0/5 - (0امتیاز)
07 دی 1398 ساعت :14:36 1117

راهنمای سفر دو روزه به بالی

در این مقاله قصد داریم سفری کوتاه و دو روزه به بالی را برای شما برنامه ریزی نماییم تا در فرصتی محدود از جاذبه های بالی بهره مند گردید.

بعد از رسیدن به فرودگاه بین المللی نگوراه رای، روز اول خود را در سواحل معروف بالی از جمله ساحل جیمباران، ساحل آبی بالی، ساحل پاندوا  و ساحل سمینیاک سپری کنید. پس از بهره مندی از تفریحات طبیعی این ساحل مانند شنا و آبتنی می توانید در اطراف هریک از آن ها خوراک هایی خوشمزه را در رستوران های جذاب و منحصر به فرد بالی صرف نمایید، در مراکز خرید مدرن به خرید سوغاتی ها و لوازم مورد نیاز خود بپردازید و از تفریحات زندگی شبانه بالی بهره مند گردید.

 ساحل جیمباران

در روز دوم از سفر خود با تور ارزان بالی می توانید به ارتفاعات بروید تا سویی دیگر از جزیره بالی را گشت و گذار کنید. اوبود با ترکیبی از صحنه های شگفت انگیز طبیعت و اماکن برجسته فرهنگی، قطب مرکزی این جزیره است که دارای دیدنی های بسیاری می باشد. در اوبود بالی می توانید معابد و کاخ های برجای مانده از قرون متمادی را در کنار گالری های هنری مدرن، تراس های برنج و دره های سرسبز تحسین کنید. در ادامه به تمامی گزینه ها برای شروع برنامه ریزی سفر کوتاه شما به بالی اشاره خواهیم نمود. همراه توریاب باشید...

ساحل آبی بالی

روز اول - از ساحل لذت ببرید و بهترین معابد بالی را ببینید

بالی به دلیل سواحل بکر و برجسته اش مشهور است، بنابراین روز اول شما می تواند یک تجربه فراموش نشدنی در ساحل کوتا، نزدیکترین ساحل به فرودگاه بین المللی نگوراه رای باشد. در این خط ساحلی محبوب می توانید از آفتاب گرفتن و یا شنا و موج سواری در میان امواج لذت ببرید. ساحل اکو نیز در 35 کیلومتری شمال غربی کوتا واقع شده و یکی دیگر از مناطق دیدنی و جذاب در بالی است.

ساحل کوتا

علاوه بر سواحل زیبا و دیدنی، بالی با معابد باشکوه خود توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند. معبد اولوواتو بالی، در کرانه جنگلی زیبا قرار گرفته است که به دلیل میمون های خاکستری رنگ دم بلند خود معروف است، در حالی که معبد تانالوت به دلیل بی نظیر بودن موقعیت آن در خارج از ساحل و منظره زیبای غروب خورشید در آن محبوب است. همچنین می توانید از Garuda Wisnu Kencana، یک پارک فرهنگی با یک بنای تاریخی 121 متری خدای هندو Vishnu که سوار بر پرنده اسطوره ای Garuda است، در روز اول سفر خود با تور بالی بازدید کنید.

معبد اولوواتو بالی

غروب روز اول از منظره زیبای غروب آفتاب بهره مند شوید و شب را خوش بگذرانید

در اواخر عصر روز اول، می توانید با سفارش یک نوشیدنی گوارا خنک شوید و پاهای خود را درون ماسه های ساحل حفر کنید، یا از خاطره انگیزترین تجربه غذاخوری با منظره غروب خورشید در کندونگان یا جیمباران روز خود را به پایان برسانید. اگر معبد Uluwatu بخشی از برنامه سفر روزانه شما است، می توانید رقص غروب خورشید Kecak را در سالن آمفی تئاتر صخره ای تماشا کنید.

اگر ترجیح می دهید شب را در یک کافه و مرکز تفریحی سپری کنید، به Rock Bar Bali در متجمع تفریحی و اسپای آیانا بروید تا از نوشیدنی های محلی با منظره اقیانوس هند لذت ببرید. همچنین ساحل لجیان و سمینیاک بهترین مکان های برای گذراندن شبی به یاد ماندنی هستند.

ساحل لجیان

روز دوم کوه های زیبا را کشف کنید و در بازارها بچرخید

پیشنهاد می کنیم روز دوم سفر خود با تور بالی را به کشف ارتفاعات زیبا در بالی بپردازید. بازدید از اوبود ضروری است، در اوبود می توانید از قایق سواری در میان آب های زلال و پیاده روی در میان مناظر کوهستانی و مزارع برنج تراس مانند لذت ببرید.

 

در حدود 14.5 کیلومتری شمال مرکز اوبود، معبد Tirta Empul قرار دارد که می توانید استخرهایی زیبا را که از چشمه های طبیعی تغذیه می شوند در آن ناحیه مشاهده کنید. همچنین در جنگل میمون های اوبود می توانید اوقات خوشی را سپری نمایید.

جنگل میمون های اوبود

پس از گشت و گذار در ارتفاعات، وقت آن رسیده که سوغاتی بخرید! بازار هنر اوبود یکی از نقاط دیدنی این شهرک است که ده ها غرفه همه چیز را از سوغاتی های بالی تا صنایع دستی به فروش می رساند. شما همچنین می توانید بازارهای هنری سوکاواتی و گووانگ را کاوش کنید، جایی که می توانید مهارت های چانه زنی خود را آزمایش کنید!

بازار هنر اوبود

غروب روز دوم - با لمس هنر و فرهنگ بالی شام بخورید!

آخرین شب اقامت در بالی را در بهترین رستوران های اوبود بالی پایان دهید. بسیاری از رستوران ها و اماکن فرهنگی در بالی اماکن باز دارند که رقص های سنتی بالیایی و ارکسترهای گیملان را به نمایش می گذارند. رستوران Laka Leke یک شام به همراه جشن بالیایی را به همراه اجراهای منظم فرهنگی هر شب برگزار می کند، در حالی که کاخ سلطنتی اوبود میزبان اجراهای فرهنگی با یک ارکستر زنده از ساعت 19 عصر است. اگر می خواهید یک تجربه غذاخوری لوکس و مجلل داشته باشید، می توانید در رستوران های برنده جوایز مانند رستوران Mozaic Gastronomique ، Locavore، و CasCades در بالی غذا صرف کنید.

منبع: تور بالی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران