0/5 - (0امتیاز)
05 اسفند 1398 ساعت :12:39 1169

میدان کوتا بالی (قلب مراکز خرید بالی)

میدان کوتا بالی (kuta square)، خیابانی پرشور و مملو از مراکز خرید سنتی و مدرن است که با یک پیاده روی جذاب ازآن دیدن کرد.

میدان کوتا (Kuta Square) یک مرکز تفریحی وخرید نزدیک به بازار هنر کوتا و ساحل کوتا است. در این خیابان 2 طرفه، مغازه های زیادی وجود دارد و از طرفی هم کنار ساحل جالان تگا وانجی قرار دارد. بیشتر این فروشگاه ها، به روزترین لباس را عرضه می کند و دکه های غذافروشی هم به چشم می خورد. کمی که پیشتر می روید ترکیبی عالی از جواهرات محلی و فروشگاه های نساجی پر مصرف را می بینید که آن را به مکانی عالی برای خرید سوغات در کوتا تبدیل کرده است.

مراکز خرید ویژه میدان کوتا بالی

فروشگاه های مد دارای معتبرترین برندها مانند برندهای بیلبونگ، کوئیک سیلور، هارلی، جوردانو،ریباک نایک و لیوایز می باشد می توان برندهای محلی مانند" Milo " و" Animale "را هم در اینجا بیابید، اگر شما گردشگران تور ارزان بالی طالب برندهای محلی و سنتی هستید، بهتر است هنگام دیدار از این بازار بدنبال آن باشید. همچنین می توانید فروشگاه هایی را ببینید که برندهای مطرح دنیا مانند آرمانی، گوچی، ورساچه و دونا کارن نیویورک در میدان کوتا عرضه می شود.

 در ضلع شرقی خیابان، در محوطه ماهاتاری کوتا، یک فروشگاه بزرگ با یک هایپرمارکت، مجموعه ای از فروشگاه های مد و به روزترین لباس ها، فروشگاه های پوشاک، رستوران های زنجیره ای، بستنی فروشی و آبمیوه فروشی واقع شده است.

دررستوران هایی که در ضلع شرقی میدان کوتا واقع شده اند، معتبرترین برندهای غذایی عرضه می شود. از بین این برندها می توان به KFC، مک دونالد و هاگن دز گرفته تا رستوران های آسیایی مانند دولانگ کافه، وارونگ مافو اشاره کرد.

خوب است که در مورد میدان کوتا بدانید

اگر گردشگر تور لحظه آخری بالی هستید و نیاز به تبدیل پول دارید، بهتر است خیالتان راحت باشد چون در این محوطه مراکز تبدیل پول هم وجود دارد. اما همیشه سعی کنید برای تبدیل پول خود با بهترین نرخ به صرافی های مجاز یا یک بانک مراجعه کنید. خرید در میدان کوتا یک پیاده روی لذت بخش است، اما در هنگام عبور از خیابان ها، بهتر است مراقب گذر موتور سیکلت های سریع باشید زیرا شهرک کوتا به دلیل ترافیک نسبتاً شلوغ آن شناخته شده است.

میدان کوتا کجاست؟

مرکز خرید میدان ماتاهاری کوتا در ضلع شرقی خیابان، بزرگترین مرکز خرید است. در ضلع غربی، هتل ساحل اینا کوتا، حد فاصل بین میدان كوتا و ساحل كوتاست. این مرکز دارای دو ورودی است که ورودی اصلی آن در میدان کوتا و ورودی دیگر آن از جالان کارتیکا پلازا می گذرد. این بازار دارای چهار طبقه است و در طبقه آخر، فودکورتی احداث شده که همه نوع غذا یا تنقلاتی درآن عرضه می شود.  در اینجا مواد غذایی، ملزومات، تنقلات، سوغات و وسایل مد را نیز پیدا خواهید کرد.

اکثر برندهای ورزشی را می توانید از قسمت غربی میدان کوتا در تور بالی تهیه کنید. رستوران ها هم در قسمت شرقی میدان واقع شده اند و غذاهای خوشمزه ای مانند کنتاکی سرخ شده مرغ، محصولات مک دونالد، هاگن-دز و مانند اینها در آنجا عرضه می شود.

نشانی میدان کوتا در بالی

اندونزی، 80361 بالی، بادونگ،کوتا،جالان تگا ونجی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    پژمان
    من پارسال از آژانس شهرفرنگ تور استانبول گرفتم به من هتل ریتز کارلتون رو معرفی کردن قیمت هتل بالاست ولی به نظر من ارزش داشت هتل فوق العاده خوبی هست و به همه پیشنهاد میکنم