0/5 - (0امتیاز)
13 آبان 1398 ساعت :20:56 1221

مکانهای تفریحی در ایروان

آشنایی با جاذبه های کشور ارمنستان و شهر ایروان

آیا قبلاً در ایروان قدم گذاشته اید؟ اگر بله ، پس شما ، مطمئناً از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایروان اطلاع دارید. احتمالاً شما قبلاً از میدان جمهوری ارمنستان ، خانه اپرای ایروان ، آبشارهای ارمنستان(کاسکاد، ماخونتستی، جرموک،) ، دریاچه قو ، دریاچه آرپی ،خیابان شمالی و غیره بازدید کرده اید.با این وجود ، به عنوان یک توریست تور ارمنستان، ممکن است مشتاق باشید که با مکان های تفریحی آشنا شوید ، از آن لذت ببرید و از اقامت خود در پایتخت لذت ببرید. ممکن است به عنوان یک تازه وارد ، شما با دوست داشتنی ترین اماکن تفریحی در ایروان آشنا شوید.

پلی سیتی (Play City)

Play City یک مرکز سرگرمی است که در آن شما می توانید انواع سرویس های خنده دار و جذاب را تمرین کنید. شما می توانید مطمئن باشید که در سمت امن هستید. این تنها مکان در ارمنستان است که می توانید در یک مکان فعالیت های متنوعی را برای سرگرمی خود داشته باشید.لیست فعالیت ها شامل بولینگ ، کارتینگ ، مینی گلف ، سپر خودرو ، پینت بال ، گالری تیراندازی و زمین بازی است. در آنجا می توانید رستوران و کافه بار نیز پیدا کنید. در اینجا فقط می توانید چیزی بخورید و همچنین میهمانی ، تولد و رویدادهای شرکتی ترتیب دهید. Play City در خیابان آشاریان واقع شده است.

لافت(LOFT)

LOFT یک مرکز چند منظوره برای اوقات فراغت و توسعه است. این مکان شامل مناطق مختلفی است. شما می توانید از LOFT بازدید کرده و از وقت خود با دوستان لذت ببرید ، بازی های مختلفی انجام دهید و در منطقه مسابقه لذت ببرید. یکی از کارهای دوست داشتنی که باید در LOFT انجام شود ، بازی پینگ پنگ است.یک گوشه کتاب وجود دارد که ممکن است شما کتاب بخوانید یا فقط می توانید کار کنید. هر از چند گاهی جلساتی با افراد مشهور - بازیگران ، هنرمندان - در آنجا برپا می شود. این مکان مشهور برای رویدادهایی مانند ارائه کتاب ، همایش ، بحث و غیره است. لافت در خیابان موسکوویان واقع شده است.

تعرفه عمومی سالن اصلی LOFT و منطقه کاملاً مناسب برای هر شخص است:

  • 15 لاری برای یک دقیقه
  • 1300 لاری به مدت 2 ساعت
  • 1500 لاری به مدت 3 ساعت
  • 3000 لاری برای 8 ساعت کار

آرنا(Arena Center)

مرکز سرگرمی آرنا در مرکز پایتخت در خیابان Mesrop Mashtots واقع شده است. این مجموعه سرگرمی است که در تمام طول روز فعالیت می کند. Arena Center یک باشگاه بولینگ و بیلیارد است که برای سرگرمی جذاب ایجاد شده است.این مکان دارای یک منطقه پارکینگ راحت و خدمات بسیار ایمن است. شما ممکن است یک روز عالی را با دوستان خود در Arena سپری کنید. در اینجا ممکن است مسابقات برگزار کنید و از وقت خود لذت ببرید.

کیوستومانیا(Questomania)

Questomania در خیابان Հակոբ جیبیان قرار دارد. این یک مکان خارق العاده از تصورات شماست. اتاق های جستجوی مختلف مربوط به فانتزی و جادو وجود دارد. برخی از نمونه ها اتاق هری پاتر ، اتاق مخفی ،در اینجا ممکن است یک فضای دنج را تجربه کنید ، معما را حل کنید و اجازه دهید تصورات شما بیشتر پیش رود ، زیرا Questomania دنیای جادویی در واقعیت فعلی شما است. افرادی که از این مکان بازدید می کنند آنقدر هیجان زده و راضی هستند که منتظر افتتاح برخی از اتاق های جدید جستجو هستند.

باشگاه جمهوری(YES Republic)

بله جمهوری به نوعی با همه مکان های فوق الذکر متفاوت است. این یک کلوپ روشنفکر و اوقات فراغت برای کودکان است.باشگاه ترکیبی از جهات مختلف است. در آنجا کودکان ممکن است به آکادمی هنر مراجعه کنند و در آنجا می توانند رنگ و محصولات متنوعی پیدا کنند. اتاق دیگر یک گوشه LEGO است که در آن کودکان مهارت های ساختاری خود را پرورش می دهند. یک آشپزخانه نیز برای آشپزهای کوچک وجود دارد.همچنین اتاق های مجزا برای زبان های انگلیسی ، نقاشی و سایر کلاس های کارشناسی ارشد وجود دارد. در آنجا ممکن است گوشه علمی پیدا کنید که بچه ها دنیای علم را کشف کنند. YES Republic مکان خوبی است که به کودکان کمک می کند تا با حرفه های مختلف آشنا شوند. در هر اتاق ، متخصصان حرفه ای وجود دارند که به کودکان کمک می کنند و آنها را راهنمایی می کنند.

از این گذشته ، اگر فقط می خواهید از افکار خود فرار کنید یا فقط پیاده روی کنید ، تمام فرصت ها را خواهید داشت. ایروان بخاطر زندگی شبانه اش بسیار معروف است. اگر شما به پیاده روی های شبانه علاقه مند هستید ، ایروان در مکانی مناسب است. شب های ایروان خنک ، دنج است و مکان های بسیاری وجود دارد که می توانید یک عصر دلنشین در تور ایروان داشته باشید.کافی است در مرکز شهر قدم بزنید یا در یک کافی نت برای یک فنجان قهوه یا چای یا هر نوع نوشیدنی تازه کننده قرار بگیرید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران