0/5 - (0امتیاز)
07 تیر 1399 ساعت :21:45 1409

خانه خود را در بلک بسازید

اگر می خواهید خانه سفارشی خود را در ترکیه طراحی و بسازید ، جایی برای انتخاب بهتر از بلک وجود ندارد.

اقامتگاه تفریحی ساحلی در منطقه مدیترانه ای بلک آنتالیا قرار دارد و به عنوان مرکز تفریحی هتل های آبگرم و پایتخت گلف ترکیه است. ساحل طولانی با ترکیبی از ارزشهای سنتی ترکی ، با روندهای جدید و مدرن ، ساحل طولانی همچنین در تور آنتالیا از سراسر جهان جلب توجه می کند.بلک یک شهر پر سرعت نیست ، اما آنقدر خواب آلود نیست که ساکنین برای امکانات اصلی باید به جای دیگری بروند. همه چیز در دستان شماست. این را با آب و هوای عالی مدیترانه ای از تابستان های شرجی و زمستان های خنک ترکیب کنید پایگاه ایده آل برای طراحی و ساخت خانه ای رویایی شما در تور ترکیه است

1: طرح کار زمین

ما در کنار هم خواهیم نشست تا در مورد دو جنبه مهم صحبت کنیم. اولین بودجه شما است که شامل هزینه خرید زمین ، ساختمان ، مجوزهای قانونی می شود. دوم تشریح آنچه شما می خواهید خانه جدید شما به نظر برسد است. توصیه می کنیم یکی از برنامه های رایگان "طراحی خانه خود را" از اینترنت بارگیری کنید. در این مرحله ، فقط یک طرح اولیه از برنامه های کف خواهد بود.

2: عنوان کارها برای زمین

هنگامی که آخرین بودجه شما را بدانیم ، به مواردی که باید در طی این فرآیند در نظر بگیرید:

  • نمای ملک به عنوان مثال ، نمای دریا قیمت زمین را بالا می برد
  • موقعیت خورشید برای صبح ، بعد از ظهر یا تمام روز
  • فاصله تا مغازه ها ، مسیرهای اتوبوس ، زمین های گلف و ساحل

آیا زمین مرتفع یا مسطح ارجح است؟

وقتی نقشه را پیدا کردید ، با فروشنده زمین قرارداد ببندید. علاوه بر سپرده گذاری ترك و توقیف شدن در قرارداد ، وكیلنامه مراحل انتقال اسناد را به نام شما نیز آغاز می كند. اگر همه چیز در دست باشد ، این روند نباید بیشتر از 3 تا 6 هفته طول بکشد.

3: با معمار ملاقات کنید

معمار نقشه های طبقه آخر را طبق قوانین و مقررات ترکیه طراحی می کند. همچنین با شرکت ساخت و ساز برای گفتگو درمورد پروژه و مدت زمان هر مرحله تا زمان اتمام ملاقات خواهیم کرد. پس از شروع کار ، در هر مرحله ، می توانید ساخت و ساز را مشاهده کنید ، یا اگر خارج از ترکیه هستید ، ما به روزرسانی های منظم ویدیو را از طریق واتس اپ یا ایمیل ارسال خواهیم کرد.

4: میزبان مهمانی گرمایش خانه

پس از اتمام خانه و بعد از آخرین چک لیست ، به خانه رویایی خود که به طور دلخواه طراحی شده است حرکت کرده و یک مهمانی را برای گرم کردن خانه با دوستان و خانواده خود برگزار کنید.

قیمت آن چند است؟

هزینه های نهایی به چندین عامل بستگی دارد. این موارد شامل قطعه زمین ، مواد برای دکوراسیون و طراحی و موارد اضافی مانند استخر یا باغ های محوطه سازی است. در ابتدای فرآیند ، ما یک برنامه پرداخت و هزینه تهیه می کنیم تا به آن رعایت شود.

آیا می توانم یک نمونه خانه را ببینم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانیم مشتری های قبلی خود را که خانه خود را در ترکیه طراحی و ساخته اند معرفی کنیم. و همچنین با آنها در مورد روند صحبت کردن ، در مورد چگونگی پشتیبانی از مشتریان خود در هر مرحله از راه ، بیاموزید. علاوه بر این ، در اینجا نمونه ای از یک خاصیت برای برخی از ایده ها و الهام بخش است .

این کار با یک آشپزخانه بزرگ ، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن در طبقه همکف بزرگ آغاز می شود. درهای کشویی به پاسیوی روبرو می شوند که رو به استخر ، باغ های محوطه سازی و فضای بیرون غذاخوری قرار دارد. طبقه اول دارای دو اتاق خواب ، هر دو با حمام اختصاصی ، در حالی که دو اتاق خواب دیگر در طبقه بالا قرار دارند.یکی از مهمترین ویژگی های این خانه کفپوش تا سقف پنجره ها است که از نور طبیعی خورشید و هر منظره ای به حداکثر می رسند. شما می توانید این طرح را تغییر داده یا به برنامه های دیگری که شامل چیدمان های مختلف ، اتاق خواب و حمام است نگاه کنید.

تورهای مرتبط

نظرات کاربران