5/5 - (1امتیاز)
04 آبان 1398 ساعت :09:44 2454

آبشار ماناوگات آنتالیا(شکوه و غرش آب)

آبشار ماناوگات ، یکی از زیباترین آبشارهای معروف ترکیه است.

اگر از سر و صدا و جمعیت شهر خسته شده اید ، به سمت آبشار ماناوگات بروید .ماناوگات ، دومین منطقه بزرگ آنتالیا است و آبشار ماناوگات و رودخانه ماناوگات توسط جریانات قوی تشکیل شده است. این آبشار که حدود 4 متر ارتفاع دارد ، در یک منطقه گسترده پخش شده است. در آبشارهای ماناوگات مجذوب مناظر باشکوه هستند.ماناوگات یکی از مهمترین استراحتگاه های تعطیلات منطقه مدیترانه است. آبشار ماناوگات که نام آن منطقه است ، در 5 کیلومتری مرکز منطقه واقع شده است. چشمه دودی ، که دارای یک ساختار کارستی با بزرگترین منبع آبشارها است که از ارتفاع پایین سرچشمه می گیرد. به دلیل ساختار کارستی ، آب سفید بسیار قوی است و آب بسیار سرد است.آبشار ماناوگات که یکی از زیبایی های طبیعی کشور ترکیه و شهر آنتالیا است ، برای دور شدن از شهر با مناظر و فعالیت های خود و پیوستن به طبیعت گزینه بسیار مناسبی است. استراحت در اینجا در حالی که آب سرسبزی اندک دارد بهترین گزینه در لیست سفر با تور ارزان آنتالیا است و تماشای راه در گردابها یک لذت سیری ناپذیر است.

رودخانه Manavgat از کوههای Taurus تا دریای مدیترانه پایین می رود ، و جالب ترین مکان (آبشار Manavgat) است. درست در خارج از ساید ، سقوط کم و گسترده باعث ایجاد زمینه خیره کننده برای عکس ها و به عنوان یک منطقه تفریحی محبوب می شود و بازدیدکنندگان تور آنتالیا برای شنا ، پیک نیک یا مسافرت در کنار رودخانه قرار می گیرند. تورهای The Basics Day به آبشار مناوگات از ساید ، آلانیا و آنتالیا اجرا می شود. بیشتر تورها توقف در هنگام سقوط را با یک کشتی دریایی در کنار رودخانه Manavgat ، ناهار در یک رستوران کنار دریا و بازدید از شهر Manavgat ، معروف به بازار پر جنب و جوش خود ، ترکیب می کنند. همچنین آبشار باعث توقف محبوب تورهای شهرهای باستانی می شود. یک برنامه سفر روزانه معمولی ممکن است شامل کاوش در آمفی تئاتر باستانی آسپندوس و ویرانه های Perge - یک میراث جهانی یونسکوشود ، سپس در مسیر آبشار ماناوگات در مسیری که به سمت شهر باستانی سوئد می رود ، متوقف شوید. چیزهایی که باید بدانید قبل از رفتن هزینه ورودی برای بازدید از آبشار مناوگات وجود دارد. از امکانات موجود در پاییز می توان به یک منطقه پیک نیک سایه دار ، سکوهای دیدنی ، رستوران ها ، مغازه های هدیه و دستشویی و همچنین پارکینگ رایگان زیادی اشاره کرد. امکان شنا در سواحل کنار رودخانه وجود دارد ، اما در زیر ریزش یا قایق ها نباید شنا کرد. مناطقی که در پاییز مشاهده می شوند از قایق در دسترس هستند ، اما حمل و نقل عمومی به آبشار امکان ندارد ، بنابراین بهتر است حمل و نقل خود را سامان دهید.

چگونه به آبشار ماناوگات آنتالیا برسیم؟

آبشار ماناوگات دقیقاً در خارج از شهر ماناوگات ، در حدود 5 مایل (8 کیلومتری) یا 20 دقیقه رانندگی از سمت آن واقع شده است. با اتومبیل حدود یک ساعت از آلانیا به شرق یا آنتالیا به غرب است. برای رسیدن به آبشار ماناوگات  با وسایل نقلیه عمومی یک سفر60 دقیقه ای از خیابان اصلی آنتالیا با dolmuş (مینی بوس) با علامت aleelale-Sarılar را سوار شوید.

 چه موقع برای رسیدن به آبشار ماناوگات؟

آبشارهای ماناوگات می توانند در ماه های ژوئیه و آگوست بسیار شلوغ باشند ، وقتی که وسایل نقلیه روزانه بین ساعت 10 صبح و 4 بعد از ظهر وارد می شوند. اگر در این مدت بازدید می کنید ، سعی کنید در صورت امکان صبح زود یا عصر وارد شوید. اگر حمل و نقل خود را دارید ، بازدید از ساعات عصر را در نظر بگیرید — آبشارها در شب با چراغ روشن می شوند و بعد از 8:00 ورود به سیستم رایگان است. بازدید از شهرهای باستانی شهرهای پامفیلی Perge ، Aspendos و Side از برجسته ترین ویرانه های باستانی ترکیه هستند. Perge در فهرست یونسکو به قرن 2 و 3 قبل از میلاد مسیح برمی گردد و شامل یک آکروپولیس تپه ای ، گیت عظیم رومی ، آگورا ، حمام ها ، و خیابان های همگرا است. در نزدیکی این شهر ، شهر رومی Aspendos به دلیل آمفی تئاتر چشمگیر خود ، که هنوز هم میزبان کنسرت های تابستانی است ، بیشتر شناخته شده است. ویرانه های باشکوه یونان باستان ، شهر ساحلی مدرن سید ، برجسته ترین معبد آپولو را که در یک نقطه دیدنی درست در ساحل قرار دارد ، قرار می دهد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران