0/5 - (0امتیاز)
16 دی 1398 ساعت :14:46 1944

پارک پرندگان بالی (زیباترین و کمیاب ترین پرندگان)

پارک پرندگان بالی (Bali Bird Park) یک جاذبه بی نظیر و دیدنی است که بازدید از زیبایی های آن به خصوص برای خانواده ها بسیار عالی است.

با داشتن 2 هکتار از باغ های گرمسیری زیبا، پارک پرندگان بالی یک مجموعه تفریحی با نزدیک به 1000 پرنده عجیب و غریب از سراسر مجمع الجزایر اندونزی و از سراسر جهان می باشد که می تواند یک گزینه مناسب برای گذران اوقات فراغت شما در تور بالی باشد. در این پارک می توانید صدها گونه مختلف از پرندگان با شکوه و خزندگان منحصر به فرد را مشاهده کنید. چندین گونه از پرندگان در میان درختان و در در تمام محوطه پارک ساکن بوده و پرسه می زنند. پارک خزندگان نیز مجموعه گسترده ای از نمونه های خزندگان و دوزیستان را در باغ های زیبا ارائه می دهد. کومودو های غول پیکر به همراه پیتون ها، مارمولک ها، وزغ ها، قورباغه ها، لاك پشت ها، تمساح ها و سایر خزندگان منحصر به فرد همگی در این پارک در معرض نمایش هستند.

دیدنی های پارک پرندگان بالی

پارک پرنده بالی به شما امکان می دهد تا در سفر خود با تور ارزان بالی از نزدیک پرندگان زیبا و منحصر به فرد را لمس، تغذیه و مشاهده نمایید. همچنین می توانید از چندین پرنده اهلی از گونه های مختلف دیدن کنید و همچنین مجموعه های کمیاب و عجیب و غریب پرندگان را در محوطه های اختصاصی خود تحسین کنید. هر محوطه جداگانه و هر پرنده دارای یک صفحه اطلاعاتی است که در آن اسامی رایج و علمی پرنده، منشاء و گونه های آن و همچنین توصیف هایی که به شما کمک می کند درک عمیق تری از پرندگان داشته باشید، ذکر شده است.

نمایشگاه رایگان پرواز به شما امکان می دهد از ویژگی ها و توانایی های برخی پرندگان زیبا، پرندگان شکارچی و سایر موجودات حاضر در این مجموعه شگفت زده شوید! به طور معمول، عقابهای باشکوه، جغدها و ماکاها در این نمایشگاه به سوی طعمه ها هجوم می آورند و از مسئولین مجموعه خود غذا می گیرند و باعث تعجب و تحسین مخاطبان می شوند.

ویژگی "زمان تغذیه پرندگان" به شما امکان می دهد تا به طور فعال در برنامه های روزانه تغذیه پرندگان در پارک شرکت کنید. نگهبانان محیط تغذیه طبیعی پرنده را شبیه سازی می کنند، بسیاری از پرندگان در اطراف شما تغذیه می کنند و پرنده های شگفت انگیز هنگام تغذیه آن ها، حرکات ویژه و دیدنی انجام می دهند.

تجربه سینمای چهار بعدی Theater 4D Avian Theater یک ویژگی جالب برای خانواده ها در پارک پرندگان است که انیمیشن زیبای Rilly's Sky Adventure را نشان می دهد. این فیلم از گروهی از اردک های مهاجر و تلاش دلپذیر اما خطرناک اردکی جوان هنگامی که با خانواده خود در اولین مهاجرت خود در جنوب برای زمستان شرکت می کند را روایت می کند.

نکاتی که بهتر است درباره پارک پرندگان بالی بدانید

یكی از مأموریت های مدیریت پارک و تیم مقیم متخصصان پرورش پرندگان، حفاظت از پرندگان در معرض خطر برای حفظ گونه های آن ها است. این گونه های کمیاب شامل myna بومی بالی (Leucopsar rothschildi) است که اغلب افراد محلی از آن با عنوان "jalak Bali" یاد می کنند. منطقه ویژه جوجه کشی پارک پرندگان بالی نمونه های زیادی از پرندگان را در مراحل اولیه زندگی خود از زمان جوجه کشی، مراحل نوجوانی و پیشرفت آن ها در مراحل بلوغ خود نشان می دهد. این پارک بیش از 40 گونه از پرندگان محافظت شده را در پارک پرورش می دهد، از جمله گونه های نادر طوطی.

امکانات غذاخوری و ایمنی در پارک پرندگان بالی

در داخل پارک پرندگان بالی، انواع کیوسک های غذایی، میان وعده، نوشیدنی و بستنی و همچنین یک فروشگاه عکس وجود دارد که چاپ عکس دیجیتالی را روی تی شرت ها انجام می دهد. یک فروشگاه هدیه سوغاتی، منسوجات منحصر به فرد سنتی بالی و لوازم متنوع نیز در این پارک وجود دارد. پارک پرندگان بالی یک سیستم ایمنی مؤثر را اجرا می کند، این یک اقدام پیشگیرانه است که برای ایمنی مجموعه پرندگان، کارمندان و بازدید کنندگان از پارک پرندگان بالی در تور لحظه آخری بالی تنظیم شده است. این امر از ابتدای تأسیس پارک در 1995 در حال اجرا است. پیاده روی های ضد عفونی شده در هر ورودی و خروجی پارک واقع شده اند و بازوها و بدن بازدید کنندگان با ورود و خروج از  پارک توسط محلول های ایمن اسپری می شوند.

اطلاعات گردشگری پارک پرندگان بالی

آدرس: Jalan Serma Cok Ngurah Gambir, Singapadu, Batubulan, Sukawati, Gianyar, Bali

ساعات کار: 9 صبح تا 17:30 عصر

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران