0/5 - (0امتیاز)
10 تیر 1399 ساعت :12:09 1744

بهترین رستوران های ایروان

می گویند مرد گرسنه مرد عصبانی است. من می توانم تضمین کنم که شما در ارمنستان عصبانی نخواهید شد

در ارمنستان به خصوص در تور ایروان . پایتخت ارمنستان مکانی غنی برای غذاهای خوشمزه ارمنی با رستوران های زیاد ویک سرویس خوب و دوستانه و غذای خوشمزه است.اما قبل از انتخاب رستوران باید بدانید که ارمنی ها چه می خورند تا برای انتخاب بهترین غذاهای ارمنی آماده باشید . باربیکیوی ملی و ارغوانی ارمنی احتمالاً غذاهای ضروری در رستورانهای ارمنستان هستند .در مورد رستوران ها ، آنها در ایروان بسیار هستند. در اینجا ممکن است غذای خوبی ، فضای خوب و دوستانه پیدا کنید. برخی رستوران های خوب با موسیقی زنده برای عصرانه با خانواده در تور ارمنستان مناسب هستند ، برخی دیگر برای لذت بردن از وقت خود با گروهی از دوستان عالی هستند. با این حال ، در حال حاضر ، بیایید بهترین 7 رستوران در ایروان را دریابیم.

بهترین رستوران های ایروان کدام هستند؟

1-لواش

آیا شما در مورد لواش ارمنی پادشاه نان ارمنی شنیده اید ؟ احتمالاً عشق ارامنه نسبت به این غذای مقدس ، راز است که چرا ارمنی ها این نام را خیلی اوقات استفاده می کنند. رستوران بت یک رستوران ارمنی ملی واقع در بخش مرکزی از پایتخت، در خیابان Tumanyan است. رسالت مورد نظر این رستوران بازگرداندن صبحانه مناسب ارمنی و سنت صبحانه است.در اینجا در بت ، آنها آن را "nakhachash Brduchayin" (Բրդուճային նախաճաշ) به معنی "صبحانه ساندویچ" و. "Brduch" یک ساندویچ ارمنی که معمولاً از لواشک ، غذا و آجیل تهیه می شود. این یک صبحانه معمولی ارمنی است که یک فرمول عالی است که انرژی شما را برای بقیه روز فراهم می کند. انواع بسیار بیشتری از صبحانه وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید در لواش امتحان کنید.این رستوران خدمات دوستانه ، محیطی راحت و دلپذیر و غذاهای خوشمزه و مغذی ارائه می دهد. شما ممکن است از اقامت خوشمزه خود در رستوران هم در قسمت داخلی و هم در فضای باز در یکی از بهترین رستوران ها در تور ارزان ایروان ارمنستان لذت ببرید.

بهترین رستوران های ایروان

2-شرپ

رستوران Sherep در Amiryan خیابان چند قدم دور از واقع میدان جمهوری . این اولین رستوران در ارمنستان است که یک آشپزخانه بزرگ و باز را به مشتریان ارائه می دهد. در نتیجه ، شما ممکن است روند کلی نحوه تهیه و پخت غذای خود را دنبال کنید.این ممکن است فرصتی عالی برای شما باشد تا برخی اسرار غذاهای خوشمزه ارمنستان را بیاموزید. این رستوران انواع زیادی از غذاهای ملی ارمنستان و همچنین برخی از تکه های غذاهای اروپایی را ارائه می دهد.نام رستوران "شِرپ" از یک کلمه ارمنی (شِرپ) به معنای "ملاقه" آمده است. ممکن است یک ملاقه نیز روی آرم آنها مشاهده کنید. این رستوران خدمات خوبی ، غذای تازه و خوشمزه و یک محیط دوستانه را ارائه می دهد.

بهترین رستوران های ایروان

3-پاندوک ایروان

مشتریان در Tavern ایروان می گویند: "ما در اینجا احساس راحتی در خانه داریم ، زیرا این مکان با محیطی راحت است که غذای تازه و خوشمزه همیشه در آن عرضه می شود".از سال 2006 ،  Tavern ایروان  یکی از مکانهای دوست داشتنی برای کسانی است که ترجیح می دهند تازه ، خوشمزه و سالم بخورند. در اینجا می توانید بهترین غذاهای ارمنی و قفقازی را پیدا کنید و همچنین از موسیقی و رقص های ملی ارمنستان لذت ببرید. این رستوران مأموریت دارد غذاهایی را که هم جذاب و هم متفاوت هستند به مشتریان ارائه دهد در پاندوک ایروان ، شما ممکن است جلسات تجاری برگزار کنید ، جشن ها و رویدادهای خانوادگی و اجتماعات برگزار کنید. این رستوران دارای 4 شعبه در مناطق مختلف پایتخت است.

4- انوش

رستوران انوش در هتل Yerevan نیز در Amiryan خیابان واقع شده است. نام آن از یک زن ملی ارمنی به نام انوش گرفته شده است.رستوران انوش از غذاهای اصیل ارمنی که یکی از غذاهای محبوب ارمنی است از شما پذیرایی میکند

بهترین رستوران های ایروان

5-سیرانی

Tsirani باغ رستوران قلمرو حدود 4 هکتار در روستای آرینج، در نزدیکی ایروان است. این قلمرو وسیع مملو از درختان زردآلو است. و نام مکان "Tsirani" نیز به معنای "درخت زردآلو" است. زردآلو ارمنستان یک میوه محبوب ارمنی است که یکی از نمادهای ملی ارمنستان به حساب می آید .باغ Tsirani مکان مناسبی برای استراحت در دل طبیعت ، تنفس هوای تازه و امتحان کردن غذاهای خوشمزه آشپزخانه ارمنستان است.

بهترین رستوران های ایروان

6- در وینو       

در وینو ساندویچ های باگت خوشمزه فرانسوی را سانتی متری عرضه میکنند. آنها دوستانه از شما می پرسند "برای چند سانتی متر گرسنه هستید؟" سپس خوشمزه ترین ساندویچ را درست جلوی شما درست میکنند.

بهترین رستوران های ایروان

خلاصه

اکنون با بهترین رستوران های در تور ایروان ارزان آشنا هستید و هر زمان که از این شهر باستانی بازدید می کنید می توانید انتخاب خود را انجام دهید. خوش آمدید برای خوش طعم ترین غذاها!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران