0/5 - (0امتیاز)
05 فروردین 1399 ساعت :13:30 1304

تفرجگاه ساحلی فینز (طعم آرامش در بالی!)

تفرجگاه ساحلی فینز (Finns Beach Club) یکی از برترین و مشهورترین مراکز تفریحی ساحلی بالی می باشد که امکانات منحصر به فردی را برای مسافرین علاقه مند به ساحل و آرامش دریا ارائه می دهد.

تفرجگاه ساحلی فینز که در فاصله حدود 150 متری از ساحل قرار داشته و تنها 10 دقیقه با ساحل سمینیاک بالی فاصله دارد، یکی از مشهورترین و زیباترین اقامتگاه ها و تفرجگاه های ساحلی در بالی محسوب می شود. میهمانان تور بالی می توانند روز خود را در این تفرجگاه در میان جذابیت و زیبایی منحصر به فرد سواحل گذرانده و از برنامه های برگزار شده توسط این تفرجگاه نیز لذت ببرند. از جمله امکانات این تفرجگاه یک استخر 30 متری زیبا و خیره کننده به همراه بلندگوهای زیر آب می باشد! ساختار تشکیل یافته از چوب های بامبو تفرجگاه فینز به گونه ای طراحی شده است تا میهمانان اجازه دهد منظره زیبایی از غروب خورشید را تجربه نمایند. همچنین مرکز پخش موسیقی Resident DJ روزانه از ساعت 9 صبح در این مرکز موزیک پخش کرده و خوانندگان از ساعت 4 عصر به بعد موسیقی زنده اجرا می نمایند.

تفرجگاه فینزکجاست؟

تفرجگاه ساحلی فینز یا "فینز بیچ کلاب" یک مجتمع تفریحی شیک و جذاب در ساحل Berawa در Canggu با استخر های متعدد آبی رنگ کاشی شده، محوطه ای با شکوه و وسیع و مطبوع ساخته شده از درختان بامبو است. می توانید در خارج از دسترس خورشید روز خود را در داخل محوطه این مجتمع تفریحی نموده و خود را با تفریحات جذاب و متعدد آن سرگرم نمایید یا اینکه با داشتن منظره زیبا و منحصر به فردی از اقیانوس در استخرهای این مجموعه آبتنی نمایید. این تفرجگاه ساحلی از مسافرین تور لحظه آخری بالی که از شنا در ساحل باز می گردند با یک نوشیدنی خنک و گوارا استقبال می کند! برای عاشقان غروب آفتاب، این تفرجگاه یکی از بهترین نقاط شلوغ در منطقه Canggu است زیرا منظره زیبا و منحصر به فردی از غروب آفتاب ارائه می دهد که در تمام بالی بی نظیر است! اسنک های روزانه در مکان ساحل با حداقل هزینه در دسترس است و می توانید از آن ها تهیه نمایید. گروه های حداکثر 6 نفر می توانند برای رزرو اتاق در این مجموعه اقدام نمایند.

غذاهایی لذیذ و رنگارنگ!

منوی ناهار خوری همه روزه در فینز بیچ کلاب دارای غذای ساده با ترکیبی از غذاهای محلی، بین المللی و فیوژن از جمله خوراک سوشی اختصاصی است. منوی غذای مخصوص این مجموعه شامل خوراک هایی به سبک تاپاس، مانند بال مرغ کبابی که با سس تارتار سرو می شود، ماهی مرکب کباب شده با نمک و فلفل سوچوان و انواع چای و نوشیدنی است. همچنین کروکت های arancini یا risotto با پنیر محلی و مخلفات خوشمزه نیز در رستوران های این تفرجگاه سرو می شوند. منوی مخصوص کودکان نیز موجود است که می توانید از آن استفاده نمایید.

Surfbar

در بخش گشت و گذار Surf Bar می توانید یک صندلی با بهترین منظره از استخر و ساحل انتخاب کنید. نوشیدنی های محلی گوارا شامل مارگاریای توت یخ زده و پوملو در اینجا سرو می شوند. اینجا مکان مناسبی برای گذراندن روز خود در بالی است و تا ساعت 11 عصر باز است. دی جی های مقیم در این ناحیه روزانه از ساعت 4 بعد از ظهر به اجاری موزیک می پردازند و آهنگ هایی را در انواع سبک های موسیقی و برای تمام سلیقه ها پخش می نمایند. همچنین تماشای منطره غروب آفتاب و منطره شب با چراغ های رگارنگش ازینجا دیدنی است!

تفرجگاهی ویژه و منحصر به فرد!

با ارائه خدمات خیره کننده ترین محل مطلق ساحلی بالی و امکانات کلاس اول و خدمات VIP ویژه، VIP Beach Club فینز سطح ویژه ای از خدمات تفریحی ساحلی در تور ارزان بالی را ارائه می دهد. میهمانان از مزایای VIP با تخت های یک نفره و لوکس لذت می برند. استفاده از کمد، چای صبح و قهوه، جریان آزاد آب بالی، طراوت بعد از ظهر و دسترسی انحصاری به اتاق های جادار و تعویض لباس خصوصی کامل با حوله و توالت در این تفرجگاه زیبا در بالی مقدور است. از جمله عمده ترین امکانات مجتمع تفریحی ساحلی فینز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران St Tropez - غذاهای تابستانی ایتالیایی و فرانسوی سرو می کند.
  • تختخواب ساحلی و کنار استخر
  • استخر گسترده Oceanfront برای بزرگسالان
  • استخر Gazebo مناسب برای دوستان و خانواده
  • موسیقی زنده
  • استراحتگاه های اختصاصی
  • Gazebo Bar
  • زمین های چمن زیبا

تفرجگاه ساحلی فینز بالی

مکان: Jalan Pantai Berawa، Tibubeneng، Canggu، Badung، Bali 80361، اندونزی

ساعات فعالیت: روزانه از 9 صبح تا 11 عصر

تلفن: +62 (0)361 844 6327

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران