0/5 - (0امتیاز)
07 آبان 1398 ساعت :12:55 1194

ساحل پانداوا بالی

 ساحل پانداوا بالی از بزرگترین سواحل بالی است که منظره زیبایی دارد. در این ساحل امکان انواع تفریحات آبی وجود دارد و همه شرایط استراحت فراهم شده است.

ساحل پانداوا  بزرگترین ساحل جنوب شبه جزیره بوکیت است و مساحت آن به طول یک کیلومتر است. این ساحل در پشت صخره های سنگ آهک بزرگ «پنهان» است و به همین دلیل به ساحل پنهان معروف است. این ساحل منظره ای جذاب و دیدنی به سمت اقیانوس هند دارد. دریای آن تلفیقی از دو رنگ سبز و آبی است. چنین دریای زیبایی با وجود آسمان آبی در فراز آن و حتی سنگفرش شن و ماسه های سفید کف ساحل به این منطقه جذابیت خاصی داده است. اما این ساحل زیبای بالی بیشتر به دلیل وجود سنگ های آهکی مورد توجه است که امروزه مسیر این صخره ها را به سمت ساحل هموار کرده اند. چنین بهشت زیبایی محفل بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری بالی است.در طول مسیر مجسمه هایی قرار دارد که هر کدام نماد شخصیت های قهرمان حماسه مهابهاراتا هستند و به عنوان لیما پانداوا شناخته می شود. این مجسمه های تاریخی فرصتی را برای عکس گرفتن ایجاد می کنند. از نظر جغرافیایی  ساحل به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود، بخش شرقی  دارای غرفه های فروش تنقلات و نوشیدنی و سایه بان هایی برای استراحت و آفتاب گرفتن است. در بخش غربی،  وسعت ساحل کمی بیشتر است و مکان مناسبی برای  ورزش های  آبی است و چون در طول روز نسیم ملایمی می وزد، برای شنا کاملا مناسب است و همچنین کافه ها و رستوران هایی دارد که در آن غذاهای دریایی کبابی و خوراک های محلی  سرو می شود.

 ساحل پانداوا در سال 2012 رسما افتتاح شد و به سرعت در بین مردم محلی و گردشگران  تور ارزان بالی محبوبیت پیدا کرد.

جاذبه های ساحل  پانداوا

ساحل پانداوا بالی به عنوان یکی از سواحل آرام و زیبای بالی محسوب می شود و در بین بازدید کنندگان خارجی و خصوصا گردشگران تور بالی بسیار مشهور است که در آن می توانید از آرامش تعطیلات خود در کنار زیبایی طبیعت لذت ببرید.

البته از آنجا که در سال 2012  راه این ساحل بکر و زیبا برای عموم باز شد، ساحل پانداوا دیگر به عنوان یکی از سواحل خلوت و پنهان بالی محسوب نمی شود. به همین دلیل امروزه اکثرا ساحل پانداوا پر از گردشگر بوده و  یکی از سواحل شنی معروف بالی محسوب می گردد.

راه های ورودی به ساحل

هنگام ورود به منطقه ساحل پانداوا، یک دروازه ورودی با چهار منطقه خواهید دید که می توان با وسیله نقلیه از آن عبور کرد. این چهار منطقه شبیه به دروازه های جاده Toll هستند اما از سنگ آهک سفید ساخته شده اند. در یکی از این دروازه های ورودی،  هزینه ورودی و هزینه پارکینگ خودرو را باید پرداخت کنید.  

هزینه ورودی ساحل بالی پانداوا 2019

برای بزرگسالان: 15000 روپیه

هزینه پارک ماشین: 5000 روپیه

هزینه پارک موتورسیکلت: 2000 روپیه

زمان و پیمایش مسافت تا ساحل

اگر از فرودگاه نگوراه رای بالی قصد سفر به ساحل پانداوا را دارید طی این مسیر یک ساعت طول می کشد و از جالان گواگانگ جیمباران، حدود 18  کیلومتر فاصله دارد. اگرچه این مسافت تنها 18 کیلومتر است، اما زمان سفر لازم برای رسیدن به محل ساحل یک ساعت است از سوی دیگر احتمال طولانی تر شدن مسافت هم وجود دارد و این به دلیل وجود ترافیک جاده ای است که در بیشتر روزها در جاده ای که به سمت پارک فرهنگی جی دبلیو کی آنگاسان بالی می رود وجود دارد. همچنین این جاده از دو جهت باریک و دارای پیچ و خم است که مناظر بکر و زیبایی را در اطرافش دارا می باشد. از آنجا که بیشتر گردشگران هندی، استرالیایی و چینی در هنگام تعطیلات به کوتا بالی می آیند، مسیر کوتا بالی محبوب ترین مسیر را به سمت ساحل دارد. از منطقه کوتا تا ساحل پانداوا 21 کیلومتر فاصله است که طی آن یک ساعت و ربع به طول می انجامد.

وسایط حمل و نقل

 اگر رانندگی در بالی برایتان خوشایند نیست و می خواهید از ساحل پانداوا کوتا دیدن کنید، بهتر است اتوموبیلی را اجاره کنید که راننده داشته باشد، چون بیشتر اوقات در دسترس است. راننده شما محل سکونت پانداوا بیلی بالی را می شناسد و با خوشحالی شما را به آنجا می رساند. کرایه اتومبیل با راننده به علاوه هزینه سوخت محاسبه می شود و اجاره خودروی MPV که برای حمل یک خانواده تا شش نفر گنجایش دارد، در حدود 500000 روپیه اندونزی هزینه دارد.

آدرس ساحل پانداوا 

بادونگ رگنسی، منطقه کوتای جنوبی، روستای کوتوه، ساحل جالان پاندوا

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران