی های ساخته شده توسط کشورها ، یکی از متفاوت ترین اسباب بازی ها اسباب بازی های خانگی و آشپزخانه است. وقتی به اسباب بازیهای شگفت انگیزی که در دهه 1920 توسط آلمان ساخته شد نگاه می کنیم ، می بینیم که هر جزئیات به دقت تهیه شده است.همچنین در این موزه کارگاه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید کارگاههای آموزشی ، تاریخ و هزینه حضور در نقاشی اسباب بازی های چوبی ، نقاشی شن و ماسه ، کریگامی ، اریگامی ، کاریکاتور و عروسک های آدمک را از وب سایتهای آن بیاموزید.

زمان ورود و بازدید از موزه اسباب بازی آنتالیا؟

اگر به آنتالیا کالیچی آمده اید ، موزه اسباب بازی های آنتالیا را به لیست مکان های بازدید خود اضافه کنید. ورودی موزه حدود 6TL است. اگر دانش آموز ، معلم یا وضعیت بازنشستگی دارید ، می توانید با 3.50TL وارد شوید. کودکان زیر 3 سال رایگان هستند. این موزه دوشنبه ها بسته است. سایر روزها را می توان از ساعت 09:00 - 18:00 بازدید کرد.

موزه اسباب بازی آنتالیا کجاست؟

كاليچي كه در منطقه موراتپاشا آنتاليا قرار دارد ، مركز آنتاليا است. پس از رسیدن به Kaleiçi ، به سمت دریا حرکت کنید و به دریا بروید. برای این کار می توانید از آسانسور استفاده کنید. بعد از خارج شدن از آسانسور ، به محض دیدن کافه ها به سمت راست بپیچید. در میان کافه ها ورودی موزه اسباب بازی های آنتالیا را نیز مشاهده خواهید کرد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران