0/5 - (0امتیاز)
29 آبان 1398 ساعت :09:41 1231

دوچرخه سواری در بالی را از دست ندهید!

بالی با پستی و بلندی ها و مناظر بدیعش، مکانی منحصر به فرد برای رکاب زنان و شیفتگان طبیعت می باشد.

بالی، این جزیره شگفت انگیز، با غروب های به یاد ماندنی، کوهستان های استوار و سرسبز، ساحل های گرم و درخشان و طبیعت تکرار نشدنی اش از بهترین و شاخص ترین جاذبه های گردشگری بالی محسوب می شود. دوچرخه سواری نیز که ورزش محبوبی در میان جهانگردان از جمله گردشگران تور بالی می باشد، می تواند چاشنی بسیار خوبی برای لذت بردن بیشتر از تعطیلات گردد.

مسیر ها و تور های دوچرخه سواری

در اوقات دوچرخه سواری در میان جزیره بالی، می توانید از میان تراس ها و مزارع برنج و طبیعت سرسبز و رنگارنگ اطراف عبور نموده و در میان روستا های محلی گشت و گذار دلچسبی داشته باشید. همچنین تپه های سرسبز بالی با مناظر حیرت انگیز خود که هر مسافری را مجذوب خود می نمایند، برای دوچرخه سواری، قدم زدن و کمپینگ بسیار مناسب می باشند. می توانید همراه دوستان یا همسفران خود در تور ارزان بالی، برای دوچرخه سواری به میان این تپه ها رفته و علاوه بر کمپینگ در منطقه از ورزش های دست جمعی مانند یوگا و کوهنوردی لذت کافی ببرید.

راهنماهای محلی بالی نیز شما را در یافتن مسیر های مناسب و زیبا برای دوچرخه سواری کمک خواهند نمود، زیرا با جغرافیا و مسیر های منطقه آشنایی کافی دارند و می توانند شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین مسیر ها برای دوچرخه سواری در بالی یاری رسانند. البته اگر هنوز در دوچرخه سواری حرفه ای نیستید سعی کنید از مسیر های دارای شیب زیاد و مجاورت آتشفشان های بالی خودداری فرمایید. این نکته را راهنمای تور شما نیز گوشزد خواهد نمود. همچنین در صورتی که علاقه مند باشید می توانید در تور های دوچرخه سواری نیز که در حضور راهنمایان تور برگزار می گردد شرکت نموده و به تفریح دست جمعی نیز بپردازید. این تور های در غالب اوقات کوتاه (نیم روزه و یکروزه) می باشند که برای مسافرینی که قصد اقامت کوتاه (عموما سه روزه) در بالی را دارند، مناسب و عالی می باشد.

مناظر دیدنی و حیرت انگیز در مسیر دوچرخه سواری

یکی از دیدنی ترین مسیر های دوچرخه سواری در بالی، از میان روستاهای منطقه می گذرد. این روستا ها بسیار خوش آب و هوا بوده و عموما دارای مردم مهموان نوازی می باشند. در هنگام عبور از میان این روستا ها با تور های دوچرخه سواری بالی، بد نیست اقامت و گشت و گذار کوتاهی نیز در آن ها داشته و از غذاهای محلی روستاییان کمی بچشید. همچنین در صورت تمایل می توانید از صنایع دستی روستاییان بالی نیز خرید نموده و با خود به عنوان سوغاتی به ارمغان بیاورید. یکی از بهترین بازار ها در این زمینه، بازار هنر اوبود می باشد. دوچرخه سواری در میان دره ها و شالیزار های روستا ها نیز می تواند بسیار دلچسب و لذت بخش باشد. این تجربه به یاد ماندنی را از دست ندهید و برای شرکت در تور های دوچرخه سواری با تور لحظه آخری بالی همراه شوید!

جا دارد بگوییم که تور های دوچرخه سواری بیشتر برای افرادی که در این ورزش کوهستانی مبتدی بوده یا اولین باری است که به بالی سفر می کنند مناسب می باشد زیرا امکانات کاملی را از قبیل شناسایی مسیر ها، ارائه وعده های غذایی، اجاره دوچرخه و در صورت طولانی بودن رزرو مکانی برای اقامت را ارائه می دهند. اگر در دوچرخه سواری حرفه ای باشید و قبلا نیز تجربه سفر به بالی را داشته باشید، در صورت تمایل می توانید به شخصه دوچرخه ای اجاره کرده و تنها یا به همراه دوستان خود به دوچرخه سواری و گشت و گذار در میان عجایب بالی بپردازید. همچنین برای یافتن مکان مناسب اقامت در بالی، هتل های بالی را ببینید.

چه وسایلی برای دوچرخه سواری و تفریح در بالی به همراه داشته باشیم؟

  • کفش ورزشی مناسب

از پیش نیاز های هر سفر سیاحتی می باشد. از آن جایی که به هنگام دوچرخه سواری در بالی احتمال دارد در طول روز زیاد رکاب بزنید، حتما کفش های کتانی مناسب و راحتی همراه داشته باشید.

  • عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب

آفتاب با تمام زیبایی اش ممکن است برای سفر شما مزاحمت ایجاد نماید. پس از همراه داشتن عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب مناسب قبل از سفر اطمینان حاصل فرمایید.

  • کلاه محافظ دوچرخه سواری

با توجه به شیبدار بودن اکثر مسیر های دوچرخه سواری در بالی، از این که کلاه ایمنی مناسبی را برای استفاده در تور های دوچرخه سواری همراه دارید اطمینان حاصل فرمایید. البته از خود بالی هم می توانید این کلاه ها را تهیه نمایید اما برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید آن را از قبل همراه داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    بیتا

    شرایط هتل در دوران کرونا به چه شکله؟

    توریاب: طبق پروتکل بهداشتی کشور ترکیه فعالیت می کند

  • avatar
    ماری
    دوست من رفته میگه عالیه