0/5 - (0امتیاز)
24 آذر 1398 ساعت :16:17 1265

سایت باستان شناسی آریکاندا آنتالیا

آریکاندا یک مکان تاریخی است که به دلیل قرار گرفتن در آن و همچنین سازه های تا حد زیادی دست نخورده ، می توان از آن بسیار لذت برد.

شما باید به ویرانه های آریکاندا مراجعه کنید و در آنجا مجبور نیستید هزینه ورودی را بپردازید. زیرا یافته ها در اینجا به قرن 5 قبل از میلاد برمی گردد.سایت باستان شناسی آریکاندا(Arykanda) آنتالیا توسط محقق به نام چارلز فلوز کشف شده ، این شهر برای مدت طولانی در یک منطقه جنگلی پنهان شده بود. اگر می خواهید در اینجا کاوش کنید ، ورود به سیستم از ساعت 8 صبح امکان پذیر است.

خلیج آندره دوریا آنتالیا

در این خلیج که به فینیکه آنتالیا وصل شده است ، هیچ امکاناتی وجود ندارد ، اما دریا آنقدر زیبا است که حتی کسانی که مایل به حمل یک سبد پیک نیک نیستند به اینجا سفر میکنند علاوه بر این ، خلیج آندره دوریا که میزبان نه تنها گردشگران داخلی بلکه گردشگران خارجی نیز است ، خانه لاک پشت های کارتتا کارتتا(Caretta Caretta) مدیترانه ای است.

آدرس سایت باستان شناسی آریکاندا

از جاده Finike - Elmali و 27 کیلومتر بعد به کوههای Taurus ، به atallar می رسیم. بخش طولانی از جاده پوشیده از درختان کاج و سرو است و منظره زیبایی دارد.برای رسیدن به ورودی محوطه باستان شناسی 6 کیلومتر باید به سمت راست از روستای اریف بپیچید و از جاده خاکی 1 کیلومتر تا به آریکاندا برسید.آریکاندا ، در پشت یک تپه صخره ای شیب دار ، یک شهر باستانی بسیار چشمگیر است. این شهر در تراسهایی که به تدریج بالا می رود ، در ویرانه هایی در سایه درختان کاج و سرو نشسته است.

تاریخچه:

قدمت شهر به قبل از میلاد مسیح میرسد و تخمین زده می شود که قدمت آن به 2000s بر می گردد. اما قدیمی ترین آثار باقیمانده سفال و تکه های سکه است و این یافته ها در سال قبل از میلاد مسیح یافت شد. آریکاندا قبل از میلاد در قرن 2 با یک رای در اتحادیه لیکیان نمایندگی می شود. حکومت روم در منطقه و آریکاندا از قرن 2 شروع می شود و زمین لرزه در سال 240 باعث خسارات بیشتر شده است. مشخص است که مردم آریکاندا از قرن 4 تحت تأثیر مسیحیت قرار گرفتند. پس از وقوع زمین لرزه در قرن 5 ، بیشتر جمعیت به روستای allatallar مهاجرت کردند.این واقعیت که ترکها به عنوان قبایل مهاجر در منطقه دیده می شدند همزمان با قرن یازدهم است.این شهر در سال 1838 توسط یک مسافر انگلیسی کشف شد. حفاری ها از سال 1971 انجام شده است. حفاری دانشکده زبان ، تاریخ و جغرافیا توسط Cevdet Bayburtluoğlu اداره می شود.اولین بنایی که در ورودی شهر با آن روبرو خواهید شد حمام در سمت راست است. در نزدیکی دیوارها و پنجره ها ایستاده است. در تراس مقابل بقایای یک ریحان بزرگ وجود دارد. نجات برجسته در سمت راست شهر نهرپولیس و بلوک بزرگی است که در این قسمت محافظت می شود.اما ویرانه های واقعی در قسمت بالا سمت چپ شهر و در پای صخره های صعب العبور وجود دارد. اگورا ایالت اینجاست. اودون در پشت او کاملاً ایستاده است. مشخص است که اودئون در زمان سلطنت امپراتور هادریان به عنوان شورا فعالیت می کرد. تئاتر در پشت اودئون قرار دارد. تئاتر کوچک اما بسیار خوب 20 پله ای ارزش بازدید دارد که درخت کاج از پله ها بیرون می رود و با رشد آن تن بلوک های وزنی حرکت می کند.درست در پشت تئاتر ، در زیر تپه صخره ای شیب دار یک استادیوم 100 متری با 3 ردیف صندلی قرار دارد. استادیوم بسیار سنگی است.فقط مشتاقان تاریخ در آنتالیا میتوانند از دیدن آن لذت ببرند

تورهای مرتبط

نظرات کاربران