0/5 - (0امتیاز)
26 بهمن 1398 ساعت :12:33 1160

بهترین رستوران های سمینیاک بالی

سمینیناک شامل برخی از بزرگترین و معتبرترین نقاط غذاخوری در بالی است. در این مقاله بهترین رستوران های این منطقه زیبای بالی را خدمت شما معرفی می کنیم.

مهاجران و بازدید کنندگان تور بالی، این منطقه تفریحی ساحلی مجلل را مکان مناسبی برای صرف غذا در بالی می دانند که در آنجا می توانید طعم غذاهایی از سراسر جهان را بچشید که توسط سرآشپزهای بسیار ماهر تهیه شده است. از غذاهای ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی و تایلندی گرفته تا خوراک های تند مکزیکی و غذاهای  ابتکاری اندونزی، انتخاب ها در منوی رستوران های سمینیاک بالی بسیار گسترده است!

  • رستوران ساحلی کو ده تا (Mejekawai Ku De Ta)

Ku De Ta یک رستوران ساحلی است که به دلیل مجاورت با ساحل سمینیناک، غذاهای عالی و مهمانی های گوناگون آن مشهور است. این رستوران دارای سرآشپز های مطرح بین المللی می باشد.

مکان: Jalan Kayu Aya No.9، Seminyak، Badung، Bali 80361، اندونزی

ساعات کار: روزانه از 18:00 تا 11:00

تلفن: +62 (0)361 736 969

  • رستوران The Plantation Grill

Plantation Grill یک رستوران لوکس با منویی متنوع در هتل لوکس Double Six در سمینیناک است. غذاهای این رستوران توسط سرآشپزهای برتر اندونزیایی طبخ می شوند.  The Plantation Grillدر طبقه چهارم ضلع جنوب غربی این هتل قرار دارد. این رستوران همه روزه عصرانه هایی خوشمزه با تم هایی شیک با فضای داخلی که طراحی آن به دهه 1920 باز می گردد برگزار می کند. همچنین این رستوران به خاطر غذاهای ابتکاری گوشتی، کباب های گوشتی خوشمزه و غذاهای دریایی منحصر به فرد به همراه خدمات درجه یک خود مشهور است.

مکان: هتل لوکس Double Six، Double Beach Six no.66، Seminyak، Badung، Bali 80361، اندونزی

ساعات کار: روزانه از ساعت 6 بعد از ظهر تا نیمه شب

تلفن: +62 (0)361 734 300

  • رستوران زیبیرو (Zibiru Restaurant)

رستوران Zibiru یکی از نقاط عالی در سمینیاک برای لذت بردن از غذاهای ایتالیایی است. این رستوران شیک و دنج در تور ارزان بالی، همچنین به عنوان مکانی محبوب برای صرف عصرانه با دارا بودن انواع غذاهای متنوع محلی و بین المللی می باشد. به علاوه، یک فضای پشت بام دلپذیر برای صرف عصرانه و شام عاشقانه ماه عسل یا شام های مخصوص دونفره در این رستوران وجود دارد.

رستوران زیبیرو از ترافیک اصلی سمینیاک در خیابان مجاور به نام جلان دروپادی دور است و فقط صداهای آرامش بخش از گروه موسیقی زنده در آنجا به گوش می رسد که همچون یک چاشنی مطبوع برای غذاهای خوشمزه آن می باشد.

مکان: Jalan Drupadi No. 7، Seminyak، Badung، Bali 80361، اندونزی

ساعات کار: روزانه از 5 بعد از ظهر تا نیمه شب

تلفن: +62 (0)361 733 265

  • رستوران جمی بالی (Jemme Restaurant Bali)

رستوران جمی بالی ساخت یک جواهرساز در لندن است که تصمیم به تاسیس یک رستوران شیک و زیبا به همراه جواهر فروشی در سمینیاک بالی گرفت. این رستوران بخشی از یک فروشگاه جواهرات بوتیک بوده و با موفقیت یک جواهر فروشی و یک رستوران را در زیر یک سقف ترکیب کرده است. فضای داخلی و تزیینات جواهرات، منویی از خوراک های لذیذ با مواد اولیه طبیعی و نوشیدنی های محلی گوارا همگی دست به دست هم داده اند تا یک تجربه ناهار خوری بی نظیر را در این رستوران مشهور در تور لحظه آخری بالی ایجاد کنند.

مکان: Jalan Petitenget No. 28، Kerobokan، Badung، Bali 80361، اندونزی

تلفن: Phone: +62 (0)361 733508

  • رستوران سامایا سمینیاک بالی (The Samaya Seminyak)

رستوران سامایا سمینیاک در کنار ساحل تفریحی لوکس Samaya در مرکز سمینیاک واقع شده است. میزهای مخصوص و زیبای این رستوران فقط کمی از شن های ساحل  فاصله دارد و می توانید هنگام غذا خوردن در این رستوران زیبا از صدای امواج دریا و نواهای طبیعت لذت ببرید!

مشهورترین غذای این رستوران udang bakar Samaya نام دارد که شامل چند میگو کباب شده با ادویه جات و سبزیجات محلی است که با نارگیل خرد شده پخته شده و همراه با برنج بخارپز سرو می شود.

مکان: Jalan Laksamana، Basangkasa، Seminyak، Badung، Bali 80361، اندونزی

ساعات کار: روزانه از 12:00 تا 3 بعد از ظهر و 6 بعد از ظهر تا 11 عصر

تلفن: + 62 (0)361 731 149               

  • رستوران La Lucciola بالی

رستوران La Lucciola Bali یکی از مشهورترین مکان های ناهار خوری ساحلی سمینیناک است که مجاور ساحل Petitesget و معبدی با همین نام و جنوب ساحل سامایا بالی قرار دارد. این رستوران صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و منویی را ارائه می دهد که دارای غذاهای بین المللی و غذاهای مدیترانه ای خوشمزه است.

این رستوران دو طبقه داشته و  تجربه غذاخوری شما در آن با نمای عالی اقیانوس و غروب خورشید به همراه  بیشه نارگیل و چمن های سرسبز اطراف رستوران تکمیل می شود.

آدرس: ساحل Petitenget، Jalan Kayu Aya، Seminyak، Badung، بالی 80361، اندونزی

ساعات کار: دوشنبه تا یکشنبه از 9 صبح تا 11 شب

تلفن: +62 (0)361 730 838

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران