0/5 - (0امتیاز)
26 فروردین 1399 ساعت :13:45 1028

ساحل باتوبلیگ بالی

ساحل باتوبلیگ (Batubelig) ساحل ماسه ای سیاه و سفید بین ساحل Petitenget Seminyak و ساحل Berawa Canggu در بالی است. این ساحل نیم ساعت رانندگی با سمینیاک فاصله دارد.

ساحل باتوبلیگ به خصوص در نزد خانواده هایی که همراه با کودکان با تور بالی سفر می کنند و همچنین شناگران و موج سواران محبوب است. در این منطقه مناسب است که یک روز کامل را در ساحل بگذرانید، زیرا مکان های زیادی برای سرو غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های سرد وجود دارد. ساحل و آب بسیار تمیز است و اگر از آرامش ساحل خسته شدید می توانید کمی آبتنی نمایید. این ساحل به دلیل طولانی بودن آن برای پیاده روی ایده آل است و به هنگام غروب می توانید از منظره غروب خورشید فوق العاده لذت ببرید. ساحل باتوبلیگ برای گذراندن یک روز آرام در ساحل عالی است.

ساحل باتوبلیگ کجاست؟

ساحل باتوبلیگ به دلیل فضای آرام و منظره دریا بسیار زیبا، که کمی از جمعیت شلوغ سمینیاک به دور است، معروف است. در این ساحل می توانید از منظره زیبای غروب آفتاب، نوشیدنی های گوارا و امکانات تفریحی متعدد آن استفاده کنید. ساحل باتوبلیگ مکان مناسبی برای استراحت و آفتاب گرفتن در ماسه های گرم و نرم است. اما امواج در اینجا در مقایسه با ساحل کوتا و لژیان شدیدتر هستند، جزرو مد دریا بسیار رخ می دهد که همین امر شنا به هنگام جزرو مد را ناامن می سازد.

سواحل بالی-کوتا

فعالیت های ساحلی روزانه محبوب در باتوبلیگ شامل بادبادک بازی و والیبال است، در حالی که کل ساحل غربی دیدنی مسیری مورد علاقه برای اسب سواری در پیست های اسب سواری Canggu است. در طول فصل موسمی (معمولاً بین دسامبر و فوریه)، به دلیل وزش باد شدید معمولا باران های موسمی در این منطقه رخ می دهد. رستوران های خوبی نیز برای ناهار خوری در خیابان اصلی جلان باتوبلیگ به کرات وجود دارند.

حمام آفتاب

ساحل باتوبلیگ در نزدیکی منطقه Canggu است. رسیدن به ساحل بسیار آسان است، البته اگر با اسکوتر به ساحل سفر می کنید مراقب شن و ماسه در مسیر باشید. پارکینگ مناسبی در تفرجگاه موجود است. وقتی به ساحل می آیید، بهتر است یک سایه بان چتری اجاره نمایید، اجاره آن در کافه ها ارزان است. حمام آفتاب در این ساحل لذت بخش است، باید از خود در برابر آفتاب به اندازه کافی محافظت کنید. به دلیل نزدیکی به استوا نور خورشید در این ساحل به خصوص به هنگام ظهر می تواند شدید باشد.

خرید در باتوبلیگ!

بیشتر مسافرین تور لحظه آخری بالی خیابان اصلی مجاور ساحل باتوبلیگ را برای پیاده روی انتخاب می کنند و از مغازه های بوتیک دیدن می نمایند. جواهرات زیبا، کالاهای خانگی، پوشاک مد روز یا فروشندگان محلی که سوغات معمول را می فروشند را می توانید در این منطقه پیدا کنید.

سواحل بالی-سیمیناک

مزایای اقامت در باتوبلیگ

  • به راحتی می توانید از ساحل دور شوید و جاذبه های اطراف را کاوش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید اجاره اسکوتر است و شما می توانید در عرض چند دقیقه در سمینیناک باشید و ناحیه گسترده ای از کانگو را زیر پا بگذارید.
  • در این منطقه رستوران های شگفت انگیزی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید. مطمئن شوید که رستوران Wild Hog را و کافه دل مار را هنگام غروب آفتاب از دست ندهید (به خصوص برای زوج های جوان مناسب می باشد). همچنین رستوران محبوب واترچر و رستوران/کافه فوق العاده ای به نام Follie در اطراف این منطقه وجود دارد.
  • اگر به همراه خانواده با تور ارزان بالی سفر می کنید، بچه ها را به پارک تفریحی فینز ببرید. این مکان یک جاذبه جذاب با سرسره های آبی، بولینگ و مرکز ترامپولین است. برای بزرگسالان، آنها می توانند در استخر یا رستوران های این مجموعه سرگرم شوند در حالی که بچه ها در اسلایدهای آبی تفریح می کنند.
  • رستوران ها، کافه ها، فروشگاه های بوتیک شیک و اسپا های روزانه بسیار زیبا و مرسوم، مد روز در اطراف ساحل باتوبلیگ قرار دارد. در اواخر سال 2019 کافه بزرگ دل مار در این منطقه افتتاح شد که به سرعت با استقبال وسیعی مواجه شد.
  • 2 سوپر مارکت بزرگ در منطقه باتوبلیگ وجود دارد که می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را از آنجا تهیه نمایید.

تفرجگاه ساحلی فینز (طعم آرامش در بالی!)

آدرس: Jalan Pantai Batubelig, Kerobokan, Badung, Bali 80361, Indonesia

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران