0/5 - (0امتیاز)
14 بهمن 1398 ساعت :11:50 1205

ساحل پادانگ گالاک بالی (ساحل بادبادک ها!)

ساحل پادانگ گالاک (Padang Galak) شمالی ترین ساحل سانور در بالی است که گشت و گذاران باتجربه می توانند در بیشتر سال از امواج زیبا و منظره شگفت انگیز آن برخوردار شوند.

ساحل پادانگ گالاک با نمایی خیره کننده و امواجی خروشان در شمال ساحل سانور قرار دارد که برای گشت و گذارهای ماجراجویانه در بالی ایده آل است. پادانگ گالاک یکی از معروف ترین سواحل بالی بوده و به یکی از جاذبه های توریستی این جزیره در اندونزی تبدیل شده است که در تمام اوقات سال به دلیل امکانات شنا، استراحت و گشت و گذار خود مورد بازدید بسیاری از گردشگران به ویژه گردشگران داخلی قرار می گیرد. گردشگران عمدتا از کشورهای مجاور یا کشورهای خارجی هستند که به دلیل داشتن موج های عالی و قدرتمند (مناسب برای موج سواری) به این نقطه گشت و گذار رسیده اند. این ساحل شنی سفید از منظره ای چشمگیر و براق، فضایی آرام و ظریف و رمانتیک برخوردار بوده در دهکده پادانگ گلاک، سانور، دنپاسار ریجنسی و استان بالی اندونزی واقع شده است. از شهر دنپاسار فقط 5 دقیقه و از فرودگاه دنپاسا رتنها 25 دقیقه با ماشین با ساحل پادانگ گالاک بالی فاصله است. ساحل پادانگ گالاک دسترسی خوبی به دریا دارد و توسط تمام وسیله نقلیه به راحتی قابل دسترسی است. این ساحل به عنوان ساحلی محبوب و مورد علاقه برای تفریح ​​، شنا و گشت و گذار نزد گردشگران تور لحظه آخری بالی شناخته شده است.

 بهترین فصل برای موج سواری

به دلیل وجود جریان باد از جنوب غربی به شرق، بهترین فصل برای گشت و گذار در ساحل پادانگ گالاک در فصل مرطوب و بارانی است که امواج بزرگ و قدرتمندی را در این منطقه ایجاد می کند که برای ماجراجویی و گشت و گذار ایده آل است. ساحل پادانگ گالاک از نظر جغرافیایی در قسمت چپ از شبه جزیره بالی قرار دارد که احتمال دارد امواج بزرگی را به هنگام جریان باد از جنوب غربی آغاز شود.

ساحل بادبادک ها!

ساحل پادانگ گالاک یکی از زیباترین سواحل در تور بالی محسوب می گردد. این خط ساحلی باریک با موج شکنی بتونی که محدوده آن را مشخص نموده است، در مجاورت پیاده روی ساحل دارد. این منطقه از ژوئن تا آگوست از وزش باد شدید (10 تا 20 نات) برخوردار است و آن را به مکانی محبوب برای سرگرمی های پرواز سنتی بالی (کایت سواری) تبدیل می کند. ساحل پادانگ گالاک بسته به شرایط آب و هوا میزبان جشنواره بین المللی بادبادک ها و کایت ها، معمولاً در ماه ژوئیه یا آگوست است. صدها نفر از گروه های کایت سواری و بادبادک بازی رقیب از سراسر جزیره جمع می شوند تا بادبادک های سنتی خود را در یک میدان ساحلی بزرگ و مرتفع پرواز دهند. این گروه ها اغلب در برابر تیم های بین المللی که با بادبادک های مدرن با اشکال و اندازه های مختلف پرواز می کنند، رقابت می کنند.

پارکی خارق العاده در اطراف ساحل!

یک پیاده روی کوتاه از ساحل به یک پارک تفریحی متروکه اما زیبا به نام Taman Festival Bali می رسد. این پارک که به عنوان شهر ارواح بالی نیز شناخته می شود، دارای ساختارهای ویران و چهره هایی زینتی است که تا حدی پوشیده از شاخ و برگهای متراکم و پیچک ها است. این پارک از جمعیت اصلی سانور فاصله دارد و مسافران پرماجرا و علاقه مندان به ماوراء الطبیعه را به خود جلب می کند. کاوش در Taman Festival Bali به دلیل خراب شدن سازه ها کاملاً بی خطر نیست، بنابراین در طول بازدید خود مراقب باشید.

نزدیکترین فرودگاه به ساحل پادانگ گالاک بالی

فرودگاه بین المللی Ngurah Rai در فاصله 14 کیلومتری این ساحل زیبا در تور ارزان بالی واقع شده است و نزدیکترین پایانه به مقصد شما است.

ساحل پادانگ گالاک در دهکده پادانگ گلاک، سانور، دنپاسار ریجنسی و استان بالی - اندونزی واقع شده است. این ساحل از لحاظ استراتژیک در مرکز جزیره بالی واقع شده است که به سایر نقاط معروف گشت و گذار مانند ساحل کراماس، ساحل Biaung / Lembeng، ساحل Matahari Terbit، ساحل سانور، ساحل Segara، ساحل Sindhu و ساحل Merta Sari نزدیک است. ساحل Padang Galak دسترسی خوبی دارد و توسط هر وسیله نقلیه به راحتی قابل دسترسی است.

آدرس: Jalan Padang Galak, Kesiman, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali 80223, Indonesia

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران