0/5 - (0امتیاز)
22 دی 1398 ساعت :11:43 1583

بهترین ورزش های آبی در بالی

ورزش های آبی در بالی مناسب کسانی است که به دنبال چیزی فراتر از شنا و غواصی هستند. بیشتر این تفریحات در اطراف Tanjung Benoa  که تفرجگاهی محبوب برای برگزاری تفریحات آبی بالی می باشد متمرکز شده اند.

موج سواری

موج سواری ورزشی است که منجر به ظهور و محبوبیت ساحل کوتا به عنوان معروف ترین ساحل بالی شد. امروزه نیز ساحل کوتا بهترین مکان در بالی برای موج سواری محسوب می گردد. همه ساله موج سوارانی از سراسر جهان برای انجام این تفریح محبوب از سراسر سواحل بالی دیدن می کنند. از آب های نیلگون اطراف شبه جزیره بوکیت گرفته تا ساحل شنی سیاه (black-sand) مکان های بسیاری در بالی برای انجام این تفریح آبی محبوب وجود دارد.

گشت و گذار در بالی به اشکال مختلفی رایج است. بادی بوردینگ یا "سوار شدن بر بوگی" (boogie boarding) یکی دیگر از راه های موج سواری در بالی است. دوره های آموزشی موج سواری، اجاره لوازم موج سواری و تورهای مبتدی توسط آموزشگاه های مخلف در مناطق ساحل کوتا، ساحل سانور و شبه جزیره Tanjung Benoa در تور بالی در دسترس است.

غواصی

در اعماق دریاهای بالی برخی از بهترین مناظر غواصی در جهان قرار دارند! آب های معتدل این جزیره تفریحی زیبا که جزئی از مجمع الجزایر توریستی اندونزی است، صخره های مرجانی و زندگی دریایی دیدنی و فوق العاده ای در اعماق خود دارد. صحنه های متنوع زیر آب شامل دیوارهای مرجانی زیبا و باقیمانده کشتی های غرق شده است. اگر در غواصی تازه کار هستید و تجربه کافی ندارید، بالی با داشتن چندین مرکز آموزشی غواصی مکان بسیار خوبی برای یادگیری تکنیک های غواصی و گرفتن گواهینامه غواصی است. بهترین مکان های غواصی بالی شامل نوسا لمبونگان، صخره های مرجانی ساحل سانور، ساحل آمد و تولامبن در سواحل شرقی دورافتاده و جزیره Menjangan در شمال بالی می باشند.

اسنورکلینگ

اسنورکلینگ در بالی شاید ساده ترین راه برای لذت بردن از شگفتی های زیر آب این جزیره باشد. در اسنورکلینگ برخلاف غواصی نیازی به حمل مخزن کامل هوا بر روی پشت خود نیست و نیازی به گواهی غواصی نیز نمی باشد. با اسنورکلینگ می توانید صخره های مرجانی پر جنب و جوش را کشف کنید که با زندگی دریایی زیبای آب های گرمسیری احاطه شده اند. بسیاری از مناطق مناسب اسنورکلینگ در بالی به راحتی قابل دسترسی هستند. برای انجام این ورزش آبی محبوب کافیست ماسک، اسنورکل و کفش های مخصوص غواصی همراه داشته باشید و به کشف دنیای شگفت انگیز زیر دریاهای بالی بپردازید! آب های گرمسیری اطراف بالی برای غواصی و اسنورکلینگ ایده آل هستند. درجه حرارت آب در این مناطق به طور میانگین 27 درجه سانتی گراد است و آب های بیشتر مناطق مانند Nusa Lembongan، Tulamben و Pemuteran در طول سال آرام است.

رفتینگ (قایقرانی در آب های خروشان)

رففتینگ به شما امکان می دهد تا "بالی واقعی" را که در طبیعت غوطه ور است تجربه کنید و در امتداد امواج خروشان یا جریان های مداوم، اوج هیجان قایق سواری در بالی را تجربه نمایید. علاوه بر تجربه این هیجان، می توانید بعضی از گیاهان و جانوران نادر بالی را از نزدیک ببینید. رودخانه های اصلی قایقرانی بالی رودخانه ایونگ در اوبود و Telaga Waja در شرق بالی می باشند. برای یک تجربه قایقرانی بسیار منحصر به فرد، مراکزی در کنار رود Siap در روستای Payangan در مرکز بالی وجود دارد که به شما امکان می دهد رفتینگ را به بهترین وجه تجربه نمایید.

پیاده روی در اعماق دریا! (Sea walking)

افرادی که مایل به لذت بردن از زیبایی های اعماق آب های بالی بدون داتن مهارت خاص یا دریافت گواهینامه های مربوطه هستند، می توانند از تورهای پیاده روی منحصر به فرد در اعماق دریا در تور ارزان بالی بهره ببرند. این فعالیت به شما امکان می دهد تا با یک کلاه ایمنی مخصوص که برای زیر آب طراحی شده در اعماق دریا قدم بزنید. در بالی چندین مرکز برای برگزاری پیاده روی های دریایی وجود دارد و یکی از آنها موسس دیرینه بالی سیواکر (Bali Seawalker) در سانور است.

پس از طی کردن مسیری تا محل مناسب توسط قایق ها، شرکت کنندگان کفش های مخصوص و کلاه های ایمنی منحصر به فرد را که توسط مخازن اکسیژن در زیر قایق تغذیه می شوند، می پوشند که تنفس مناسب و امکانات پیاده روی در زیر آب را در اختیار آنها قرار می دهد. هفت متر پایین تر، گردشگران تور لحظه آخری بالی قادر خواهند بود آزادانه در میان انواع ماهی ها و شگفتی های اعماق دریا یک پیاده روی هیجان انگیز را تجربه نمایند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران