0/5 - (0امتیاز)
12 دی 1398 ساعت :18:58 1811

ساحل کریستال جزیره نوسا پنیدا (زیباترین شگفتی اطراف بالی)

ساحل کریستال (Crystal Bay) به دلایل مختلف احتمالاً محبوب ترین ساحل در جزیره نوسا پنیدا است که جاذبه های بسیاری از جمله امکانات غواصی و شنا دارد.

ساحل کریستال، یک ساحل زیبا و خلوت با فضای شن و ماسه زیبا به طول 200 متر در انتهای غربی نوسا پنیدا است. با وجود بکر بودن آن، این خلیج به لطف جاده های به خوبی توسعه یافته کاملاً در دسترس است. علاوه بر ساحل زیبا و حاشیه نخلستان، این خلیج به عنوان یکی از مکان های معروف غواصی و شنای نوسا پنیدا شناخته می شود..

ساحل کریستال بهترین مکان در جزیره نوسا پنیدا برای بازدید از نمای غروب خورشید است! همین موضوع باعث می شود افراد متعددی ترجیح دهند تا از منظره شگفت انگیز غروب خورشید در این ساحل به همراه نوشیدنی های محلی خوشمزه لذت ببرند. همچنین این ساحل یکی از محبوب ترین مکان های تورهای غواصی است و تنها 30 دقیقه رانندگی با بندر اصلی جزیره نوشا پنیدا یعنی Toyapakeh فاصله دارد. مهمتر از همه، مانند بسیاری از سواحل نوسا پنیدا، می توانید از آرامش بی نظیری در این ساحل بهره مند گردید و با داشتن چشم اندازی حیرت انگیز از کوه ها و جنگل های اطراف ساعاتی را به آبتنی و شنا بگذرانید. با این اوصاف، پیشنهاد می کنیم در سفر خود با تور ارزان بالی، به جزیره نوسا پنیدا نیز سفر کرده و از دیدنی های ارزشمند آن از جمله ساحل کریستال بهره مند گردید.

ساحل کریستال کجاست؟

اگر مانند بسیاری از گردشگران تور بالی در نزدیکی بندر اصلی  نوسا پنیدا (Toyapakeh) اقامت دارید، فقط 30 دقیقه با ماشین از ساحل کریستال این جزیره فاصله دارید. همانطور که پیشتر اشاره کردیم منظره غروب خورشید این ساحل بسیار دیدنی و محبوب است بنابراین توصیه می کنیم آن را از دست ندهید. جاده ای که بندر اصلی نوسا پنیدا را به ساحل کریستال متصل می کند نیز بسیار زیبا و دیدنی بوده و از میان بسیاری از دیدنی های حیرت انگیز جزیره عبور می کند.

ساحل کریستال بسیار دیدنی و توریستی است! کافه ها و غرفه های کوچک زیادی در این مکان وجود دارد که نوشیدنی های محلی و اسنک می فروشند. با کمترین هزینه، می توانید صندلی یا اتاقک خود را به همراه یک چتر بر فراز آن اجاره کنید.همچنین در مجاورت این ساحل مسیری باریک در میان درختان نخل شگفت انگیز وجود دارد که برای دوچرخه سواری و پیاده روی بسیار مناسب است و توصیه می کنیم در سفر خود همراه با تور لحظه آخری بالی از آنجا نیز دیدن فرمایید.

شنا و غواصی در اطراف ساحل کریستال

خوشبختانه برای شما امکان شنا تا 30 متری اطراف ساحل وجود دارد و سپس ناحیه ای از صخره های مرجانی آغاز می شود که برای غواصی مناسب است. با تجربه وفق العاده غواصی در اطراف ساحل کریستال می توانید از دیدار ماهی های مرجانی فراوان و احتمال لاک پشت ها در میان سایر جاذبه های زیر آب در سطح جهانی لذت ببرید. کیفیت آب در ساحل کریستال نیز بسیار خوب است.

اواسط سال میلادی معمولاً زمان مهاجرت گونه هایماهی اقیانوسی است و احتمال مشاهده ماهی های مرموز مولا-مولا (آفتابگردان اقیانوسی) و حتی دسته های ماهی مانتا بسیار زیاد است. این ساحل دارای منظره ای است که در هر دو انتها توسط تپه های اطراف احاطه شده است و جزایر پولاو باتوملینجونگ در افق آن دیده می شوند. همچنین می توانید معبد ساحلی ، پورا سگارا پنیدا را در نیمه راه کنار ساحل کاوش و گشت و گذار کنید.

غروب آفتاب بی نظیر

می توانید بر ری یک صندلی یا بر روی شن های ساحل از منظره غروب فوق العاده این مکان لذت ببرید. بدون شک یک فروشنده محلی با قیمت 1-2 دلار به شما نوشیدنی محلی پیشنهاد می کند و شما لحظه غروب خورشید را برای باقی عمر خود به یاد خواهید داشت! Crystal Bay یکی از معدود سواحل زیبای Nusa Penida است که برای دیدار غروب خورشید با مغرب روبرو است. سواحل نزدیک Toyapakeh چندان زیبا نیستند.

معبد هندو

 وقتی در ساحل می نشینید ممکن است یک معبد هندو را در بالای جزیره مشاهده کنید. پله هایی وجود دارد که به بالای معبد منتهی می شود. این معبد ممکن است فقط برای رویدادهای مذهبی باشد و شما باید از افراد محلی بخواهید که درباره قوانین مربوط به آن شما را راهنمایی کنند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران