0/5 - (0امتیاز)
28 شهریور 1398 ساعت :08:21 1049

پارک آبی اسپلش بالی(اوج هیجان دنیای آبی)

پارک آبی اسپلش بالی دارای 2400 متر مربع فضا، با تعداد بسیار خوبی از استخرها و اسلایدهای با کیفیت که برای بزرگسالان و بچه ها مناسب است. این مجموعه مهیج و دوستانه در کنار کلوپ تفریحی فینز، یک مجموعه ورزشی و تفریحی نزدیک به ساحل براوا بالی قرار دارد.

بچه ها و بزرگترها در تور بالی ممکن است از Giant Racer لذت ببرند - این اسلاید 90 متری 4 نفر را در خود جای داده و دارای یک سرعت سنج  است که زمان شما را ثبت می کند. اسلایدی به همین شکل طراحی شده به نام Speed Racer برای بچه های جوان تر است که عاشق مسابقه هستند.

نکات برجسته پارک آبی اسپلش بالی

اگر طرفدار سرسره­های آبی صاف و یکنواخت نیستید، سوپر باول شما را به سرسره های گردان می فرستد که با هر بار چرخش و در اطراف یک کاسه غول پیکر، شلیک و غوطه وری درون یک استخر را تجربه خواهید نمود. یکی دیگر از سواری های معروف Big Big (Big Red) است که از 5 طبقه تشکیل می­شود و شما را از طریق پیچ و تاب های چرخان و مسیر منحصر به فرد خود حمل می­کند.واترپارک اسپلش بالی همچنین برای کودکان نو­پا امکانات تفریحی فراوانی دارد، مانند Splash Playground که دارای یک تالاب کم عمق، یک قلعه با توپ های آبی و مینی اسلایدها است. همچنین نجات غریق ها تا زمان تعطیلی روزانه پارک آبی در خدمت هستند.

غذاخوری در واترپارک اسپلش بالی(Splash Waterpark)

قسمت بار و رستوران این مجموعه آبی بالی مشرف به استخر مجلل المپیک مجلل کلوپ تفریحی فنلاند است و میان وعده های سبک، پیتزا و غذای مکزیکی را سرو می کند. اگر می خواهید از مسافرت خود به پارک آبی اسپلش بالی با استراحت استفاده کنید، سالن های حمام آفتاب نیز دز این مکان وجود دارند. تفریحات روزانه در پارک آبی اسپلش بالی شامل ورود به پارک آبی و استخر المپیک، یک بستر استراحت و حمام آفتاب روزانه برای بزرگسالان و Wi-Fi رایگان است.

سرسره ها

-سرسره مسابقه غول پیکر (Giant Racer)

ساخته شده در پنج طبقه بلند، چهار خط سواری و 90 متر طول، The Giant Racer شما را دعوت می کند تا دوستان و آشنایان خود را به چالش بکشید و با ساعت مسابقه دهید! با بالا رفتن آدرنالین خود، هیجان بالا و لذت بخشی را در این مسابقه آبی نفس­گیر همراه با دوستان و خانواده خویش تجربه خواهید نمود.

حداقل ارتفاع: 110 سانتی متر 

-سرسره مسابقه سرعت (Speed Racer)

توصیه می­کنیم جویندگان هیجان جوان، سرسره Speed Racer را که نسخه کوتاه­تری از اسلایدهای مسابقه غول پیکر است، از دست ندهند. با سوار شدن به این سرسره می توانید مسابقه ای هیجان انگیز و لذت بخش را همراه با دوستان و خانواده خود، در مجموعه آبی غول پیکر اسپلش بالی تجربه نمایید. اگر خواهان این هیجان وصف ناپذیر هستید، توصیه می­کنیم به هیچ عنوان سواری در این استخر هیجان انگیز را از دست ندهید! با تور ارزان بالی، می­توانید با قیمتی مناسب و امکانات کامل و منحصر به فرد به بالی سفر کنید و از امکانات ویژه آن بهره مند گردید!

حداقل ارتفاع: 100 سانتی متر

-سرسره سوپر باول (SuperBowl)

اگر به سرسره های آبی منحنی بیشتر علاقه­مند هستید، توصیه می­کنیم سوپر باول را امتحان کنید، چرخش سرگرم کننده است زیرا سرعت شما با هر نوبت صعود می کند قبل از اینکه چرخ دنده ای را دور ظرف نارنجی و سبز بچرخانید و به داخل استخر غوطه وری در زیر شلیک شوید!

حداقل ارتفاع:  125 سانتی متر

-سرسره بزرگ قرمز (Big Red)

آیا حاضر هستید Big Red را انتخاب کنید؟ در اینجا هیچ کمبود هیجان وجود ندارد، با وجود اینکه سرسره های طبقه ای از بین منحنی ها عبور می­کنند و مسیرها می چرخند و حرکت در هر نوبت از طبقه پنجم با سرعت بیشتری شدت می یابد، محال است جهش بزرگی در آدرنالین و هیجان را تجربه نکنید!

حداقل ارتفاع: 100 سانتی متر

-نهر دیوانه (Crazy Creek)

با سرعتی کمی آهسته تر، یک سفر دریایی در امتداد Crazy Creek را طی نمایید! یک سر و صدا آرام از طریق این مسیر آب 102 متری زمان مناسبی را برای کمی آرامش بعد از  هیجان اسلایدها در بالا فراهم می کند.

حداقل ارتفاع: ندارد

زمین بازی اسپلش

آفتاب را خیس کنید! در استخر تالاب غوغا کنید، چند لحظه از آن لذت ببرید و به راحتی استراحت کنید و تماشا کنید که بچه ها از Splash Playground لذت می­برند... یک سرزمین عجایب آبی که برای بچه های کوچک طراحی شده است تا تفریحی بزرگ داشته باشند و سهم منصفانه خود را از ماجراهای آبزیان تجربه کنند. آنها از هیچ عملیاتی با توپ های آب، مینی اسلایدها، قلعه کوهنوردی و میله غول پیکر ، ایمن و در زیر نظر نگهبانان پارک اسپلش را از دست نخواهند داد!

حداکثر ارتفاع: 120 سانتی متر

برای سفر به دنیای آبی اسپلش و تجربه ای هیجان انگیز در بالی اندونزی، همین حالا از طریق تور لحظه آخری بالی ثبت نام نمایید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران