0/5 - (0امتیاز)
01 آذر 1398 ساعت :20:32 1308

مراکز سلامت و زیبایی پوست در بالی

اگر به دنبال مراقبت های پوستی ویژه و نیز امکانات درمانی و سلامتی فرح بخش در سفر خود هستید، بالی یکی از بهترین گزینه هاست!

اگر دنبال مکانی هستید که به صورت حرفه ای از پوست شما معاینه و مراقبت و معاینه به عمل آمده و درمان های لازم بر روی آن انجام شود، بالی یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور می باشد. همراه با تور لحظه آخری بالی می توانید از بهترین و حرفه ای ترین خدمات پوستی (Skin Care) در بالی بهره مند گردید و در کنار سفر خود و بازدید از جاذبه های گردشگری بالی، از رسیدگی به بدن و سلامتی خود نیز غافل نمانید.

بدین منظور اولین کاری که باید انجام دهید این است که هتل محل اقامت خود را چک کنید که آیا خدمات اسپا و مراقبت ها و درمان های پوستی ارائه می دهد یا خیر. بدین منظور می توانید به صفحه هتل های بالی سری بزنید و امکانات هتل ها در بالی را بررسی نمایید. همچنین سایر هتل ها نیز عمدتا مهمان خارجی به منظور ارائه خدمات پوست درمانی و اسپا می پذیرند که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. فقط یادتان نرود که از قبل با هتل مربوطه هماهنگ نموده و وقت رزرو نمایید.

اگر می خواهید خدمات مراقبت پوستی خود در بالی را در محیط خارج از هتل و به صورت تخصصی تر انجام دهید، باید بگوییم که در جزیره زیبای بالی مراکز متعددی بدین منظور وجود دارند که می توانید از امکانات آن ها استفاده نمایید. در ذیل عده ای از این مراکز خدمات پوستی و اسپا در بالی را می آوریم تا با بررسی آن ها نسبت به انتخاب مرکز مناسب اقدام نمایید. با مجله گردشگری توریاب همراه باشید:

  • مرکز خدمات پوستی بادی تمپل (Body Temple)

این مرکز اسپا در بالی در ناحیه کانگو (Canggu) استقرار یافته است و یکی از محبوب ترین و بهترین مراکز اسپا در بالی محسوب می گردد. با بازدید از این مرکز و استفاده از خدمات ماساژ درمانی و خدمات پوستی آن احساس رضایت قلبی، آرامش و غروری دلپذیر به شما دست خواهد داد! همچنین می توانید از خدمات ویژه این مرکز مانند برنامه ها و رژیم های موثر لاغری از طریق دفع مایعات اضافی ذخیره گشته در بدن، ماساژ های سنتی و آرامش بخش و نیز برنامه های درمانی ویژه برای حفظ جوانی پوست و بازگشت خاصیت ارتجاعی آن اشاره نمود.

  • مرکز اسپای بادی ورکس (Bodyworks)

در این مرکز درمانی و توان بخشی انواع گوناگونی از امکانات همچون سونای مجهز به امواج مادو قرمز و نیز جلبک درمانی با جلبک های دریایی بالی و انواع گوناگون دیگری از گزینه های درمانی و تفریحی ارائه می گردد. بادی ورکس در منطقه زیبای سمینیاک بالی قرار دارد و در حین بازدید از آن بد نیست سری به ساحل سمینیاک بالی نیز بزنید و از امکانات آن جا نیز بهره مند گردید.

  • مرکز بادی ورکس اوبود (ubudbodyworkscentre)

مرکز بادی ورکس اوبود همانطور که از نامش پیداست در ناحیه اوبود بالی قرار دارد و توسط یک پزشک طب سنتی حاذق به نام کتوت آرسانا (Ketut Arsana) اداره می گردد. در این مرکز درمانی محبوب در تور بالی می توانید از انواع خدمات آرامش بخش بدن، اسپا و خدمات پوستی بهره مند گردید که بر لذت اقامت دلنشین شما در جزیره زیبای بالی خواهند افزود. از جمله خدمات درمانی منحصر به فردی که در این مرکز ارائه می گردند می توان به انواع انرژی درمانی اشاره نمود. خدمات انرژی درمانی شامل بررسی آئورا (هاله انرژی اطراف بدن) و نیز چاکراهای بدن می گردند و نوعی از مدیتیشن و تن آرامی می باشند. سایر خدمات طب سنتی و چینی مانند انواع حجامت، زالو درمانی و نیز درمان های وابسته به واکنش ها و عکس العمل های بدن (reflexology) نیز در این مرکز ارائه می شوند که می توانید از آن ها بهره لازم را ببرید. برای آشنایی بیشتر با خدمات ویژه و درمان های پوستی این مرکز می توانید به آدرس اینترنتی آن به نشانی ubudbodyworkscentre.com مراجعه فرمایید.

  • مرکز درمان های طبیعی عالیا (Aliyah)

مرکز خدمات و درمان های طبیعی و پوستی بالی یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین مرکز خدمات طب سنتی و آرامش بخشی در تور ارزان بالی می باشد. تمامی خدمات این مرکز در یک کلبه چوبی صورت پذیرفته و در نتیجه نسبت به سایر موارد فوق الذکر نسبتا ارزان تر و دارای قیمت های مناسب تری می باشند. این مکان دارای محیطی شاد و آرامش بخش بوده و انواع گوناگونی از خدمات درمانی پوست، انرژی درمانی، ماساژ درمانی و غیره در آن انجام می گیرد. همچنین در مرکز درمان های طبیعی عالیا می توانید غذاهای خوشمزه و ارگانیک را نیز میل نمایید که طعمی دل پذیر و به یاد ماندنی دارند. برای آشنایی بیشار با خدمات ویژه و منحصر به فرد این مرکز درمان طبیعی در بالی می توانید به آدرس اینترنتی آن به نشانی aliyabali.com مراجعه فرمایید یا با کارشناسان ما در مجموعه توریاب تماس حاصل فرمایید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    میثم
    ما سال پیش این هتل رفتیم خدمات و کیفیت و دسترسی خوب بود راضی بودم
  • avatar
    شبنم
    من اولین سفرم به استانبول این هتل رو رفت خیییییلی هتل خوبی بود برخورد پرسنل مهربون بود دسترسی هتل هم عاااالی بود