0/5 - (0امتیاز)
20 اسفند 1398 ساعت :12:23 1501

زیبایی های شهر آمد (Amed) در بالی

شهر آمد (Amed) یکی از زیباترین و محبوب ترین مناطق تفریحی در بالی می باشد که از جمله محبوب ترین تفریحات آن می توان به غواصی و شنا اشاره نمود.

بهترین تفریحات منطقه Amed بالی را می توان در دیدنی های زیر آب آن یافت! سایت های غواصی این منطقه زیبا و توریستی در تور بالی دارای مجسمه های ماندگار از شخصیت های بالیایی مانند رقصنده ها و موجودات اسطوره ای هستند که برای کمک به رشد مرجان به عمد در اعماق دریا قرار داده شده اند! غواصی در بین کسانی که به دنبال کشف اقیانوس هستند و سنگینی لوازم غواصی آن ها را آزار نمی دهد بسیار محبوب است. بسیاری از مراکز غواصی در امتداد ساحل آمد دوره هایی را برای مبتدیان ارائه می دهند. اگر می خواهید در آمد خشک بمانید، پیاده روی در میان مناظر زیبای جملوک که منجر به مناظر چشمگیر و منظره کوه آگونگ در افق می شود را پیشنهاد می کنیم. همچنین ساحل آمد دارای زیبایی ها و شگفتی های بسیاری می باشد که دیدار از آن خالی از لطف نیست.

ساحل آمد

بهترین تفریحات آمد بالی کدامند؟

  • گالری زیر آب خلیج جملوک (Jemeluk)

گالری زیر آب خلیج جملوک که توسط بنیاد دریایی بالی تأسیس شده است، یکی از محبوب ترین سایت های غواصی بالی است. این گالری زیبا و منحصر به فرد شامل مجسمه های ماندگاری ساخته هنرمندان اندونزیایی مانند وایان وین و اددی پراباندو می باشد. همچنین در گالری زیر آب خلیج جملوک در تور ارزان بالی می توانید از مجسمه های بالیایی مانند آپسارای زیبا (الهه آب هندو)، پری دریایی، سینه گنج و خدایان بالیون دیدن کنید همچنین یک صندوق پستی در گالری زیر آب جملوک وجود دارد. غواصان علاقه مند اغلب قبل از ارسال در این جعبه، کارت پستال های ضد آب را از فروشگاه های لوازم غواصی محلی در کنار ساحل Pantai Jemeluk خریداری می کنند.

آدرس: Pantai Jemeluk, Amed Street, Bunutan, Abang, Karangasem, Bali 80852, Indonesia

  • بقایای کشتی ژاپنی (Japanese shipwreck)

بقایای کشتی ژاپنی بخشی از یک سایت غواصی در نزدیکی ساحل لیپه است. این جاذبه 20 متری یک کشتی باری ژاپنی در عمق 6 تا 10 متر از سطح آب است که در طول سال دید نسبتاً خوبی دارد. این کشتی در مقایسه با سایر کشتی ها در بالی کاملاً کوچک است، اما بسیاری از مرجان های رنگارنگ و همچنین دیدنی های زیبای زیر دریا و ماهی های رنگارنگ و گوناگون را مشاهده خواهید کرد. کشتی حامل ژاپنی در شهر Amed، توجه عکاسان بسیاری را جلب نموده است!

آدرس: Jalan Raya Lipah, Amed, Karangasem, East Bali             

  • چشم انداز جملوک (Jemeluk Viewpoint)

چشم انداز جملوک مشرف به ساحل Amed است و با وسایل ماهیگیری که در ردیف های کنار ساحل قرار داده شده اند، آب های نیلگون ساحل و حاشیه های کوه آگونگ به عنوان یک پس زمینه چشمگیر و زیبا احاطه شده است. این سرزمین شرقی بالی منظره ای دیدنی و زیبا از طلوع آفتاب را ارائه می دهد، هرچند که برای مشاهده غروب خورشید در بالاترین قله بالی نیز محبوب است. چشم انداز جملوک دارای مناطق و پناهگاه های کوچک و همچنین فروشندگان مواد غذایی است که عصرها میان وعده ها و نوشیدنی های خنک را می فروشند. این چشم انداز زیبا در حدود 300 متر شرقی ساحل پانتای جملوک قرار دارد.

آدرس: Jemeluk Village, Bunutan, Amed, Karangasem, Bali 80852, Indonesia

  • غواصی آزاد

غواصی آزاد یک ورزش شدیدا محبوب نزد مسافرین تور لحظه آخری بالی در شهر Amed است، جایی که می توانید بدون حمل تجهیزات غواصی سنگین، آب های پاک اعماق بالی را کشف کنید. این کار احساس آزادی و وحدت بیشتری را با اقیانوس به شما می بخشد، اگرچه به مهارت های نفس گیری و شنا شما نیز وابسته است. مراکز آموزش غواصی زیادی در بالی وجود دارد که در آموزش دوره های غواصی آزاد برای مبتدیان تخصص دارند. بسیاری نیز سفرهای غواصی آزاد به سایت کشتی سازی مشهور در سواحل توامبن در شمال را ترتیب می دهند. مراکز غواصی بسیار توصیه شده در Amed شامل Apneista، Ocean Prana و اردوگاه آموزش غواصی فیوژن (Fusion Freediving Camp) می باشند.

آدرس: Jalan I Ketut Natih, Purwakerti, Amed Jemeluk, Karangasem, Bali 80852, Indonesia

  • یوگا

مراکز غواصی در Amed مانند Ocean Prana و Apneista دوره های یوگا را نیز برگزار می کنند، زیرا هر دو به شدت به تقویت مهارت های ذهن و تنفس تکیه می کنند. ترکیب تمرین های تنفسی در دستیابی به مدت غواصی آزاد طولانی تر (بدون کپسول اکسیژن) و بهبود ذهن می تواند مؤثر باشد. کلاس های یوگا به طور منظم نیز در این منطقه موجود است.

آدرس: Jalan I Ketut Natih, Purwakerti, Amed Jemeluk, Karangasem, Bali 80852, Indonesia

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران