4.5/5 - (2امتیاز)
18 آبان 1399 ساعت :18:23 2978

بهترین سواحل آنتالیا ترکیه

آنتالیا مهمترین مقصد گردشگری ترکیه است. آنتالیا بهشتی برای تعطیلات در یک محیط طبیعی دوست داشتنی است. طول سواحل آنتالیا 640 کیلومتر است.

تور آنتالیا دارای سواحل زیادی است که از موارد مورد علاقه گردشگران گرفته تا سواحل محلی بیشتر با ویرانه های تاریخی متفاوت است.این منطقه 300 روز از سال در زیر آفتاب مناسب برای تعطیلات آفتاب گرفتن و شنا ، یا فعالیت های ورزشی مانند موج سواری ، اسکی روی آب ، قایقرانی ، کوهنوردی ، شکار و گردش در آب مناسب است.کسانی که در ماه مارس و آوریل تعطیلات خود را شروع می کنند می توانند صبح ها و بعد از ظهرها در آب های گرم مدیترانه شنا کنند. آنتالیا با سواحل باشکوه پوشیده از آبهای زلال و آبی احاطه شده و جنگل های کاج ، باغ های زیتون و مرکبات ، درختان خرما ، درختان آووکادو و مزارع موز را آن را احاطه کرده اند.

دریا عمیق است و سواحل به دلیل شیب تند کوه ها در ساحل غربی آنتالیا تداوم ندارند.

سواحل زیادی در آنتالیا با پرچم آبی وجود دارد. برنامه پرچم آبی توسط یک سازمان غیر انتفاعی مستقل برای آموزش محیط زیست (FEE) متعلق و اداره می شود. پرچم آبی یک برچسب زیست محیطی منحصر به فرد است که به سواحل و ساحل ها به یک استاندارد مشخص شده در معیارها رسیده است.

اینجا بهترین سواحل آنتالیا است

ساحل کلئوپاترا:

این ساحل در غرب آلانیا ، منطقه آنتالیا واقع شده است.طول این ساحل حدود 2 کیلومتر است. این یک ساحل شنی خوب است. یکی از ویژگی های این ساحل که گفته می شود توسط کلئوپاترا غسل داده شده ، کم عمق بودن دریا است. کلئوپاترا ، آخرین ملکه هلنیست مصر باستان ، گفته شده است که در آبهای شفاف این ساحل شنا می کرده است. سالانه بیش از 2 میلیون گردشگر تور ارزان آنتالیا از این ساحل بازدید می کنند.

ساحل کلئوپاترا

ساحل اینجکوم:

ساحل Incekum تقریباً 20 کیلومتر فاصله دارد. در غرب منطقه آلانیا. این ساحل زیبایی است که از شنهای طبیعی و ریز تشکیل شده است. یک منطقه کمپ چادر وجود دارد. شن های ساحل بسیار نازک و نچسب است.این ساحل نزدیک منطقه تفرجگاه Incekum است که دریا و جنگل بهم پیوسته اند.

 ساحل اینجکوم

ساحل کنییالتی:

این ساحل یکی از معروف ترین ساحل آنتالیا ترکیه است. ساحل Konyaaltı در کنییالتی ، منطقه مراد پاشا آنتالیا واقع شده است.این ساحل یکی از طولانی ترین ساحل آنتالیا و ترکیه است. طول ساحل حدود 7 کیلومتر است.ساحل کنیالتی آنتالیا در گذشته یک جاده ساحلی پر از سنگریزه که در حومه شهر آنتالیا متروک مانده بود و به سرعت به یکی از سواحل برتر آنتالیا تبدیل شد.ساحل کنیالتی آنتالیا (کنی آلتی) سمت غربی آنتالیا و دریای مدیترانه دومین ساحل معروف آنتالیا پس از ساحل لارا با صدها هتل 5 تا 7 ستاره و کافه ها و مراکز تفریحی می باشد.ترک ها به ساحل 3 کیلومتری کنیالتی در فرهنگ خودشان پلاژ کنیالتی Konyaaltı Plaj می گویند و نشانده مکانی ساحلی و نزدیک به شهر برای استراحت آخر هفته همراه با ماهیگیری،شنا،حمام آفتاب،قایق سواری،پیاده روی است.ساحل کنیالتی از نظر بصری با داشتن نمای کوه و جنگل و دریای مدیترانه مناسب برای استراحت و رهایی شلوغی شهر و گرفتن تصاویر خاطر انگیز است.

ساحل کنییالتی

ساحل لارا:

ساحل لارا با 8 کیلومتر طول ساحلی ماسه ای نرم و طلایی با هتل های پرطرفدار و پنج ستاره که بیشتر در منطقه Kundu قرار دارند، فضای سرسبز، رستوران ها، پارک های آبی جای تعجب نیست که بسیاری از مردم دنیا ساحل لارا را به عنوان جایگزین ترکیه برای لاس وگاس می دانند.ساحل لارا که در زبان ترکی "لارا پالجی" گفته میشود از سواحل زیبا مدیترانه ای در قسمت شرق شهر توریستی آنتالیا و تقریبا با فاصله 12 كیلومتری از آن قرار دارد.ساحل لارا از یک ساحل صخره ای در قسمت شرقی شهر آنتالیا به آبشار دودن ادامه پیدا میکنند.ساحل لارا شامل 20 هتل 5 ستاره ساحلی با نزدیکی به مراکز خرید آنتالیا است.

ساحل لارا

ساحل مرمرلی:

ساحل Beach Mermerli یک ساحل کوچک و سنتی در آنتالیا است که در کنار بندر قدیمی کالیچی شهر آنتالیا ترکیه واقع شده است.ساحل مرمرلی آنتالیا مخصوص افراد محلی برای تعطیلات و در فاصله پیاده روی کمی از شهر قدیمی آنتالیا (Kaleiçi) و یا کسانی که می خواهند برای چند ساعت پس از یک روز در شهر یا پس از قدم زدن در کوچه های زیبا از شهر کالیچی  از شنا و حمام استفاده کنند مناسب است. فضای ساحل مرمرلی آنتالیا بسیار محدود است و به خصوص در تعطیلات آخر هفته اما شنا واقعا سرگرم کننده است، به خصوص به دلیل آب پاک و دید عالی از  صخره ها که در ساحل روبرو وجود دارد.ساحل مرمرلی آنتالیا یا در زبان ملی Mermerli Plaji در کنار بندر قدیمی آنتالیا، در زیر شهر قدیمی در Riviera ترکیه واقع شده است. از آنجا که شهر قدیمی به طور کامل با پیاده روی قابل دسترسی است تنها راه ورود به ساحل منطقه مرجانی، Mermerli در حاشیه جنوبی بندر است.

ساحل مرمرلی

ساحل مارمارا:

اگر می خواهید از سر و صدا و شلوغی آنتالیا فرار کنید، مجبور نیستید رانندگی کنید ساحل مارمارا بیچ آنتالیا Marmara Beach به طور مستقیم در لبه ای از شهر که در زیر صخره ها پنهان شده است.ساحل مارمارا بیچ آنتالیا بسیار صلح آمیز، راحتی و بالاتر از همه آب کریستالی را ارائه می دهد. نوشیدنی های معطر و مواد غذایی به طور مستقیم به نیمکت شما تحویل داده می شود. اگر به دنبال آرامش هستید، هیچ چیز در اینجا گم نمی شود.

ساحل مارمارا

ساحل بلدیبی:

ساحل بلدیبی آنتالیا ساحلی آرام در نزدیکی کمر در منطقه Lycian به دو بخش تقسیم میشود اکثر ساحل توسط هتل های لوکس اشغال شده است.ساحل بلدیبی آنتالیا  کاملا محافظت می شود و تمام راحتی که می توانید از تعطیلات ساحلی در یک رفت و آمد لوکس انتظار داشته باشید را ارائه میدهد. پیاده رو های چوبی بزرگ به آبهای فیروزه دریای مدیترانه منجر می شود. طیف گسترده ای از ورزش های آبی شما را راضی می کند. بخش کوچکتر ساحل کاملا طبیعی است و بهترین دیدگاه صخره های آنتالیا و کوه های توروس را دارد.

ساحل بلدیبی

ساحل تاپ چم:

اگر میخواهید مهمان نوازی ترکها را تجربه کنید باید به Beach Topcam بروید.تاپ چم بیچ که اغلب در تعطیلات آخر هفته توسط خانواده ها بازدید می شود مخصوص پیک نیک و باربیکیو است.در ساحل تاپ چم بیچ آنتالیا آنها اغلب به شما برخی از ظروف تازه خود ارائه می دهند. ساحل سنگی در سواحل شیب واقع شده و از نظر منظره جزیره دریایی، که یک نقطه معشوقه محبوب است. در تابستان در ساحل یک مامور ساحلی و مبلمان ساحلی وجود دارد. دوش، توالت و اتاق های گنجه در محل وجود دارد.

ساحل تاپ چم

ساحل بِی اِل اِم:

ساحل بِی اِل اِم آنتالیا BLM یک ساحل طبیعی نیست، در واقع یک استخر شنا بزرگ در زیر صخره ها در منطقه شهری آنتالیا میباشد.در ساحل بِی اِل اِم شما می توانید محیط آرام، فرهنگی و ذهنی خود در مورد همه چیزهایی که می توانید از یک ساحل انتظار داشته باشید و حتی بیشتر را پیدا کنید مانند تختخواب های فراوان ساحلی، شرایط حمام عالی، زمین بازی در آب، رستوران با نوار کنار ساحل، حتی یک مدرسه غواصی را ثبت نام کنید.

ساحل بِی اِل اِم

ساحل لارا بیچ کندو:

ساحل لارا بیچ کندو Kundu عمومی است، اما عمدتا توسط مهمانان هتل های اقامتی که دسترسی مستقیم به ساحل دارند استفاده می شود.نام دیگر  این ساحل زیبا کندو بیچ است.

ساحل لارا بیچ کندو

ساحل کارگیجاک:

ساحل کارگیجاک پلاژ تحت تاثیر طبیعت جادویی، زیرساخت های خوب و آب کریستالی شفاف است.ساحل کارگیجاک پلاژ صخره های تنومند و ناهموار و تپه های جنگلی در پس زمینه است و همچنین دید عالی از افق و صخره های آنتالیا برای لذت بردن از این منظره رویایی است. شنا و غواصی در اینجا بسیار سرگرم کننده است.در تعدادی از جداول پیک نیک، شما می توانید از غذا خوردن بهمراه خانواده لذت ببرید.

ساحل کارگیجاک

ساحل اورنکوی:

اگر شما به دنبال یک خلیج زیبا و دنج هستید که شرایط خوبی برای شنا کردن داشته باشد و از سونا، غذا و نوشیدنی ها با قیمت های مقرون به صرفه استفاده کنید ساحل اورنکوی آنتالیا مقصد شماست.در ساحل اورنکوی آنتالیا همچنین می توانید تنیس روی میز، والیبال ، تناسب اندام ، ورزش های آبی، شب زنده داری شبانه و ساحل شنی خالص را تجربه کنید در ساحل اورنکوی به لطف سنگریزه، ماساژ پا آزاد و فضای گرم و آشنا در باشگاه های ساحلی وجود دارد

ساحل اورنکوی

ساحل پاتارا:

اگر به دنبال زیباترین و طولانی ترین ساحل طبیعی در ترکیه و شهر آنتالیا هستید ساحل پاتارا آنتالیا مقصد شماست.ساحل 18 کیلومتری پاتارا به تنهایی با ابعاد غول پیکر آن بروی هر مسافر تور آنتالیا تأثیر میگذارد. ساحل شنی و ماسه ای زیبا که ساحل مورد علاقه ترک ها نیز است. هیچ ساحل دیگری در منطقه لیکیان مانند ساحل پاتارا فضای بسیار زیادی را ارائه نمی دهد. Patara Beach با زیبایی خام و طبیعی خود شما را تحت تاثیر قرار می دهد. قطعا باید از طریق تپه ها راه بروید و از صخره ها صعود کنیدتا به ساحل پاتارا آنتالیا برسید . از آنجا شما یک منظره ی منحصر به فرد از ساحل دارید. جای مناسب برای کسانی است که می خواهند از سواحل گردشگری Riviera ترکیه فرار کنند.

ساحل پاتارا

ساحل فازلیس:

ساحل فازلیس آنتالیا در شمال شهر قدیمی و باستانی رومی یونانی الیمپوس قرار دارد.شهر آنتالیا هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند. اما به دلیل سواحل، تعداد بسیار کمی از بازدیدکنندگان به بندر باستانی فازلیس آنتالیا می آیند، گرچه بسیار نشاط آور و شلوغ است. جاذبه اصلی شهر فازلیس ویران شده است که به خوبی حفظ و پر از تاریخ است - حتی گفته شده است که اسکندر در زمستان در شهر بندر قدیمی باقی مانده است. مسیر لیکان، معروف ترین جاده پیاده روی ترکیه، شما را به این مکان تاریخی می برد. ساحل  متشکل از سه تا شبه جزیره است. 2 ساحل سنگی کوچکتر در بندر قدیمی قرار دارد به طور مستقیم در بندر اصلی سابق، ساحل شنی بزرگ با درختان بسیاری است. ساحل فازلیس آنتالیا که در میان محلی ها به نام ساحل فیروزه ای مشهور است.

ساحل فازلیس

ساحل چیرالی:

ساحل چیرالی آنتالیا در کنار  الیمپوس و بخشی از تاریخ به جا مانده از شهر لِسیان Lycian قرار دارد.ساحل چیرالی با سنگریزه  ریز معمولا با اقوام و بومیان محلی پر شده است که بیشتر و مهمان خانه ها و هتل های آنتالیا در این منطقه قرار دارند.این ساحل سنگی با زیبایی طبیعی خود و مناظر کوهستانی افسانه ای چشمگیر که در آن تعبیه شده است که بر روی تمام توریستهای تور آنتالیا ارزان تاثیر می گذارد. ساحل چیرالی بسیار بزرگ است و فضای بسیار زیادی دارد. آب آشامیدنی ایده آل برای شنا و ماهیگیری است. Cirali در وسط کوه های توروس واقع شده است و یک جاذبه مهمی برای گردشگران و بازدید از خرابه های از دوران باستان است. صخره آتشفشانی چه مایرا انتالیا که در حدود 80 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا، در نزدیکی شهر Çıralı در جنوب غربی ترکیه است.

ساحل چیرالی

منبع: سایت گردشگری توریاب

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران