0/5 - (0امتیاز)
20 اسفند 1398 ساعت :12:20 1822

بهترین زمان سفر به بالی چه زمانیست؟ (آب و هوای بالی)

حتما این سوال برایتان پیش آمده اکه بهترین زمان برای سفر به بالی کدام است؟ در این مقاله قصد داریم آب و هوای بالی، این جزیره زیبای اندونزیایی را خدمت شما معرفی نماییم.

آب و هوای بالی دارای 2 فصل خشک و مرطوب است. اگرچه می توانید در سفر با تور بالی در طول سال غالبا روزهای گرم و مرطوب را انتظار داشته باشید. فصل خشک در بالی از ماه مه تا سپتامبر است. در این اوقات روزها اکثرا آفتابی بوده و میانگین دمای 31 درجه سانتی گراد را نشان می دهد. اکثر گردشگران دوره میانه سال را بهترین زمان برای سفر به بالی می دانند. در طول این زمان توازن خوبی بین خورشید، ساحل و گشت و گذار و تفریحات آبی در بالی برقرار است! فصل مرطوب در بالی مابین ماه اکتبر تا آوریل است که گاه به گاه رگبار و باران و آسمان پوشیده از ابر را می توان انتظار داشت. بین ژوئن و آگوست در بالی به "ماه های بادی" مشهور است که مردم محلی بالی اغلب به آن "فصل بادبادک ها" می گویند. در این هنگام آسمان بالی با بادبادک های سنتی رنگارنگ پر شده است!

اندونزی بالی

بهترین زمان برای سفر به بالی: ماه مه تا آگوست!

ترجیحات مسافرین برای سفر با تور ارزان بالی ممکن است با توجه به آب و هوا بالی متفاوت باشد. با این وجود، برای تجربه اوقات سردتر در بالی، بهترین زمان برای بازدید از ماه مه تا آگوست است. این در حالی است که میزان رطوبت در این جزیره در این زمان در کمترین حد خود قرار دارد. در این مدت، هوا برای فعالیت های فضای باز و تورهای بازدید و پیاده روی دلپذیر است. آسمان در بالی نیز در این مدت واضح و آبی است و همین امر باعث می شود عکاسی در فضای باز و منظره در فضای باز و همچنین کار با دوربین برای شما بسیار لذت بخش و عالی باشد.

گرم ترین زمان سال در بالی

گرم ترین ماه های ماه بالی آوریل و اکتبر است که دمای روز تا 32 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. میزان رطوبت در مناطق ساحلی در این اوقات می تواند تا 75٪ برسد. این جزیره زیبا در این اوقات 12 ساعت تابش نور خورشید با میانگین دمای روز از 27 تا 32 درجه سانتیگراد را دریافت می کند. میانگین دمای روز در ارتفاعات سردتر از 21 تا 27 درجه سانتی گراد است. این می تواند به شدت در شب کاهش یابد. طلوع خورشید بین 5.50 صبح و 6.23 صبح است، و غروب خورشید حدود ساعت 6 عصر است.

بالی

زمانی که بالی خلوت است!

خلوت ترین فصل در بالی، از نظر رزرو هتل، تقریباً یک چهارم اول و آخر سال میلادی است. به عبارت دیگر، از ژانویه تا مارس و از اکتبر تا نوامبر! دسامبر معمولاً «فصل تعطیلات» محسوب شده و در این ماه حجم رزروها اغلب بسیار است. همچنین آب و هوای مرطوب بالی در طی این ماه ها باعث می شود هوا اکثرا بارانی باشد و در صورت سفر با تور لحظه آخری بالی در این زمان توصیه می کنیم چتر و لباس مناسب به همراه داشته باشید. می توانید در این مدت همراه با انواع مزایای پیشنهادی، نرخ هتل های پایین تری را تجربه نمایید. همچنین در طی این ماه ها جمعیت کمتری را در بالی خواهید یافت که خود به افزایش کیفیت سفر شما کمک شایانی می نماید.

بالی

ماه های آرام در بالی

جاده های آرام تر امکان دسترسی سریع تری را از هتل شما به مکان های دیدنی بالی فراهم می کند. این موضوع اغلب در تعطیلات خاص ملی در اندونزی صادق است. یکی از چنین اوقات سال ماه مبارک رمضان است که جشن اصلی آن در روز عید فطر می باشد. بخش اعظم مردم غیر بالیایی از جزیره عزیمت می کنند و برای این تعطیلات راهی خانه می شوند. به همین ترتیب، قبل از جشن سکوت Nyepi یا جشن های سال نو Saka، ساکنان به خانه های روستایی مربوطه باز میگردند تا در کنار خانواده باشند. همچنین بالی در حدود کریسمس و سال نو، از 24 دسامبر تا 5 ژانویه زیبایی و آرامش خاصی دارد. همچنین یک فصل با آب و هوای گرم و خشک و معادل تعطیلات مدرسه در بالی بین 1 ژوئیه تا 30 سپتامبر است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران