5/5 - (1امتیاز)
04 شهریور 1398 ساعت :12:23 1546

دمره و کالکوی آنتالیا(Demre & Kalekoy)

دمره و کالکوی آنتالیا منحصر به فرد ترین مکان های منطقه و یک مقصد قایقرانی محبوب است.

دمره آنتالیا (Demre) به خاطر سانتا کلاوس آنتالیا(بابا نوئل ترکیه) و زیبایی های طبیعی، آب شفاف، خلیج بکر معروف است که در قرن 2 توسط زلزله ویران شد. کلیسای بابا نوئل ، یکی از مهمترین ساختمان های دمره که به قرن 3 قبل از میلاد مسیح بر می گردد و هر سال در 6 دسامبر میزبان جشنواره بابا نوئل است. تئاتر میرا ، در شهر باستانی ، شهر باستانی آندره ، مقبره های سنگی و شهر باستانی سیمنا و ساختمانهای تاریخی در دمره واقع شده است.دمره یک بهشت پنهان با خلیج های نفیس بکر است.ساحل Sülüklü که محل پرورش لاک پشت های Caretta است  1.5 کیلومتر با دمره فاصله دارد و ساحل کاملاً شنی است. ساحل Taşdibi و Beymelek ، طولانی ترین ساحل دمره با ساحل Beymelek ، منطقه ای شگفت انگیز به طول 5 کیلومتر ترکیب می شوند که میتوانید در تور لحظه آخری آنتالیا از آن استفاده کنید

جاذبه های دمره آنتالیا (Demre):

  • دمره که در غرب خلیج آنتالیا و در جنوب شبه جزیره واقع شده است.در شرق و شمال با شهر فینیکه آنتالیا(شهر پرتغال و مرکبات) احاطه شده است ، کاس در غرب و مدیترانه در جنوب آن است و توسط کوهها از سه طرف احاطه شده و دارای زمینهای حاصلخیز آبرفتی است.دمره آنتالیا (Demre) 150 کیلومتری آنتالیا ساخته شده است. Demreکه برای مسیحیان مقدس و جایی که قبر سانتا در آن قرار دارد مقدس شناخته می شود از نظر گردشگری مذهبی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. سنت موزه نیکلاس (بابا نوئل) ، شهر باستانی میرا ، شهر بندر آندریاک آنتیک ، جزیره ککووا ، بندر و ساحل Çayağzı ، ساحل Sülüklü و بندر تاشدیبی با ارزش های طبیعی ، تاریخی و منحصر به فرد از مراکز گردشگری اطراف دمره است.
  • شهر باستانی میرا آنتالیا MYRA یکی از شهرهای باستانی لیکیا ، مهمترین آدرس Demre است که ویرانه های شهر باستانی و مقبره های سنگی در دامنه کوه در شمال منطقه واقع شده است. با بالا رفتن از پله ها می توانید به سازه های حک شده در صخره ها برسید. Myra که بخشی از اتحادیه Lycian است ، با آمفی تئاتر خود با ظرفیت 10 هزار تماشاگر به سبک معماری یونان و رومی ، در طول سال از بازدید کنندگان زیادی در تور آنتالیا استقبال می کند.
  • آندریاک (Andriace / Çayağzı) معروف به شهر بندری میرا در Çayağzı پنج دقیقه با میرا و 1 کیلومتر از مرکز Demre واقع شده است. "Granarium ılan" ، که در طی کاوش های انجام شده در این شهر کشف شد ه در دوره رومی جایگاه مهمی در تجارت دریایی داشت. اکنون به عنوان موزه تمدن لیکیان فعالیت می کند. در این موزه آثار باستانی از تمدن غنی لیکی با سنت های محلی و معماری منحصر به فرد به نمایش گذاشته شده است.
  • ککووا (Batıkşehir) جزیره ای بهشتی است که در آن مقبره های سنگی Lycian و مقبره های سنگی Lycian در دریا یافت می شوند و قایق ها از Çayağzı اجاره می شوند.ککووا با فرو رفتن در آب و زمین لرزه در تاریخ نام خود را حفظ نموده است.ککووا جایی که ویرانه های هلنی و رومی در آن یافت می شود با ارزش ترین منطقه نه تنها در Demre بلکه در کل منطقه مدیترانه است.

کالکوی آنتالیا(Kalekoy)

کالکوی کنار دمره است که دارای ویژگی های طبیعی و تاریخی باورنکردنی و همچنین مکان های خوبی برای خوردن و آشامیدن است.از آنجا که رسیدن به آنجا از طریق زمین آسان نیست می توانید با قایق تور از کاس Kas)) آنتالیا و یا کالکان(Kalkan) به آن برسید. می توانید یک قایق از کالکوی کرایه کنید و گنجینه های شهر غرق شده را کشف کنید. همچنین می توانید باقیمانده های منطقه بندر کالکووی را طی کنید و در میان یک تاریخچه ریشه دار شنا کنید.یک آمفی تئاتر کوچک در بالای کالکوی واقع شده است که یک مکان ایده آل برای مشاهده مناظر است.

کالکوی (Kaleköy) "دهکده قلعه" به زبان ترکی و در زبان یونانی باستان Σίμηνα - Simena)) ، روستایی از منطقه Demre در استان آنتالیا ترکیه است که بین Kaş و Demre در سواحل مدیترانه و روبروی جزیره ککووا است و از طریق دریا یا پیاده می توان به آن رسید.این دهکده در میان یک کلیسای لیکیایی قرار دارد که بخشی از آن در زیر آب غرق است. Kaleköy از یک قلعه بیزانس ساخته شده در قرون وسطی برای جنگ با دزدان دریایی که در کوکووا بنا شده است و این قلعه شامل یک تئاتر کوچک است.بهشت پر آب Kaleköy یکی از مناطق واقعاً لذت بخش مدیترانه غربی است ، جایی که در ویرانه های Simena باستان و یک قلعه چشمگیر جنگ صلیبی واقع شده است در داخل این قلعه ، کوچکترین تئاتر جهان باستان بروی صخره است و در نزدیکی آن ، ویرانه های چندین معبد و حمام عمومی را پیدا خواهید کرد. از بالا می توانید به مقبره های لیچی نگاه کنید ، و دیوارهای قدیمی شهر در حومه قابل مشاهده است.

برای سفر هیجان انگیز با تور ارزان آنتالیا آماده هستید؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران