0/5 - (0امتیاز)
26 خرداد 1399 ساعت :14:01 1487

آنچه مسافران باید قبل از بازدید از ارمنستان بدانند

مسافران برای بازدید از هر کشوری نباید فقط بلیط هواپیما را رزرو كرده مطمئناً ، سرگرم نگه داشتن ذهن در مورد آنچه انجام می دهید و می بینید بر نحوه واکنش کشور و مردم آن به شما تأثیر خواهد گذاشت.

جغرافیای ارمنستان
ارمنستان در کوههای منطقه قفقاز واقع شده است و با ترکیه ، ایران ، آذربایجان و گرجستان هم مرز است. پایتخت کشور ایروان است که به سمت مرکز کشور واقع شده است و زبان رسمی آن ارمنی است.
بیشتر کشور کوهستانی است اما دره ها و رودخانه های مسطحی نیز وجود دارد که معروف ترین رودخانه اراک است. در 1792 متر از سطح دریا ، ارمنستان یکی از بالاترین ارتفاعات جهان را دارد. در مورد اقلیم ، این کشور دارای آب و هوای قاره ای با هر چهار فصل است ، از جمله تابستان های گرم ، خشک و زمستان های سرد.

میدان جمهوری ارمنستان (نبض شهر ایروان)
قبل از رفتن کاوش کنید
واقعیت مجازی در حال تغییر دنیایی است که ما امروز در آن زندگی می کنیم ، از نحوه خرید تا نحوه کار. همچنین نحوه یادگیری در مورد جهان تغییر می کند ، این امکان را به ما می دهد که قبل از اینکه فرصتی برای بازدید پیدا کنیم ، مکانهای جدید را کشف کنیم. برای آشنایی بیشتر با ارمنستان و تاریخ آن ، از این فرصت استفاده کنید تا قبل از بازدید از طریق برنامه VR موسوم به My Virtual ارمنستان ، برخی از مکانهای معروف تاریخی کشور را کشف کنید . به خصوص هنگامی که شما فقط در سفر وقت زیادی ندارید ، این به شما کمک می کند تا آنچه را که می خواهید ببینید یا تعیین کنید که می خواهید بیشترین توجه خود را به چه مواردی در تور ارزان قیمت ارمنستان معطوف کنید. به این ترتیب ، احساس نخواهید کرد که هیچ چیز مهمی را از دست داده باشید یا وقت کافی برای دیدن همه آنچه را که می خواستید ببینید ندارید.
از کجا باید بازدید کنیم و چه کاری انجام دهیم
اولین توقف در لیست شما ، یا یکی از اولین توقف ها ، باید در تور ایروان باشد. در حالی که در شهر هستید ، Matenadaran را پیدا خواهید کرد ، همچنین به عنوان موسسه دستنوشته های باستانی Mesrop Mashtots شناخته می شود ، که دارای انتخاب باورنکردنی از نسخه های ارمنستان در زمینه های علوم ، هنر و ادبیات است. علاقمندان به تاریخ نیز باید از موزه نسل کشی ارامنه (یا Tsitstsernakaberd) بازدید کنند.علاوه بر این ، در اطراف میدان جمهوری قدم بزنید و چشمه ها و مجسمه ها را بررسی کنید ، یا به موزه تاریخ ارمنستان و موزه گیومری ارمنستان(GYUMRI) و موزه کافسجیان موزه فرهنگ و هنر ایروان ارمنستانو موزه اربونی مهد فرهنگ شهر ایروان ارمنستان بروید ، که تقریباً 5 دقیقه با میدان فاصله دارد.

موزه کافسجیان موزه فرهنگ و هنر ایروان ارمنستان

در نزدیکی آن نیز پارک Missak Manouchian ، گالری ادوارد ایسابکیان ایروان (یک گالری هنری) و موزه خانه Martiros Sarian قرار دارد. در این منطقه به طور کلی ، موزه های هنری و تاریخ ، میخانه ها و بوتیک های هدیه فراوان خواهید یافت.

گالری ادوارد ایزابکیان ایروان
همچنین می توانید تورهای پیاده روی رایگان زیادی را در ایروان و سراسر کشور پیدا کنید که البته این رقم برای مسافران با بودجه دقیق بسیار عالی است. اگر ترجیح می دهید هنگام بازدید و در واقع دیدن کشور ، در مورد تاریخ کشور بیشتر بدانید ، این روش برای انجام آن است.

در سراسر کشور ، برخی از دیدنی های مشهور عبارتند از: پل نوسان خندزورسک ، دریاچه سوان ، کلیسای خور ویراپ ، معبد گارنی ، صومعه نوراوانک و صومعه Sevanavank است

دریاچه سوان

برای اینکه بتوانید از همه مکانها و شهرها دیدن کنید ، حمل و نقل معمولاً بسیار ارزان است ، خواه از قطار یا تاکسی استفاده می کنید.علاوه بر بازدید از اماکن مهم تاریخی و گشت و گذار در این کشور ، شما نمی توانید بدون نمونه گیری از غذاهای محلی به تور ارمنستان سفر کنید. این غذاها مشابه غذاهای مدیترانه ای است اما دارای گیاهان و طعم دهنده های محلی است. آنها به ویژه برای میوه های خود (مانند زردآلو و انار) و شیرینی ها شناخته شده اند و نان نیز بخش عمده ای از هر وعده غذایی است. آنها همچنین شراب ، آبجو ، ودکا و کنیاک باورنکردنی دارند .

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران